quote:whahahahahahah..
Op vrijdag 24 mei 2002 07:59 schreef kariem112 het volgende:
dan moet je niet zo veel pijpen
ofzo
Sterkte Gboy
Bedankt voor alle lieve reacties Ik voel me al iets beter dan eergisteren! Alleen het slapen blijft moeilijk/lastig... Ik krijg gemiddeld toch wel 3 á 4 hoestaanvallen per nacht die bijna een kwartier duren (!) Erg vermoeiend en ook wel een beetje pijnlijk...
quote:Ben voorzichtig lief jong. Sta niet te vlug op.
Op vrijdag 24 mei 2002 20:46 schreef Gboy27 het volgende:
Ik word altijd zó nieuwsgierig als modjes tekst weg hebben ge-edit...Bedankt voor alle lieve reacties
Ik voel me al iets beter dan eergisteren! Alleen het slapen blijft moeilijk/lastig... Ik krijg gemiddeld toch wel 3 á 4 hoestaanvallen per nacht die bijna een kwartier duren (!) Erg vermoeiend en ook wel een beetje pijnlijk...
Verder natuurlijk als altijd en een grote "knoehvel"
van je eigen Kielef.
Hou vol GBoy! Kusje en knoehvel
!
Probeer maar te dromen over vakanties.
http://www.california.worldweb.com/
quote:Ik ben vandaag bij de dokter geweest, en mijn toestand is verslechterd...
Op maandag 27 mei 2002 16:07 schreef Kielef het volgende:
Zeg tegen de dokter dat hij/zij je wat geeft tegen dat hoesten. Door te veel of te sterk hoesten kun je je longen blijvend dammagen!Hou vol GBoy! Kusje
en knoehvel [afbeelding] !
Probeer maar te dromen over vakanties.
http://www.california.worldweb.com/
Ik begin toch wel een beetje bang te worden!!!
Beterschap
quote:Hou vol en probeer zo vlug mogelijk gezond te worden. That is an order.
Op woensdag 29 mei 2002 22:36 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik ben vandaag bij de dokter geweest, en mijn toestand is verslechterd...
![]()
Nu heb ik aan beiden longen een ontsteking, vorige week alleen maar aan mijn rechterlong... De dokter denkt dat het misschien wel astma is...Morgen moet ik naar het ziekenhuis om longfoto's te laten maken.
Verder heb ik nieuwe/zwaardere medicijnen gekregen (Tavanic Levofloxacine 500 mg én Prednisolon 30 mg)Ik begin toch wel een beetje bang te worden!!!
Ik heb geen verstand van medicijnen, maar misschien is er wel iemand op Fok die er meer van weet.
Hoe waren de foto's?
And don't forget: Who is THE bink? GBoy!
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 01-06-2002 01:00]
quote:Ik rook stevig sinds mijn 14e jaar (bijna 15 jaar nu)
Op zaterdag 01 juni 2002 01:37 schreef DuchessX het volgende:
GBoy beterschapPS Rook je soms (nog)?
Sinds ik de longontsteking heb rook ik nauwelijks; ik doe al met 1 pakje shag 12 dagen, en hij is nog niet leeg...
Kielef de foto's zijn as. woensdag 5 juni klaar en ik ga vrijdag 7 juni weer naar de dokter...
quote:Goed zo
Op zaterdag 01 juni 2002 01:50 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik rook stevig sinds mijn 14e jaar (bijna 15 jaar nu)
Ik doe met een pakje shag normaal 2 dagen...Sinds ik de longontsteking heb rook ik nauwelijks; ik doe al met 1 pakje shag 12 dagen, en hij is nog niet leeg...
Kielef de foto's zijn as. woensdag 5 juni klaar en ik ga vrijdag 7 juni weer naar de dokter...
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Hoest je nu ook nog zoveel?
Succes hoor!
quote:Ik hoest iets minder (door de nieuwe medicijnen) Maar ik moet ze echt één uur voordat ik ga slapen innemen; en dan heb ik een rustige nacht! Gisteren ging ik ruim 2 1/2 uur na de medicijnen geslikt te hebben slapen en ik moest dus weer erg hoesten...
Op zaterdag 01 juni 2002 01:51 schreef DuchessX het volgende:Goed zo
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Hoest je nu ook nog zoveel?
Succes hoor!
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 02:09 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dank je static!
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 02:04 schreef static het volgende:
Suc6 mannetje!
quote:Dat is fijn om te horen!
Op vrijdag 07 juni 2002 13:55 schreef Gboy27 het volgende:
Ik kom net van de dokter vandaan... De longfoto's waren goed; oftewel géén bronchites of astma!!! Pffffff, gelukkig!De longontsteking is ook bijna helemaal voorbij... dus op mijn verjaardag as. dinsdag (11 juni) ben ik weer helemaal beter! Wat een kado...
quote:Dat zei de dokter ook... Stoppen is te veel gevraagd, ik zal wel minderen!
Op vrijdag 07 juni 2002 15:44 schreef WheeleE het volgende:Dat is fijn om te horen!
wees nou verstandig en stop gelijk helemaal met roken
quote:Probeer het toch, je kan echt stoppen. Ik ben nu twee weken rookvrij en dat na 30 jaar verslaving.....
Op vrijdag 07 juni 2002 17:15 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dat zei de dokter ook... Stoppen is te veel gevraagd, ik zal wel minderen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |