EEN REAKTIE!!!!! DINGDINGDINGDING!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind het behoorlijke meuk. Kan er niks mooiers van maken.
Nou oke.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:01 schreef Daskaar het volgende:
[..]
EEN REAKTIE!!!!! DINGDINGDINGDING!!!
van een mongool welliswaar MAAR EEN REAKTIEEEEE!!!!
nee hoor geintje, je bent geen mongool, maar leg es uit wat is er zo slecht aan en waar luister je normaal naar?
gemaakt? oh dat ervaar ik zelf helemaal niet. juist heel erg uit t hart vind ik. heb je stay too long helemaal geluisterd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou oke.
Zijn nummers missen vooral kwaliteit vind ik. Verder is het te gemaakt, te glad voor mij.
Ik heb zelf een nogal brede muzieksmaak maar wat mijn grootste voorwaarde aan muziek is dat het echt is. Een nogal vage omshrijving, ik weet het maar ik luister en waardeer muziek dan ook puur op gevoel.
waarom niet allemaal? al die nummers staan stuk voor stuk als een huis, t kan mij weinig schelen of t als geheel niet bij elkaar zou passen. waarom stoort dat je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:50 schreef Grobbel het volgende:
Wat mij betreft moet hij maar eens een keuze maken wat hij nu precies wil. Gaat hij voor white boy soul (zoals bij het best aardige 'Prayin', video hieronder), of voor halfbakken nu rapmetal, zoals bij de coda van 'Stay Too Long'? Nu is het echt een beetje van beide en daardoor vaak gewoon niks.
Welk deel van 'wat mij betreft' begreep je niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]
waarom niet allemaal? al die nummers staan stuk voor stuk als een huis, t kan mij weinig schelen of t als geheel niet bij elkaar zou passen. waarom stoort dat je?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Welk deel van 'wat mij betreft' begreep je niet?Maar raprock is gewoon behoorlijk passé en uitgekauwd in mijn optiek. Hoe eerder hij die onzin achterwege laat hoe beter.
Maarre, ga je nu in discussie met iedereen die niet zo positief reageert als je zelf zou willen?
Muziek die echt in mijn oren klinkt kan van alles zijn. Van een rustig nummer wat recht uit het hart gezongen word (Jeff Buckley, Antony and the Johnsons) tot rap (Typhoon, Nas) tot aan stevigere muziek (The Stooges) tot aan dance (Noisia, Daft Punk).quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef Daskaar het volgende:
[..]
gemaakt? oh dat ervaar ik zelf helemaal niet. juist heel erg uit t hart vind ik. heb je stay too long helemaal geluisterd?
sick 2 def is slechts rammen op een gitaar en harde lyrics.
wat vind je zelf echte muziek, misschien dak je dan beter begrijp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |