Ik wou eens kijken hoe Fallout tot dusver is ontwikkeld en dus had ik de Fallout Collection gekochtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Businovski het volgende:
heb zin in deze!Fallout3 helemaal uitgespeeld! Word tijd voor de nieuwe.
Vreemd, heb de game op de pc gespeeld (en nog af en toe). In het begin een vroege rip (was paar dagen oud) en toen ik overtuigd was de game gekocht, maar geen last van gehad. Framedrops wellicht, maar dat kwam meer door de vorige videokaart. Zonde als een game buggy gereleased wordt, dan speel ik het zelden nog door. (AvP bijv.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef LangeJan het volgende:
[..]
. Kijken of de glitches (die ik echt veeeeeel had/heb op de PS3) Zomaar ineens vastlopen, frameratedrops. Hoop dat dat verleden tijd is en dat ik soepeltje mij door de Mojave wasteland kan gaan begeven.
Ja wat ik vernomen had, was dat de port van PC naar PS3 was uitbesteed aan een derde partij. Die later geen verantwoordelijkheid meer nam voor patches e.d.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vreemd, heb de game op de pc gespeeld (en nog af en toe). In het begin een vroege rip (was paar dagen oud) en toen ik overtuigd was de game gekocht, maar geen last van gehad. Framedrops wellicht, maar dat kwam meer door de vorige videokaart. Zonde als een game buggy gereleased wordt, dan speel ik het zelden nog door. (AvP bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heb er nu al zin inquote:-Unique speach options for low intellegence characters.
-Ability to kill every person in-game except for one.
Hij zette het niet voor niks in een spoilertag.quote:
of hij teast je juist om nu te gaan kijken naar de spoilerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Thanks voor het beetje verspillen van mijn nieuwsgierigheid
zo erg is het nou ook weer niet, het is niet alsof ik het verhaal verraadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hij zette het niet voor niks in een spoilertag.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook weer niet, het is niet alsof ik het verhaal verraad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]Ah kut....kut kut..... KUT.....KUTTERDEKUTTERDEKUTTENDE KUT .... en toch MOET ik die spoiler kijken he. KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Die video heeft anders meer overeenkomsten met Fallout 3, dan met de eerdere versies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef HalloweenJack het volgende:
http://g4tv.com/videos/49(...)xclusive/?quality=hd
Ik heb een grafhekel aan Fallout 3 (fallout 1 en 2 waren wel geweldig) maar New Vegas begint toch wel steeds boeiender over te komen.
Omdat Graphics een spel maken? Die quest klinkt een heel stuk beter dan de poep in Fallout 3 - wat voor mij nogal belangrijk is in een RPG. Daarnaast brengt New Vegas ook een hoop andere dingen terug. Bijvoorbeeld dat een lage int stat effect heeft op de dialoog opties en dat het niet meer mogelijk is om een personage te hebben dat vrijwel overal goed in is. Zoals bij fallout een en twee dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die video heeft anders meer overeenkomsten met Fallout 3, dan met de eerdere versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |