Nou,het feit dat game mania mijn order gecancelled heeft baart me toch wel zorgen. Op Dimension plus kom ik dit tegen:quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik echt alleen in dit topic gelezen (#1), nergens anders. Wel is het zo dat op Budgetgaming de PC versie niet vermeld staat. Op de site van Dimension Plus staat de CE wel voor de PC
Ongeveer hetzelfde als op alle andere pagina's dus. Dan toch maar via de uk bestellen??quote:Dit artikel kan momenteel niet besteld worden.
Er wordt nog niet heel veel reclame e.d. voor gemaakt. Niet zoveel filmpjes. Daardoor valt deze ook steeds van mijn netvlies.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik Fallout 3 helemaal geweldig vond ben ik om de een of andere reden helemaal niet gehyped voor dit deel... Misschien komt het nog
quote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef SevD het volgende:
Ik heb m'n CE pre-order geannuleerd. 100 euro bij GM
Wat wil je er naderhand mee doen dan? Frisbeeën?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Lekker wachten tot de GOTY uitkomt. Anders zit je weer met 5 tot 6 DLC pakketten van 800 punten/stuk waar je naderhand niks meer mee kunt.
Kijk. Het is heel simpel: Stel dat er 5 of 6 stuks DLC uitkomen. Daar moet je 800 punten/stuk voor gaan betalen. Dan zit je dus vast aan minimaal één kaart van 4200 punten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je er naderhand mee doen dan? Frisbeeën?
Bij Fallout3 kwam de GotY editie volgens mij bijna een jaar later uit, dus als het jouw bedoeling is om te wachten, dan bewonder ik je geduld.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk. Het is heel simpel: Stel dat er 5 of 6 stuks DLC uitkomen. Daar moet je 800 punten/stuk voor gaan betalen. Dan zit je dus vast aan minimaal één kaart van 4200 punten.
Naderhand heb je niks meer aan die DLC, aangezien zodra je het spel uit hebt, je verder niks meer kunt. Dan kun je dus beter voor één bepaalde prijs het spel plus de uitbreidingen zelf halen.
(Verder geen haat tegen Fallout)
Ja, leukste is nog dattie bij Bol.com gewoon 70 isquote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]WTF
ik denk dat ik m ook maar cancel... 100 e voor een game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |