Hij heeft zware bottenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
gewoon buiten weer loslaten![]()
die kat is trouwens wel echt vet
dankje.quote:
Die leven veelal in groepen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef Markster het volgende:
[..]
dankje.
Maar mijn vriendin vroeg zich af of die beesten in groepen oid leven, of gewoon alleen.
Lijkt me niet, hij springt en rent nog vrolijk rond. Heeft ook geen verwondingen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Bill_E het volgende:
Doden. Het is immers ongedierte..
En voor het zelfde geld heeft hij al meerdere inwendige bloedingen door je kat.
dat kanquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef bas-beest het volgende:
Die kat van jou lijkt echt wel op één van onze katten![]()
Zelfde kleur en net zo groot idd.quote:
dat ga ik ook doen. Als ik vanavond me hond ga uitlaten, neem ik hem wel ff meequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef Daeron het volgende:
Als je die muis buiten zet is het eerste wat die doet gelijk weer naar binnen rennen. Zet hem ergens in een bos een paar km verderop uit, dan zal die niet snel weer de weg naar je huis terugvinden.
Het is een zoogdier en dus geen ongediertequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
Sla dat beest gewoon dood man ipv 'buiten zetten'
Wat denk je dat die muis doet zodra hij buiten zitJuist! Lekker naar binnen lopen ergens
Dit is een veldmuis, geen huismuisquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
Wat denk je dat die muis doet zodra hij buiten zitJuist! Lekker naar binnen lopen ergens
wat is er nou? Rot op met je kankerzouteloze tyfus opmerking met domme smiley.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef SpecialK het volgende:
Wow je bent nog een grotere mongool dan ik verwachtte. Veel plezier er mee, he.Rot nou maar op, want je slaat wartaal uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit dus. Het is gewoon zielig hoe sommige mensen met dieren omgaan. Dat muizen niet in huis horen ben ik het mee eens, maar je hoeft hem ook niet meteen dood te maken als je hem ook gewoon uit kan zetten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:42 schreef Duvel het volgende:
Gewoon een eind verderop uitzetten. Een gezonde muis vermoorden heb ik het niet zo op.
Als jij met je kat na het eten van een muis naar de dierenarts moet..heb je ook een kat van niks.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee dit dus. Het is gewoon zielig hoe sommige mensen met dieren omgaan. Dat muizen niet in huis horen ben ik het mee eens, maar je hoeft hem ook niet meteen dood te maken als je hem ook gewoon uit kan zetten.
En aan me kat geven, tja dat is idd een goed idee
Kan ik morgen weer met me kat naar de dierenarts.
Is de muis zo verrot dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee dit dus. Het is gewoon zielig hoe sommige mensen met dieren omgaan. Dat muizen niet in huis horen ben ik het mee eens, maar je hoeft hem ook niet meteen dood te maken als je hem ook gewoon uit kan zetten.
Tuurlijk niet, dat is de natuur.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef Markster het volgende:
Mijn katten komen niet buiten, dus zijn dat soort dingen waarschijnlijk niet gewend. Daarbij weet je niet wat voor ziektes zo een muis allemaal meebrengt.
Dat dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Eten die elkaar dan niet allemaal op?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Eten die elkaar dan niet allemaal op?
Sorry hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef Markster het volgende:
fuck
Je raadt het nooit. Muis net in het bos achtergelaten, allemaal goed en wel.
Komen thuis, eerste wat we hoorden.... een muis.
wtf. Hoe komen die beesten opeens hier. woon er nu 2 jaar, nooit last van gehad. In een appartement notabene
Die beesten hebben reclame gemaakt voor je appartement. Het is daar zo veilig dat iedere muis daar best een paar weken mag logeren. Over de kat hoeven ze zich geen zorgen te maken, want de mens daar in dat huis redt elke muis van het roofdier.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef Markster het volgende:
fuck
Je raadt het nooit. Muis net in het bos achtergelaten, allemaal goed en wel.
Komen thuis, eerste wat we hoorden.... een muis.
wtf. Hoe komen die beesten opeens hier. woon er nu 2 jaar, nooit last van gehad. In een appartement notabene
vertel? waar ben ik nu zo dom in dan ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sorry hoormaar Jezus ben je nu echt zo dom
![]()
tja, volgende keer toch maar laten opeten danquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die beesten hebben reclame gemaakt voor je appartement. Het is daar zo veilig dat iedere muis daar best een paar weken mag logeren. Over de kat hoeven ze zich geen zorgen te maken, want de mens daar in dat huis redt elke muis van het roofdier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |