abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85883098
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef Soempie het volgende:
ragnarokgod, je hebt gelijk dat ik de verkeerde aanname deed dat het niet donker zou zijn oid. Die aanname deed ik, omdat ikzelf dat er toch wel bij had gezet in de OP als ik daardoor tegen iets aan was gereden. Maar TS zegt zelf dat ze niet goed aan het opletten was en dat het dus dom van haar was.

En over het hoofd gezien...ik vind het een domme actie als je door gezwaai naar mensen en onoplettendheid tegen een stapel stenen aanrijdt. :') Maar, het was schemerig en het regende... TS zal wel gelijk krijgen.
pallet stenen of wat dan ook voor troep. liggen om iedere hoek in elke woonwijkweg?

misschien krijgt hij niet vergoed, maar dat zou wel inhouden dat er twee schuld hebben en dat de eigenaar van de pallet stenen officieel wel een boete tegemoet kan kom zien
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:37:50 #77
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85883197
Dit topic is zo belachelijk dat eigenlijk elke reactie er één te veel is. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85883493
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:35 schreef ragnarokgod het volgende:

pallet stenen of wat dan ook voor troep. liggen om iedere hoek in elke woonwijkweg?

misschien krijgt hij niet vergoed, maar dat zou wel inhouden dat er twee schuld hebben en dat de eigenaar van de pallet stenen officieel wel een boete tegemoet kan kom zien
Die eventuele boete staat echter los van deze schade.
pi_85883535
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die eventuele boete staat echter los van deze schade.
dat ben ik met je eens lieve schat!
pi_85883571
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef ragnarokgod het volgende:

lieve schat!
O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:59:30 #81
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_85884053
Kind op straat

Laatst reed ik weg en zwaaide nog wat, terwijl ik dit deed reed ik een kind aan, tsja die stond daar zonder vergunning,, Kan ik nu het schoonmaken van die bloedsporen verhalen op de eigenaars van dat kind...

Een overtrokken vergelijking, maar wie fukin niet oplet tijdens het rijden, van zichzelf weet dat ie een fout heeft gemaakt, en toch nog het wil verhalen op ander hard werkende buur/mens... :r
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:00:34 #82
13462 BansheeBoy
pi_85884100
Damh, maak je niet druk. TS denkt rationeel te zijn, maar denkt alleen aan zijn portemonnee. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:01:51 #83
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_85884145
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Damh, maak je niet druk. TS denkt rationeel te zijn, maar denkt alleen aan zijn portemonnee. :{

hey BansheeBoy, hep geen flikker te doen :P en vond het wel een mooie :D
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:04:54 #84
13462 BansheeBoy
pi_85884244
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef DAMH het volgende:

[..]

hey BansheeBoy, hep geen flikker te doen :P en vond het wel een mooie :D
hahaha, ik ook niet echt, moet het komende half uur uitzingen voor ik mag eten. :D

Maar je verhaal is een perfecte spiegel voor ts. :Y

pi_85884245
Zeg ts. stond je geparkeerd op een parkeerplaats?
Je mag nl. niet parkeren op 5meter van een bocht. :6
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_85886099
People,

Ik had gehoopt op meer serieuze reacties. Ik wil gewoon een helder en duidelijk antwoord, maar daarvoor moet ik hier geloof ik niet zijn. Veel verder dan onvriendelijke woorden komt het hier niet.

Voor de duidelijkheid. Ik ben gewoon benieuwd naar wat de wet te zeggen heeft. Kom er vanzelf wel achter via mijn RB-verzekering, maar ik hoopte op een snelle en gegronde reactie met iemand met verstand van zaken.

Overigens heb ik best begrip voor het feit dat het oneerlijk kan overkomen. Ik let niet goed op, de ander betaalt... Maar ik denk dat het te eenzijdig is. De ander maakt hier namelijk een fout en mede daardoor ontstaat er schade.

Maar goed, doe geen moeite...

En ik stond niet dichter dan vijf meter bij de bocht.

Groet
pi_85886120
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Moonbati het volgende:
People,

Ik had gehoopt op meer serieuze reacties. Ik wil gewoon een helder en duidelijk antwoord,
Dat antwoord is gegeven en het luidt NEE. Maar dat is niet wat je wilt horen, is het niet? :')
pi_85886865
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat antwoord is gegeven en het luidt NEE. Maar dat is niet wat je wilt horen, is het niet? :')
Verspilde bytes. Ook al zeggen wij nee, dan heeft haar rechtsbijstand 'ja' gezegd en hebben we het toch mis.
TS, je kwam hier niet om eerlijkheid te vinden, maar om steun te vinden. Die heb je in je rechtsbijstand gevonden, dus vertrek verder.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_85887166
quote:
People,

Ik had gehoopt op meer serieuze reacties. Ik wil gewoon een helder en duidelijk antwoord, maar daarvoor moet ik hier geloof ik niet zijn. Veel verder dan onvriendelijke woorden komt het hier niet.

Voor de duidelijkheid. Ik ben gewoon benieuwd naar wat de wet te zeggen heeft. Kom er vanzelf wel achter via mijn RB-verzekering, maar ik hoopte op een snelle en gegronde reactie met iemand met verstand van zaken.

Overigens heb ik best begrip voor het feit dat het oneerlijk kan overkomen. Ik let niet goed op, de ander betaalt... Maar ik denk dat het te eenzijdig is. De ander maakt hier namelijk een fout en mede daardoor ontstaat er schade.

Groet
o|O
Ik heb je het antwoord toch gegeven? Lees je eroverheen, is het niet duidelijk, of is het gewoon niet wat je wil horen?
pi_85887487
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Damh, maak je niet druk. TS denkt rationeel te zijn, maar denkt alleen aan zijn haar portemonnee. :{

TS is een vrouw.
Vrouwen zijn niet rationeel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_85887755
quote:

Dat schreef je zelf :s)
Persoonlijk vind ik dat gevaarlijker dan een pallet stenen die op een parkeerplaats staat. :*
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_85887772
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

TS is een vrouw.
Vrouwen zijn niet rationeel.
Ik zou eerder verwachten dat TS een man is (zonder gevoel) .
Verder belachelijk topic, moet wel nep zijn en zoniet is TS een echte pauper.
Misschien heb je wel gelijk en mogen deze mensen het niet doen maar :r jij hebt natuurlijk nooit iets gedaan wat niet mag. Alleen het voordeel halen en de nadelen in de maatschappij laten liggen zeker :r
Mocht het topic wel waar zijn hoop ik dat je bij een stel aso's aanbeld die je direct de nieuw gelegde tegels even van dichtbij laten zien. Dan ken je je eigen plek ook weer.
Geen idee dat ik deze agressie in me had, zo kwaad maken zulke topics me :W
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:37:03 #93
213248 BellieB
Vers is tijdloos
pi_85891432
Verbazingwekkend hoeveel mensen er als een complete idioot reageren en los van enkele juridische kennis er op los concluderen..

Los van het feit of TS gierig is, of lomp of iets anders vind ik het helemaal niet zo gek dat iemand in een dergelijke situatie zou willen proberen om zijn schade te verhalen. Een parkeerplaats op de openbare weg is volgens mij nog steeds enkel bedoeld voor voertuigen/objecten met een geldig kenteken, uitzonderingen die d.m.v. een vergunning/ontheffing geregeld zijn daargelaten. Een pallet met een laagje stenen zou je daar dus niet per se hoeven te verwachten. Zeker wanneer de pallet niet al te hoog is en jij nadert je auto vanuit een kant waardoor je de pallet niet kon zien, is het niet onoverkomelijk dat iemand dat ding over het hoofd ziet. Aan de andere kant moet je uiteraard met grote zorg uit een parkeervak manoeuvreren. De vraag of je, wanneer je hier een zaak van maakt, je gelijk zou krijgen kan uiteraard maar op 1 manier beantwoord worden....
pi_85891558
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef BellieB het volgende:

Zeker wanneer de pallet niet al te hoog is en jij nadert je auto vanuit een kant waardoor je de pallet niet kon zien, is het niet onoverkomelijk dat iemand dat ding over het hoofd ziet.
Zie je ook verkeersdrempels, kuilen en bermen over het hoofd? :?
pi_85891605
Niemand leest mijn posts ;(
pi_85891665
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef DonJames het volgende:
Er zijn zat mensen die je posts lezen. Dat de mensen waar ze voor bedoeld zijn het niet doen doet daar niets van af.
pi_85892885
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef DonJames het volgende:
Ik vind ze heel zinnig hoor *schouderklopje* en verder wat zij zegt ^ ;)
pi_85893078
Het is een parkeerplek, een aanhanger mag er staan, een driewieler en ook pallet met stenen.
pi_85896397
quote:
People,

Groet
Is de pallet met stenen tegen je auto aangereden of zo? JIJ maakt een fout maar probeert het zo om te draaien dat het de ander zijn fout is.
pi_85896424
TS houdt geen rekening met pallets met stenen midden op de weg. Wat een noob.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')