Het geheel functioneert nu wel, maar het is niet hetzelfde. Dat is hoe de jappen het spelen kennelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
Dat wordt een nieuwe controller à ¤45 euro kopen.
Ik weet van de PS2 controllers dat die aardig wat geweld kunnen doorstaan, wel allemaal geslooptquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef Cheiron het volgende:
Zelfde een paar weken geleden gehad toen ik mijn controller door de kamer had gesmeten![]()
Alleen zat bij mij 1 trigger nog goed, dus kon ik die kopieren, maar het was wat gefrummel. Na de eerste keer in elkaar zetten heb ik nog de ijzerdraadjes van 1 trigger bijgebogen omdat hij wat slap was geworden.
De emoties lopen nou eenmaal hoog op tijdens het spelen van racespellen en vandaag dus iets te hoogquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:26 schreef padlarf het volgende:
Mijn controllers zijn na bijna twee jaar nog in prima staat. Wat doe jij er mee?
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke PC.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:30 schreef Aron7120 het volgende:
Daarom xbox controllers, bij een xbox
Ps3
Goed agrument, maar wel met xbox controllerquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:13 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke PC.
je geeft je eigen antwoord alquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:13 schreef Appelknaller het volgende:
Waarom die haat voor de ps3 controller, de xbox 360 ligt wel wat lekkerder in de hand maar ik heb geen enkel probleem met die van de ps3.
Had ik gisteren met forza, verplicht met een corvette racen en Amerikanen hebben meestal een vreselijk slechte wegligging dus het was ondoenlijk om te winnen, en tja als je dan toch maar probeert en weer probeert dan is dat vreselijk slecht voor het gestel. Dus ik heb plotsklaps maar de console uitgedrukt om de controllers niet fijn te knijpen of per ongeluk de kat knock-out te gooien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:29 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
De emoties lopen nou eenmaal hoog op tijdens het spelen van racespellen en vandaag dus iets te hoog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |