Hey Roy!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn overzicht staat de game gewoon nog voor de oude prijs dus ik zou je niet druk maken.
Haha, dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hey Roy!
Das lang geledenJe SNES RPG's al met dikke winst doorverkocht onderhand?:P
Ja, precies op tijd besteld dus, snelle rekensom wijst toch op 20 tot 30 euro duurder nu. (bij gebruik van de vouchercodes hierboven)
Oh, hier ook iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn overzicht staat de game gewoon nog voor de oude prijs dus ik zou je niet druk maken.
Je had ook nog CRM-OKTV10B kunnen gebruiken voor gratis verzendkosten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef bjorntju het volgende:
Die van mij staat ook nog steeds voor dezelfde prijs er inIk ben benieuwd of het zo blijft. Maar ik denk van wel
Maar helaas kan je niet 2 couponcodes invoerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je had ook nog CRM-OKTV10B kunnen gebruiken voor gratis verzendkosten.
Haha iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Maar helaas kan je niet 2 couponcodes invoerenSorry
![]()
Een soort van jaquote:
Gewoon stoppen. Serieusquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Papa-roach het volgende:
Echy kut ik wil hem het liefst zo snel mogelijk halen als hij uit is maar....
Al mijn zakgeld gaat op aan sigaretten![]()
En ik mag volgend jaar pas werken
En ik kan niet stoppen
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In Fallout zitten toch ook sigaretten ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Papa-roach het volgende:
Echy kut ik wil hem het liefst zo snel mogelijk halen als hij uit is maar....
Al mijn zakgeld gaat op aan sigaretten![]()
En ik mag volgend jaar pas werken
En ik kan niet stoppen
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In Fallout zitten toch ook sigaretten ?
Ook op de PS3?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Omkron het volgende:
Las ergens dat als je fallout kunt draaien new vegas ook kunt draaien. Dat is dan wel weer mooi!
Ja ik ga hem zeker wel op hardcore spelen. Veel realistischer ook denk ik. En fallout 3 werdt als je lv 30 was met al die power-up perks zoals: ghoul ecology en superior defender veels te makkelijk. Ik ging gewoon na een tijdje gewoon op very hard met alleen een vault suit en een 10% condition hunting rifle lopen zodat het nog een beetje uitdagend zou zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef LangeJan het volgende:
Wie van jullie gaat hem op hardcore spelen? Vanaf het begin zeg maar. Ik ga het zelf gelijk op hardcore mode proberen iig. Op een gegeven moment krijg je daar wel feeling voor (hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |