Word je moeder anders boos?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef febster het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen.
Ik zelf, Lowlands zand en takjes in je kamer is niet echt heel fijn.quote:
Gewoon dikke sokken aandoen :pquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zelf, Lowlands zand en takjes in je kamer is niet echt heel fijn.
Denk dat je dat beter uit kunt stellen naar morgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou even gaan wandelen met een vriend, maar nu ik naar buiten kijk denk ik dat ik maar ff wacht.
Die reacties van smeets danquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef febster het volgende:
![]()
.
Mart Smeets en Maarten Ducrouw zitten verslag te doen, eerst komen er Spaanse bouwvakkers langs die iets in elkaar gaan timmeren en even later begint er een soort sambaband te spelen
Smeets is een zak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die reacties van smeets dan![]()
Hij kan er echt niet tegen als er dingen gebeuren waar hij geen controle over heeft.
Smeets is tofquote:
Smeets is arrogant...dat kan soms irritant zijn maar hij krijgt het voor elkaar in de sportwereld...de allergrootsten zijn altijd bereid om met hem te praten. Dan doe je toch iets goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tussen 6 plankjes 3 meter onder grond.
Het einde is nabij!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef ArTiC het volgende:
http://buienradar.nl/
Er hangt een soort van orkaan boven Nederland lijkt wel...de buien cirkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |