Daarom spoel ik gelijk met zout dan is het 2 uur later weg (wel gelijk aan t begin doen als je het nog maar vermoed en het dus nog niet echt pijn doet.)
quote:Maak van de gelegenheid gebruik om meteen te stoppen met roken!
Op vrijdag 07 juni 2002 17:04 schreef Kielef het volgende:Super GBoy!!
![]()
Deze jongen rookte ook pakje shag per 2 dagen. Nu al mooi 9 dagen niet gerookt. En ik heb er niet echt veel moeite mee.
De longontsteking is dus al ruim een week over maar ik bleef maar hoestaanvallen hebben (2 á 3 per dag, niet meer zo hevig) Vandaag terug naar de dokter geweest en het blijkt dat ik (toch) astmatische bronchitis heb... Tja, ik zal er maar mee moeten leren leven... Roken heb ik al stukken geminderd, doe nu 4 dagen met een pakje shag, voorheen 2 dagen (is toch al de helft minder) Beter is het te stoppen met roken, wat ik uiteindelijk wel zal moeten doen, maar nu nog ff niet. Eerst het feit maar eens tot me laten doordringen...
quote:Fijn dat het over is!
Op woensdag 19 juni 2002 00:16 schreef Gboy27 het volgende:
Update:De longontsteking is dus al ruim een week over maar ik bleef maar hoestaanvallen hebben (2 á 3 per dag, niet meer zo hevig) Vandaag terug naar de dokter geweest en het blijkt dat ik (toch) astmatische bronchitis heb...
Tja, ik zal er maar mee moeten leren leven... Roken heb ik al stukken geminderd, doe nu 4 dagen met een pakje shag, voorheen 2 dagen (is toch al de helft minder) Beter is het te stoppen met roken, wat ik uiteindelijk wel zal moeten doen, maar nu nog ff niet. Eerst het feit maar eens tot me laten doordringen...
Doe rustig aan (ja ook met het roken ) en pas goed op jezelf!
sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |