abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85837210
Help!
Ik heb al 2 jaar een hele lieve vriend en het gaat nog steeds erg goed, op een ding na...
In erger me steeds meer aan het jaloerse gedrag van mijn vriend. Ik mag bijv nog net met andere jongens praten maar zelfs als ik dat doe komt ie al weer bij me staan zo van: blijf af, ze is van mij. In het begin vond ik het niet zo erg want ik had immers aan mijn vriend genoeg. Maar hoe langer wij iets hebben, hoe meer afstand ik van hem neem. Niet omdat ik hem niet leuk meer vind, want ik ben nog steeds heel verliefd, maar omdat ik ook met andere jongens wil kunnen praten en vriendschappen op wil kunnen bouwen. Dit kan gewoon niet door mijn vriends gedrag.
Ik mag zijn vrienden heel erg graag en kan het daar goed mee vinden en ga dus graag dingen doen met zijn allen. Soms gebeurt dat maar eigenlijk wil mijn vriend niet dat ik met hun om ga, ook niet als hij erbij is. Hij is bang dat hun dan mij leuk gaan vinden ofzo. Dit alles heeft totaal niks te maken met vertrouwen want ik ben niet iemand die vreemd gaat. Ik ben voor 100% te vertrouwen en dat weet hij ook.
Het is gewoon zijn aard denk ik, maar wat moet ik hier nou mee? Ik wil hem niet dumpen want ik hou verder wel heel veel van hem. Ik wil gewoon iets meer vrijheid!
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:44:15 #2
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85837304
Misschien eens met hem praten in plaats van er een topic over openen?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85837319
Verschrikkelijk. Hij dient jou te allen tijde te laten doen wat jij zelf wil.
pi_85837356
Duidelijk maken dat het een averechts effect heeft. Dat ie meer controle over zichzelf moet uitoefenen, wetende van zichzelf hoe ie is. Het jaagt je anders gewoon beetje bij beetje weg.
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:45:21 #5
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_85837361
Vrijheid moet je nemen.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_85837400
Dit is extreem. Als je meer vrijheid wil, neem je meer vrijheid en daar heeft hij verder niks over te zeggen. Zijn gedrag is ziekelijk en daar hoef jij je niet aan te passen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:46:42 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85837414
Praat met hem, vertel hem precies hoe het zit en dat als zijn gedrag niet veranderd, je een ander gaat zoeken (gewoon bluffen).
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:47:08 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85837438
Mannen die jaloers zijn, zijn vaak vreemdgangers.
Resistance is futile.
pi_85837498
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:41 schreef Poekie. het volgende:
Dit alles heeft totaal niks te maken met vertrouwen want ik ben niet iemand die vreemd gaat. Ik ben voor 100% te vertrouwen en dat weet hij ook.
Het is gewoon zijn aard denk ik, maar wat moet ik hier nou mee? Ik wil hem niet dumpen want ik hou verder wel heel veel van hem. Ik wil gewoon iets meer vrijheid!
Dit heeft alles met vertrouwen te maken lijkt me.
waarom wil ie anders niet dat je met zijn vrienden omgaat?
en er is geen magische oplossing voor je probleem, je zult met hem moeten praten en als je niet tot een overeenstemming komt dan zul je moeten beslissen of je het accepteert of niet.
Doe je dat niet dan zul je een punt achter je relatie moeten zetten.
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:52:20 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85837645
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Dit heeft alles met vertrouwen te maken lijkt me.
waarom wil ie anders niet dat je met zijn vrienden omgaat?
en er is geen magische oplossing voor je probleem, je zult met hem moeten praten en als je niet tot een overeenstemming komt dan zul je moeten beslissen of je het accepteert of niet.
Doe je dat niet dan zul je een punt achter je relatie moeten zetten.
Eens. Hij gaat er vanuit dat andere mannen op jou lopen te fappen en dat die dan iets zullen proberen. Als hij je écht vertrouwt, dan gaat hij er vanuit dat elke verleiding afgeslagen wordt en blijkbaar gelooft hij dat ook weer niet.

Mijn gok: meneer gaat vreemd of heeft dit in het verleden gedaan en nu projecteert hij dit op jou.
Resistance is futile.
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:52:41 #11
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85837658
Het heeft niks met vertrouwen, maar alles met zelfvertrouwen te maken. Als hi meer op zijn eigen kracht vertrouwde, dan wist hij dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Maar blijkbaar vindt hij zichzelf niet 'sterk' genoeg, en is hij bang dat jij dus voor een ander zult kiezen.

Het probleem ligt aan hem, dus hij moet er iets aan gaan doen. En jou dingen gaan verbieden (wat dan ook) is dan niet wat ik bedoel. :)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:53:17 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85837686
En wat Ronald zegt ook wel.
Resistance is futile.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:09:30 #13
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_85838355
Vrienden.... ze drinken je bier op en neuken je wijf.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:11:26 #14
198371 Equites
pi_85838437
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eens. Hij gaat er vanuit dat andere mannen op jou lopen te fappen en dat die dan iets zullen proberen. Als hij je écht vertrouwt, dan gaat hij er vanuit dat elke verleiding afgeslagen wordt en blijkbaar gelooft hij dat ook weer niet.

Mijn gok: meneer gaat vreemd of heeft dit in het verleden gedaan en nu projecteert hij dit op jou.
Wat een bullshit conclusie, o mijn god. Ik denk eerder dat deze jongen bijzonder weinig zelfvertrouwen heeft en dus bang is dat zijn vriendin hem verlaat voor een leukere jongen. Hij moet zelf gaan veranderen, misschien kan je hem daarbij helpen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_85838537
quote:
Help!
Ik heb al 2 jaar een hele lieve vriend en het gaat nog steeds erg goed, op een ding na...
In erger me steeds meer aan het jaloerse gedrag van mijn vriend. Ik mag bijv nog net met andere jongens praten maar zelfs als ik dat doe komt ie al weer bij me staan zo van: blijf af, ze is van mij. In het begin vond ik het niet zo erg want ik had immers aan mijn vriend genoeg. Maar hoe langer wij iets hebben, hoe meer afstand ik van hem neem. Niet omdat ik hem niet leuk meer vind, want ik ben nog steeds heel verliefd, maar omdat ik ook met andere jongens wil kunnen praten en vriendschappen op wil kunnen bouwen. Dit kan gewoon niet door mijn vriends gedrag.
Ik mag zijn vrienden heel erg graag en kan het daar goed mee vinden en ga dus graag dingen doen met zijn allen. Soms gebeurt dat maar eigenlijk wil mijn vriend niet dat ik met hun om ga, ook niet als hij erbij is. Hij is bang dat hun dan mij leuk gaan vinden ofzo. Dit alles heeft totaal niks te maken met vertrouwen want ik ben niet iemand die vreemd gaat. Ik ben voor 100% te vertrouwen en dat weet hij ook.
Hier heb ik ook last van gehad met mijn ex, en uiteindelijk heb ik het op kunnen lossen door mijn eigen onzekerheden eens goed onder de loep te nemen.
Misschien moet je het in die hoek zoeken, maar neem hem het niet al te erg kwalijk, last van jaloezie hebben is al een straf opzich. Trust me.
pi_85838709
Been there, thone that.
Met mijn eerste serieuze relatie. mocht niet eens naar jongens kijken. wat een debiel was dat eigenlijk.
Een beetje jaloezie is normaal maar sommige dingen gaan te ver, zodra ik dat inzie bij een jongen heeft die de keuze of hij gaat eraan werken of :W
I am changing..
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:18:53 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85838720
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Equites het volgende:

[..]

Wat een bullshit conclusie, o mijn god. Ik denk eerder dat deze jongen bijzonder weinig zelfvertrouwen heeft en dus bang is dat zijn vriendin hem verlaat voor een leukere jongen. Hij moet zelf gaan veranderen, misschien kan je hem daarbij helpen.
Is trouwens ook wel projectie van mijn kant. Laat ik het zo zeggen: alpha klootzakken die jaloers zijn, gaan doorgaans vreemd.
Resistance is futile.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:21:23 #18
198371 Equites
pi_85838801
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is trouwens ook wel projectie van mijn kant. Laat ik het zo zeggen: alpha klootzakken die jaloers zijn, gaan doorgaans vreemd.
Joh jij hebt zeker ervaring met zo'n figuur, wil niet zeggen dat TS haar vriend ook vreemd gaat. Je bedoelt het vast goed, maar haar vriend gelijk een vreemdganger noemen terwijl je hem niet kent vind ik wel erg kort door de bocht.
pi_85838813
praat er gewoon eens over. als jij hem kan overtuigen dat je loyaal bent aan hem dan moet dat genoeg zijn.

Iemand die zegt dat jij van hem bent, zoiets hoef je echt niet te pikken als je niet getrouwd ben.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:23:51 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85838876
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef Synthesist het volgende:
praat er gewoon eens over. als jij hem kan overtuigen dat je loyaal bent aan hem dan moet dat genoeg zijn.

Iemand die zegt dat jij van hem bent, zoiets hoef je echt niet te pikken als je niet getrouwd ben.
Ook niet als je wel getrouwd bent.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef Equites het volgende:

[..]

Joh jij hebt zeker ervaring met zo'n figuur, wil niet zeggen dat TS haar vriend ook vreemd gaat. Je bedoelt het vast goed, maar haar vriend gelijk een vreemdganger noemen terwijl je hem niet kent vind ik wel erg kort door de bocht.
Is het ook. Ik ging er direct vanuit dat TS d'r vriend een alphamale is maar dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.
Resistance is futile.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:24:29 #21
198371 Equites
pi_85838903
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef Synthesist het volgende:

Als je getrouwd bent wel dan? :') Je mag dan wel elkaar eeuwige trouw beloven, je bent van niemand he.
pi_85839085
quote:
Help!
Je bent 100% te vertrouwen tot je verliefd op een ander wordt. En ik weet niet hoe oud je bent maar binnen een bepaalde leeftijdscategorie is die kans wat hoger als lager. En dat is dus zeer goed bekeken van je vriend. Praat er eens over met hem. Kijken of jullie wel klikken qua vertrouwen en wat jullie van elkaar verwachten enw aarom hij zo jaloers is etc.
pi_85839169
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:24 schreef Equites het volgende:

[..]

Als je getrouwd bent wel dan? :') Je mag dan wel elkaar eeuwige trouw beloven, je bent van niemand he.
je bent wel lame als je iemand eeuwige trouw beloofd en dan gaat flirten met iemand anders
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:33:09 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85839181
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Je bent 100% te vertrouwen tot je verliefd op een ander wordt. En ik weet niet hoe oud je bent maar binnen een bepaalde leeftijdscategorie is die kans wat hoger als lager. En dat is dus zeer goed bekeken van je vriend. Praat er eens over met hem. Kijken of jullie wel klikken qua vertrouwen en wat jullie van elkaar verwachten enw aarom hij zo jaloers is etc.
:D . Wat is dít nou voor een reactie? Hoe oud ben je zelf, 12?
Resistance is futile.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:34:56 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85839241
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:32 schreef Synthesist het volgende:

[..]

je bent wel lame als je iemand eeuwige trouw beloofd en dan gaat flirten met iemand anders
Nee, flirten met anderen zo nu en dan is gezond. En zelfs al zou het lame zijn, dan nog boeit het niet of je nu getrouwd bent of niet.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')