quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
Greys, zit je nou gewoon uit pure liefheid ons cadeautjes te geven bij FV?![]()
Lijken!?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Strega, wat zal dat lekker ruiken idd, met dat rookkastje!
[..]
Zelf was ik er al maanden niet meer geweest en nu heb ik gister ff de lijken opgeruimd en weer een beetje geschoffeld en troep geplant enzoZodat mijn 'buren' een wat prettiger uitzicht hebben
En jullie kadootjes gestuurd idd, ik hoef ze zelf niet want ik doe er toch niets mee.
Nee, die stop ik altijd terug in de zak zodat je ze niet zietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
Tombo, heb jij met die daim snoepjes ook dat je na een snoepje of vijf de papiertjes gaat weggooien, omdat het er anders zo 'berg'-achtig uit ziet op je tafel?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die stop ik altijd terug in de zak zodat je ze niet ziet
Mijn ouders hebben Wyandottesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:03 schreef Strega het volgende:
Wij hebben sinds juni een stel nieuwe kippen en haan. (Boer Koekoek) We hebben nm. koekoekskleurige cochins en brahma's.
dan wordt het na een tijdje steeds moeilijker zoeken naar snoepjes en vind je steeds meer papiertjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die stop ik altijd terug in de zak zodat je ze niet ziet
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Tombo, is er ondertussen al een manier op Farmville om al je dieren tegelijk te aaien, kammen, ont-ijsblokken, enzo? Want dat was wat me de vorige keer eigenlijk tegenstond, dat je daar zo lang aan kwijt bent in verhouding
Neeee ze hebben ook haantjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
*als zwabber zich erg misplaatst voelt in een kippenhok*
Misschien laat ik dat voortaan dan wel een paar dagen zitten, die gaan er niet 'dood' van als je er niets mee doet he? Dan plant ik wel dingen die lang duren om te groeien en misschien dat ik het dan toch wel weer oppak, want het is eigenlijk best leuk als jullie er ook allemaal zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Farmhands heet datDie krijg/kreeg je uit paaseieren, de paardenstal, speciale eieren en heel soms mystery gifts (maar mijne zijn bijna op
)
nee, dieren kun je gerust langer laten staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien laat ik dat voortaan dan wel een paar dagen zitten, die gaan er niet 'dood' van als je er niets mee doet he? Dan plant ik wel dingen die lang duren om te groeien en misschien dat ik het dan toch wel weer oppak, want het is eigenlijk best leuk als jullie er ook allemaal zitten![]()
Ik ben er wel een beetje uit merk ik, want ik weet niet meer zo goed waar ik die wall kan vinden waarop ik alle dingen zie die jullie doen/vinden enzo. Ff kijken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dieren kun je gerust langer laten staan
Leuk!
Sowieso, als je iets van bijvoorbeeld 3 dagen groeitijd plant, dan kun je daarna ook nog 3 dagen wachten met oogsten, voor het verdortquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er wel een beetje uit merk ik, want ik weet niet meer zo goed waar ik die wall kan vinden waarop ik alle dingen zie die jullie doen/vinden enzo. Ff kijken!
Oeh, dat popster/operaster programma komt nu
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
Fijne avond
Het onweert en bliksemt hier heel hard
Ieks.
Echt? hier strak blauwe luchtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
Fijne avond
Het onweert en bliksemt hier heel hard
Ieks.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met rokenHandig cadeau. Iets zegt me dat dat iets te maken heeft met het algemeen belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |