Sumatraquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Yankee het volgende:
Op het eilandzijn maandag nog eens drieduizend mensen gevlucht in verband met de uitbarsting van de vulkaan Sinabung. Daarmee komt het totaal aantal evacués op 21.000, aldus de autoriteiten. Die hebben iedereen binnen een 'gevarenzone' van 6 kilometer rondom de vulkaan opdracht gegeven het gebied te verlaten.
?
quote:
quote:
Bestaat er dan een tweede klasse trein met een specifieke naam? Je kan toch enkel in tweede klasse reizen? Ik begrijp je punt niet echtquote:
Weet ik veel hoe die belgen de tweede klasse noemen. Ze noemen patat ook frietquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Bestaat er dan een tweede klasse trein met een specifieke naam? Je kan toch enkel in tweede klasse reizen? Ik begrijp je punt niet echt![]()
Nee, dat woord ben ik niet vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die belgen de tweede klasse noemen. Ze noemen patat ook friet. Daarnaast ben je het woord 'men' vergeten in je vraag.
Dat is niet per se zo. In België is dit gerespecteerd taalgebruik. En nu gewoon kappen met dat quasi grappige gedoe.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die belgen de tweede klasse noemen. Ze noemen patat ook friet. Daarnaast ben je het woord 'men' vergeten in je vraag.
Das al een serieuze hintquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh, das met een afkorting... Vier letters ofzo en een X daar in... Geen idee wat het precies is.
Het is toch fok.NL? Ik vind die vraag ook erg raar staan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is niet per se zo. In België is dit gerespecteerd taalgebruik. En nu gewoon kappen met dat quasi grappige gedoe.
En in Vlaanderen spreken ze beter NL dan hier in NL. Dus dat gaat ook niet opquote:
Ween toch niet zo kind.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het is toch fok.NL? Ik vind die vraag ook erg raar staan.
Maarja, ik snap het wel.
Geen idee over de vraag overigens.
EXQI is helemaal goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
EXPI? EXQI? Het moet zoiets zijn...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:51 schreef bierjoost het volgende:
Hoe noemt de Belgische tweede klasse?
Dat is toch geen ABN. Hoe noemt (men) de Belgische tweede klasse? Of: Hoe heet de Belgische tweede klasse? In Nederland is kan men noemen niet los gebruiken en is het een soort van wederkerend werkwoord.
Ninjaedit: het is al geraden met twee gokken in het antwoord
Heb je al 112 gebeld? Jankmuilquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:51 schreef bierjoost het volgende:
Hoe noemt de Belgische tweede klasse?
Dat is toch geen ABN. Hoe noemt (men) de Belgische tweede klasse? Of: Hoe heet de Belgische tweede klasse? In Nederland is kan men noemen niet los gebruiken en is het een soort van wederkerend werkwoord.
Ninjaedit: het is al geraden met twee gokken in het antwoord
Troll...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je al 112 gebeld? Jankmuil.
Tjonge jonge zeg, wat kunnen jullie hier toch altijd overdreven reagerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Yankee het volgende:
Volgende keer wel maar 1 antwoord geven graag
Wat jij wil ouwe.quote:
Neen.quote:
Ook neen.quote:
Wat is er overdreven aan mijn opmerking? Het is een verzoek, dat jij daar vervolgens niet normaal op kan reageren ligt toch echt aan jezelfquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tjonge jonge zeg, wat kunnen jullie hier toch altijd overdreven reageren. Ik wil ze de volgende keer ook wel over twee posts spreiden hoor
.
Dat het overdreven is die regeltjes zo strikt te nemen, je opmerking zelf was inderdaad niets mis mee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is er overdreven aan mijn opmerking? Het is een verzoek, dat jij daar vervolgens niet normaal op kan reageren ligt toch echt aan jezelf
Ik denk niet dat Sandman jou viseerde hoor, maar eerder bierjoostquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is er overdreven aan mijn opmerking? Het is een verzoek, dat jij daar vervolgens niet normaal op kan reageren ligt toch echt aan jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |