pallet stenen of wat dan ook voor troep. liggen om iedere hoek in elke woonwijkweg?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef Soempie het volgende:
ragnarokgod, je hebt gelijk dat ik de verkeerde aanname deed dat het niet donker zou zijn oid. Die aanname deed ik, omdat ikzelf dat er toch wel bij had gezet in de OP als ik daardoor tegen iets aan was gereden. Maar TS zegt zelf dat ze niet goed aan het opletten was en dat het dus dom van haar was.
En over het hoofd gezien...ik vind het een domme actie als je door gezwaai naar mensen en onoplettendheid tegen een stapel stenen aanrijdt.Maar, het was schemerig en het regende... TS zal wel gelijk krijgen.
Die eventuele boete staat echter los van deze schade.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:35 schreef ragnarokgod het volgende:
pallet stenen of wat dan ook voor troep. liggen om iedere hoek in elke woonwijkweg?
misschien krijgt hij niet vergoed, maar dat zou wel inhouden dat er twee schuld hebben en dat de eigenaar van de pallet stenen officieel wel een boete tegemoet kan kom zien
dat ben ik met je eens lieve schat!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die eventuele boete staat echter los van deze schade.
hey BansheeBoy, hep geen flikker te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Damh, maak je niet druk. TS denkt rationeel te zijn, maar denkt alleen aan zijn portemonnee.²
hahaha, ik ook niet echt, moet het komende half uur uitzingen voor ik mag eten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef DAMH het volgende:
[..]
hey BansheeBoy, hep geen flikker te doenen vond het wel een mooie
Dat antwoord is gegeven en het luidt NEE. Maar dat is niet wat je wilt horen, is het niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Moonbati het volgende:
People,
Ik had gehoopt op meer serieuze reacties. Ik wil gewoon een helder en duidelijk antwoord,
Verspilde bytes. Ook al zeggen wij nee, dan heeft haar rechtsbijstand 'ja' gezegd en hebben we het toch mis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat antwoord is gegeven en het luidt NEE. Maar dat is niet wat je wilt horen, is het niet?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Moonbati het volgende:
People,
Ik had gehoopt op meer serieuze reacties. Ik wil gewoon een helder en duidelijk antwoord, maar daarvoor moet ik hier geloof ik niet zijn. Veel verder dan onvriendelijke woorden komt het hier niet.
Voor de duidelijkheid. Ik ben gewoon benieuwd naar wat de wet te zeggen heeft. Kom er vanzelf wel achter via mijn RB-verzekering, maar ik hoopte op een snelle en gegronde reactie met iemand met verstand van zaken.
Overigens heb ik best begrip voor het feit dat het oneerlijk kan overkomen. Ik let niet goed op, de ander betaalt... Maar ik denk dat het te eenzijdig is. De ander maakt hier namelijk een fout en mede daardoor ontstaat er schade.
Maar goed, doe geen moeite...
En ik stond niet dichter dan vijf meter bij de bocht.
Groet
TS is een vrouw.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Damh, maak je niet druk. TS denkt rationeel te zijn, maar denkt alleen aan zijn haar portemonnee.²
Dat schreef je zelfquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Moonbati het volgende:
Ik zou eerder verwachten dat TS een man is (zonder gevoel) .quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS is een vrouw.
Vrouwen zijn niet rationeel.
Zie je ook verkeersdrempels, kuilen en bermen over het hoofd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef BellieB het volgende:
Zeker wanneer de pallet niet al te hoog is en jij nadert je auto vanuit een kant waardoor je de pallet niet kon zien, is het niet onoverkomelijk dat iemand dat ding over het hoofd ziet.
Er zijn zat mensen die je posts lezen. Dat de mensen waar ze voor bedoeld zijn het niet doen doet daar niets van af.quote:
Is de pallet met stenen tegen je auto aangereden of zo? JIJ maakt een fout maar probeert het zo om te draaien dat het de ander zijn fout is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Moonbati het volgende:
People,
Ik had gehoopt op meer serieuze reacties. Ik wil gewoon een helder en duidelijk antwoord, maar daarvoor moet ik hier geloof ik niet zijn. Veel verder dan onvriendelijke woorden komt het hier niet.
Voor de duidelijkheid. Ik ben gewoon benieuwd naar wat de wet te zeggen heeft. Kom er vanzelf wel achter via mijn RB-verzekering, maar ik hoopte op een snelle en gegronde reactie met iemand met verstand van zaken.
Overigens heb ik best begrip voor het feit dat het oneerlijk kan overkomen. Ik let niet goed op, de ander betaalt... Maar ik denk dat het te eenzijdig is. De ander maakt hier namelijk een fout en mede daardoor ontstaat er schade.
Maar goed, doe geen moeite...
Groet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |