It's not a game. It's a lifestyle.quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee joh. Jij begrijpt zeker niet wat runescape is?
Ik heb nog een rubber chickenquote:
welke wereld?quote:Op maandag 6 september 2010 20:25 schreef koekii het volgende:
[..]
Hoi Flodder. Ik had het al eerder in de cc aangeven dat er morgen een meet komt. Ik weet niet of er mensen zullen komen i.v.m. xp weekend. Als er mensen zullen komen laten ze je het weten. Waarschijnlijk word het rond een uur of 21:00 uur.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef koekii het volgende:
Al Runescapers opgelet:
Vanavond meeting in world w167 om 21:00 uur aanwezig zijn in Lumbrigde. Clanchat voor de meeting : I pker r3x i
See you there!
Massieve update zeker?quote:Op maandag 6 september 2010 07:00 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
je max hp is nu 990, ze hebben gewoon alles x10 gedaan
ik ook, ik vecht niet ^^quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een hoop geziek op de forums idd
ik kon er makkelijk aan wennen
dat dusquote:
Klopt, en de GE heeft het helemaal verneukt, trade limit ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:01 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb ook runescape
heb alleen een half jaar ofzo niet meer gespeeld, probeer ff in te loggen om te kijken welk level ik ook al weer ben, maar internet is langzaam
ik mis de tijd dat rs nog lelijk en simpel wastoen laadde die tenminste normaal
ik heb nooit gescammed,omdat ik niet zo benquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Klopt, en de GE heeft het helemaal verneukt, trade limit ook.
Vroeger lekker scammen, maar wel huilen als je zelf ook werd gescammed.
In GAM zitten ze al te wachten op deeltje 3quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Deel 3 mogen jullie in GAM proberen te openen, als de modjes het daar toelaten.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In GAM zitten ze al te wachten op deeltje 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |