Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Doe maar rustig, wij zitten er vlak achterquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, staan die kutjoden met ons op 1
Whehehe, dit jaar is voor ons, Oké?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe maar rustig, wij zitten er vlak achter
Weet je wat nog mooier is?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat mij mooi lijkt? Ajax dat failliet gaat
Whehe, kutzebraquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weet je wat nog mooier is?
Dat die kutrooien uit Enschede failliet gaan
feestbeestquote:
Droog thuisgekomen dan?quote:
mooi he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarnet dikke hoosbui en nu schijnt de zon extreem!
Wat'n land is het toch ook he
Snap je nu dat ik graag op het buitenland rijquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarnet dikke hoosbui en nu schijnt de zon extreem!
Wat'n land is het toch ook he
Want in het buitenland hebben ze nooit zulk weer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik graag op het buitenland rij
niet zoals hier nee,quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Want in het buitenland hebben ze nooit zulk weer?
Nederland is echt niet het enige land met wisselvallig weer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niet zoals hier nee,
en ze blijven in het buitenland redelijk doorriijden ipv gelijk stil te gaan staan
Frankrijk is goed genoeg hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nederland is echt niet het enige land met wisselvallig weer.![]()
Haha ik zie het al voor me, een 'weermuur' boven Belgie en Duitsland.
Nu moeten wij vragen waarom?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Assiej het volgende:
Feest was super gezellig..
totdat ik weg ging en die ene persoon heeft gewoon de hele middag/avond van mij verpest in 1x
ga je patiencen tijdens het downloadenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Mijn laptop doet raar. alleen als ik iets doe, dan gaat ie verder met downloaden. als ik niets doe, dan staat dat stil
dus net 3 minuten met een muis aan 't schuiven geweest voor 't downloaden
En als je het intypt op je toetsenbord?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee want anders had ik het al wel uitgetypt.
Begin er dan niet overquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee want anders had ik het al wel uitgetypt.
En nog een schilderijquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wauw die lucht! Het lijkt wel geschilderd.
Die is ook mooiquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En nog een schilderij![]()
[ afbeelding ]
En lekker geld verdiend toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze maand weer 120+ uur gewerkt
Joahquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En lekker geld verdiend toch?
hier gaat 't trouwens om m'n laptop. niet m'n gewone computerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Truste Bas
mn internet deed het net nietToF PC-kuren trend ofzo? Eerst Justin, toen Wouter en nu ik. Normaal heb ik nergens last van.
Ik zou gaan slapen, dan is het probleem verholpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik slaap niet hoor. Ik begin pissig te worden omdat internet en msn raar doen.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou gaan slapen, dan is het probleem verholpen![]()
Ga ik ook maar eens doen
Ik heb liever warme feesten. Je wilt toch niet losgaan met een winterjas aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het zeker... Een warm feest is het niet.
Ik doelde meer op de doodheid van dit deeltje nuquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:51 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb liever warme feesten. Je wilt toch niet losgaan met een winterjas aan
welnee joh. het is hier springlevend.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de doodheid van dit deeltje nu
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:53 schreef norich het volgende:
[..]
welnee joh. het is hier springlevend.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:53 schreef norich het volgende:
[..]
welnee joh. het is hier springlevend.![]()
Hallo.quote:
en jij quote 2 keer hetzelfdequote:Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
henrike kan er niet mee omgaan
Wouterquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:13 schreef Intelligence het volgende:
Remco
Nummertje om de week mee te beginnen: House of Pain - Jump Around
Jalalalalalalaalaa, Jalalalaa... Singing Bryan Ruizquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Intelligence het volgende:
Groove Coverage - Moonlight Shadow
Net zo onlogisch, als het hartje winter is ben ik niet ziek te krijgenquote:
bitch suck my 12 inch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Intelligence het volgende:
Tis rustig hier....
Niels de Vries - 12 Inch Rocco Vs. Bass-T Rmx
Ja die ja, maar kan hier ook niet op YTquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bitch suck my 12 inch?kan wel op YT, maar heb geen geluid op deze PC; hoe gaat die van Niels de Vries?
ken alleen deze eigenlijk:
ik zal vanavond even de verschillende versies luisterenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja die ja, maar kan hier ook niet op YT
Ken alleen deze versie haha, vond m in Spotify
Doe dan het origineel van Mike Oldfieldquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Intelligence het volgende:
Was echt het weekend van de foute platen, begon vrijdag op een verjaardag, en zaterdagavond bij ons thuis nog maar eens over gedaan ... heb 4 uur op de klok nog voorbij zien komen.
Nog maar een foute oude dan?
Groove Coverage - Moonlight Shadow
Kan ik helaas niet in Spotify vindenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
early hardstyleArome - Hands Up (DJ Scot Project Remix)
is nu liedje opquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand met een radio in de buurt? kan het kloppen dat je op de frequentie van 3FM (96.2) nu Tijd Voor Twee van Radio 2 hoort?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand met een radio in de buurt? kan het kloppen dat je op de frequentie van 3FM (96.2) nu Tijd Voor Twee van Radio 2 hoort?![]()
andere hardstyle wel?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:12 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet in Spotify vinden
het gaat nu over Appie Baantjes op die frequentie? zo ja, dan ligt het niet aan mijn radioquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
één of ander lulprogramma, amateurs
Beetje afwisselingquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
andere hardstyle wel?
[..]
het gaat nu over Appie Baantjes op die frequentie? zo ja, dan ligt het niet aan mijn radio
en Frits Spits![]()
Hee Remcoquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sanshine![]()
[..]
maar jij hoort dus ook Radio 2 op 96.2?
nu timoer, weet niet wat dat isquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had mijn vorige post nog niet geplaatst of ik hoor ineens niks meer op 96.2dus hopelijk hebben ze het door en schakelen ze nu wel goed
quote:
96.2 is de frequentie van 3FM, maar daar was net Frits Spits / Radio 2 te horenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee Remco
Ik luister doorgaans naar de radio
dat is goed, dat is 3FM; het doet weer goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nu timoer, weet niet wat dat is
Ik kom net ff op internet om het nieuws te checkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Goh ... staat niet op elke nieuwspagina groot bovenaan ofzo...
was ff kratjes in de auto aan het zettenquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
was ff kratjes in de auto aan het zetten![]()
Whehequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
was ff kratjes in de auto aan het zetten![]()
tijd gaat snel vandaag, ideaal voor een maandag!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
voor mij nog 2 uur en een kwartier![]()
Ren op 'm af, beuk hem naar de grond en zeg dan dat je dacht dat hij wou moshenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij loopt er een mystery guest rond in de bieb, hij kijkt steeds ff snel op een lijstje en snuffelt vervolgens verder (en nee hij zoekt geen boeken)... dat stond te gebeuren, aangezien mijn vestiging (Vathorst) is opgegeven als bieb van het jaar in de provincie Utrecht
Ik ga geen extra aandacht aan hem besteden, want dat valt teveel op. Laat hem maar mooi naar mij komen als ie iets wil weten
"Ja, je keek op zo'n manier alsof je in gedachten stond te heerschen op Slayer, dus ik dacht: kom, ik help die dude even".quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ren op 'm af, beuk hem naar de grond en zeg dan dat je dacht dat hij wou moshen
Jij snapt hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Ja, je keek op zo'n manier alsof je in gedachten stond te heerschen op Slayer, dus ik dacht: kom, ik help die dude even".
\m/ Metalbroeders snappen elkaar altijd!quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
\m/ Metalbroeders snappen elkaar altijd!
Jullie zijn alletwee robot?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
\m/ Metalbroeders snappen elkaar altijd!
dat is niet zo leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Jongens![]()
Mn internet valt telkens uit.
als internet bij mij thuis niet, 1/2 keer per maand, reset ik m'n router op zolder ff en dan doet het meestal weerquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:14 schreef Intelligence het volgende:
Modem een keer resetten? Helpt bij mij altijd, vaker last van met Ziggo
Assiejquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:33 schreef Assiej het volgende:
Ziggo had vandaag storing, 29 groepen / mensen die storing hadden..
(waar onder wij dus ook) + Tv was er achter weg
Wie weet doet hij daarom het niet bij jullie ?
Gezien Ziggo aan het 'kutten' is vandaag
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej![]()
straks maar ff vragen of wij er thuis ook last van hebben gehad
Ik zou niet weten waarom nietquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet
jouw geblaad over je bieb interesseert mij toch ook vrij weinig?
Reageer dan niet op mijn post
Had je mooi mazzel danquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
Wij hebben ook Ziggo, maar geen last gehad geloof ik
Hmmmquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Had je mooi mazzel dan
Hier in de buurt heel veel
want ze moesten ook 3 van die gemeente kasten opnieuw inbouwen. why weet ik niet
Valt wel mee, we hebben nu weer internet en tv dus heeft paar uurtjes geduurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmIk hoop toch niet dat ze dat hier in de buurt ook van plan zijn...
Ja, hier nog eentjequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Valt wel mee, we hebben nu weer internet en tv dus heeft paar uurtjes geduurd
Niet hele dagen ofzo dat het er achter weg is want dan zou ik wel afkickverschijnselen krijgen
Selmaquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Sander, San, Assie en Justin![]()
Hahahquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier nog eentje
Maar een paar uur is wel te doen
Strak planquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahahgezamelijk de afkick club oprichten
[edit] Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Selmahoe is het? nog vakantie?
\m/quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, een foto uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
hoe schattigquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, een foto uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Aangezien die apparatuur 'hier in de buurt' allemaal zo verouderd is dat ze de snelheden niet aankunnen die ziggo tegen het einde van het jaar wil bieden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Assiej het volgende:
want ze moesten ook 3 van die gemeente kasten opnieuw inbouwen. why weet ik niet
Command & Conquer Generalsquote:
Heb je al een idee dan, dat is hier altijd het probleemquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Intelligence het volgende:
Moet een logo ontwerpen, laat ontwerpen nou net niet mijn ding zijn
hmm, ik kan zo die torrent niet weervinden.quote:
Justin heeft m nog welquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik kan zo die torrent niet weervinden.
vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Alles in één keer hup de kont inquote:
Ja heb al wel een idee, ben nu beetje met photoshop aan t knoeienquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je al een idee dan, dat is hier altijd het probleem.
Hoi!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef STTSJT het volgende:
Nog leven of zit iedereen oorlog te voeren met elkaar?
Weer iemand ontdektquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef STTSJT het volgende:
Hey, Daar ben je![]()
Tsja als je er vroeg uit moet wel hè?
Internet vloog weg vandaar dat ik niet meer in het groepsgesprek zat $#%^&![]()
Hoe ver id die van jou dan? Bij mij is die klaar en geinstaleerd
Hehehehe, ja inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Weer iemand ontdekt![]()
Hier is het pas 37%kijk morgen wel of hij klaar is. Veel plezier iig!
C&C Box ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik ookheb die box ... met alle C&C spellen ... weet niet meer hoe die heet
Uhu, 4 brutals, eitjequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef STTSJT het volgende:
Das toch meestal tegen de pc? (maar wel leuk)
bier drinkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:29 schreef Intelligence het volgende:
Argh ... waar zijn sommige mensen als je ze nodig hebt
Wat klinkt dat toch heerlijk foutquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgenavond wil ik het opnemen tegen het team David + Sander + Steven
You're going downquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgenavond wil ik het opnemen tegen het team David + Sander + Steven
Wtf?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:36 schreef norich het volgende:
eenden zijn oké, eenden zijn cool tralalala
Intelligentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:37 schreef norich het volgende:
we zingen hoempa hoempa hoempa tuduutudutuduuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |