abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86100683
Thanks Sina! Flessenkittens zijn denk ik iets te tijdrovend voor mij, dan maar wachten op een telefoontje voor iets oudere kittens!

Ik heb net de baasjes van Liesje gesproken en ze zijn zo blij met haar! Het gaat heel goed met haar, ze eet van alles en ze speelt veel en ze is gek op hun vogel :P
Woensdag ga ik bij ze langs, ik heb er zin in! :D
pi_86101179
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef Oognip het volgende:
Thanks Sina! Flessenkittens zijn denk ik iets te tijdrovend voor mij, dan maar wachten op een telefoontje voor iets oudere kittens!
Flessekittens kosten heel veel tijd. Als je alleen bent is het helemaal heftig, omdat je in het begin elke 3 of 4 ook (ook 's nachts!) moet voeden. En ze zijn zo kwetsbaar, niet alle kittens redden het. Je weet inmiddels hoe ik omga met afscheid nemen van kittens als ze geadopteerd worden, maar als zo'n kitten onder mijn handen overlijdt (en ik heb het nu 2 keer meegemaakt) dan kun je me aan het einde en de dagen na overlijden echt opvegen hoor. Dussum... als ik lees hoe moeilijk jij het hebt met het afscheid nemen van geadopteerde kittens dan zou ik zeggen: doe het nog maar even niet, eerst kijken hoe het gaat met wat oudere kittens. ;)
quote:
Ik heb net de baasjes van Liesje gesproken en ze zijn zo blij met haar! Het gaat heel goed met haar, ze eet van alles en ze speelt veel en ze is gek op hun vogel :P
Veel plezier!
En ben niet te teleurgesteld als ze je nauwelijks herkent. Hoeft niet, maar kan wel zo zijn.
Eigenlijk alleen maar goed, want ze woont nu in haar 'echte' huis maar kan minder leuk zijn om te ervaren als pleegmoeder. Al zul je met spelen vast een heel eind komen bij zo'n klein ding.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86120977
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Flessekittens kosten heel veel tijd. Als je alleen bent is het helemaal heftig, omdat je in het begin elke 3 of 4 ook (ook 's nachts!) moet voeden. En ze zijn zo kwetsbaar, niet alle kittens redden het. Je weet inmiddels hoe ik omga met afscheid nemen van kittens als ze geadopteerd worden, maar als zo'n kitten onder mijn handen overlijdt (en ik heb het nu 2 keer meegemaakt) dan kun je me aan het einde en de dagen na overlijden echt opvegen hoor. Dussum... als ik lees hoe moeilijk jij het hebt met het afscheid nemen van geadopteerde kittens dan zou ik zeggen: doe het nog maar even niet, eerst kijken hoe het gaat met wat oudere kittens. ;)
[..]

Veel plezier!
En ben niet te teleurgesteld als ze je nauwelijks herkent. Hoeft niet, maar kan wel zo zijn.
Eigenlijk alleen maar goed, want ze woont nu in haar 'echte' huis maar kan minder leuk zijn om te ervaren als pleegmoeder. Al zul je met spelen vast een heel eind komen bij zo'n klein ding.

Hey Cat22,

goed punt, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik heb iig besloten om het voorlopig op iets oudere kittens te houden.
En ik zal niet teleurgesteld zijn, ik verwacht totaal niet dat ze me zal herkennen. Ik vind het gewoon leuk om te zien in wat voor omgeving ze nu woont. :)
pi_86122151
quote:

Flessenkittens is intensief , je hebt ook nog je studie en je werk.
In afwachting op de oudere kittens. :Y

Leuk Oognip dat je na een week al Liesje kan bezoeken en fijn om te lezen dat het heel goed gaat met haar.
pi_86137612
Ik heb een update van Tabby en foto's van Lotje ontvangen!
Foto's van Lotje

Lotje!

Lotje met dochtertje! :D

Tabby eet, slaap en knort als de beste. Hij weegt al 1200 gram! Tabby en de poes die er al woonde zijn nog niet echt vrienden maar ze hebben al een paar keer samen gespeeld dus het gaat de goede kant op.

Super zulke updates!
pi_86139994
Kinderen kunnen katten zo lomp vasthouden he. _O- En Lotje laat het maar gelaten over zich heen komen zo te zien. :D O+ Wat ziet ze er groot uit op die foto. :Y)

Fijn van de updates Oognip, en heel veel plezier woensdag. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_86140159
Toppie! :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86140474
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:39 schreef Oognip het volgende:

Ik heb een update van Tabby en foto's van Lotje ontvangen!

Tabby eet, slaap en knort als de beste. Hij weegt al 1200 gram! Tabby en de poes die er al woonde zijn nog niet echt vrienden maar ze hebben al een paar keer samen gespeeld dus het gaat de goede kant op.

Super zulke updates!
O+ Lotje en Tabby.

Hartstikke fijn Oognip, de updates Tabby en Lotje.
pi_86175711
Net mail van Tabby's baasje gekregen:

Het klinkt rot, maar wij denken dat het beter is, dat jij nog niet op korte termijn naar Tabby komt kijken. Hij heeft al vaak moeten wennen aan nieuwe 'baasjes' en nu willen wij hem echt laten weten, dat wij zijn baasjes zijn en blijven en dat hij niet weer hoeft te verhuizen. Dat zal zeker wat tijd nodig hebben in zijn kleine kopje, maar vanzelf kunnen wij via de mail en foto's contact met jou houden, zoals wij nu al doen.

Beetje jammer! Net of Tabby mij nog zou herkennen :s
pi_86186537
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:28 schreef Oognip het volgende:
Net mail van Tabby's baasje gekregen:

Het klinkt rot, maar wij denken dat het beter is, dat jij nog niet op korte termijn naar Tabby komt kijken. Hij heeft al vaak moeten wennen aan nieuwe 'baasjes' en nu willen wij hem echt laten weten, dat wij zijn baasjes zijn en blijven en dat hij niet weer hoeft te verhuizen. Dat zal zeker wat tijd nodig hebben in zijn kleine kopje, maar vanzelf kunnen wij via de mail en foto's contact met jou houden, zoals wij nu al doen.

Beetje jammer! Net of Tabby mij nog zou herkennen :s
Lees je post nu pas.

Lieve Schat, een beetje een teleurstelling voor je.

Je mag Tabby een andere keer ontmoeten.
Tabby zijn baasjes zijn anders dan baasjes Lotje en Liesje .

Is jammer. Maar ze houden je via de mail en foto's op de hoogte.

Ik voel met je mee Oognip. :*
pi_86195905
quote:

Ik heb net de baasjes van Liesje gesproken en ze zijn zo blij met haar!
Het gaat heel goed met haar, ze eet van alles en ze speelt veel en ze is gek op hun vogel :P

Oognip, de groeten aan Liesje. :Y
pi_86196112
Ik ga vanavond niet. Er is iets vervelends tussen gekomen.
pi_86214998
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Oognip het volgende:

Nou zeg, :{

Sterkte en het beste ermee.
pi_86215500
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Oognip het volgende:
:o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86219040
Het vervelende is gelukkig opgelost dus ik ben wel naar Liesje gegaan.

Ze is echt ontzettend aangekomen en het echt jonge kittenkoppie is er ook al af :) Die mensen zijn zo blij met haar en ze speelt heel veel en eet echt alles. Ze wordt ontzettend verwend en is helemaal op haar plek daar. Niet geheel onbelangrijk: haar snorharen zijn ook al een stukje langer gegroeid :P
Maar het is echt ongelofelijk hoeveel ze is gegroeid in maar 1 week tijd. Ik mag haar altijd komen opzoeken. Heel leuk allemaal dus! :D

Ik heb 2 foto's gemaakt met mn telefoon maar hele slechte camera :( Ze lijkt er niet goed uit te zien op de foto's maar dat doet ze stiekem wel ;)

pi_86222002
Leuk koppie :Y.

Is dit je laatste bezoek zeg maar aan hun? :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86222215
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Leuk koppie :Y.

Is dit je laatste bezoek zeg maar aan hun? :)
Dit is iig mijn eerste bezoek aan hen. En toen we weggingen zeiden ze nog 10x dat ik altijd welkom ben en gewoon langs mag komen :) Ga ik natuurlijk niet elke week doen maar ben wel benieuwd hoe ze er over een aantal weken uit ziet. En aangezien zij het zelfs leuk vinden als ik langskom dan graag!
pi_86222865
Dat zijn nog eens nette mensen :). Ik zou het ook niet elke week doen, misschien einde van de maand weer?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86259929
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Oognip het volgende:

Het vervelende is gelukkig opgelost dus ik ben wel naar Liesje gegaan.

Ze is echt ontzettend aangekomen en het echt jonge kittenkoppie is er ook al af :) Die mensen zijn zo blij met haar en ze speelt heel veel en eet echt alles. Ze wordt ontzettend verwend en is helemaal op haar plek daar. Niet geheel onbelangrijk: haar snorharen zijn ook al een stukje langer gegroeid :P
Maar het is echt ongelofelijk hoeveel ze is gegroeid in maar 1 week tijd. Ik mag haar altijd komen opzoeken. Heel leuk allemaal dus! :D

Ik heb 2 foto's gemaakt met mn telefoon maar hele slechte camera :( Ze lijkt er niet goed uit te zien op de foto's maar dat doet ze stiekem wel ;)

Fijn dat je toch hebt kunnen gaan. Wat is Liesje gegroeid. O+
Ik vind Liesje er heel goed uitzien. Leuk dat je altijd welkom bent.
pi_86318374
Ik ben vandaag bij Lotje geweest :D Het gaat erg goed met haar en voelt zich helemaal thuis daar. Ze komt ook al buiten in de tuin en geniet daar erg van. Ze is goed gegroeid en ontzettend tam. Ze bleef de hele tijd bij mij op schoot liggen slapen O+

Filmpje
pi_86320891
Wat ziet Lotje er goed uit.
Mooie oogjes.
Leuk Oognip. ^O^
pi_86321421
Leuk hoor *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: