abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85817976
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag verschoven naar eind september :)
Ik heb ze ook besteld *; maar ze lijken me best wel 'afzakkerig' vallen.. Dat vind ik wel een beetje jammer.
pi_85818711
Ja, ik moet heb ook nog even in het echt zien.
Ook qua kleur, op de foto's lijkt het soms heel anders namelijk :)
pi_85819765

Ik heb deze ketting op het oog, al in meerdere winkels gekeken maar hij is nog niet in de winkels. Heeft iemand enig idee of dat nog komt? Of heeft iemand hem al besteld? Ik wil liever niet bestellen namelijk.
pi_85820324
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor stofje is het eigenlijk? Linnen?
Waarom heet je geen P.F. meer? :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:38:32 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85820425
TVP!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:45:28 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85820537
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ook, maar die heeft nog maar een laag limiet. :@
Ik heb er twee van 400.
Nou ja, m'n zusje heeft er èèn & ik.
Ik via acceptgiro & zusje maand dinges.
Kan ik lekker kiezen :')

+ we hebben allebei nog nooit al die retour problemen gehad.
Alles klopt altijd tot op de cent & alles wordt snel geleverd.
Weekend besteld, maandag in sorteer & woensdag/donerdag binnen.
pi_85820615
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb er twee van 400.
Nou ja, m'n zusje heeft er èèn & ik.
Ik via acceptgiro & zusje maand dinges.
Kan ik lekker kiezen :')

+ we hebben allebei nog nooit al die retour problemen gehad.
Alles klopt altijd tot op de cent & alles wordt snel geleverd.
Weekend besteld, maandag in sorteer & woensdag/donerdag binnen.

Pfoe, klop het af, klop het af! :9
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:59:17 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85820865
'k Zal 't afkloppen :P

Was vandaag dus in de winkel & zag een leuk vest, helaas niet meer in m'n maat. :'(
Licht met donker bruine paardjes. O+
pi_85820956
:o Die wil ik ook!
Ik was er vandaag ook, ze hadden niet eens een normale mannenriem, maar ik heb dat vest gekocht zonder mouwen. :9
pi_85826321
ik vind die laarzen best :9 als iemand ze heeft komt er wel een foto he? :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85827375
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:09 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ketting op het oog, al in meerdere winkels gekeken maar hij is nog niet in de winkels. Heeft iemand enig idee of dat nog komt? Of heeft iemand hem al besteld? Ik wil liever niet bestellen namelijk.
´k heb hem een tijdje terug al gespot in één van de h&m's in Rotterdam. Alleen geen idee of ze er nu nog steeds hangen. :9
pi_85827586
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Joell het volgende:

[..]

´k heb hem een tijdje terug al gespot in één van de h&m's in Rotterdam. Alleen geen idee of ze er nu nog steeds hangen. :9
Bedankt! Dan zoek ik gewoon verder ;) zag hij er in het echt ook mooi uit?
pi_85829683
Oh lol heb ik weer, vanochtend bestelling gedaan, wild eik net wat toevoegen is die van vanochtend al in behandeling :') Handug!
I had a signature once. It was awful.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 29 augustus 2010 @ 13:34:59 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_85830349
Wuhh ik wilde bestellen vanochtend: te laat opgestaan ;( .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_85830616

toch maar besteld, hij is steeds uitverkocht.
know'm sayin?
word? word.
pi_85831349
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Waarom heet je geen P.F. meer? :o
Ik kan niet meer inloggen op die -O- Heb al 8x heen en weer gemaild maar lukt nog steeds niet -O-
pi_85841820
Mijn bestelling net gepast!

(dit had ik besteld)

Het zwarte vest en de 2 jassen gaan met pijn in mijn hart terug naar de h&m.. De jassen zijn heel leuk en passen ook goed, behalve bij mijn armen, daar zitten ze zo als gewoonlijk te strak, en das echt balen. Het zwarte vest vind ik ook leuk en is erg warm, maar is eigenlijk alleen leuk als je hem dicht draagt en daar ben ik net te klein voor dus die gaat ook terug, Maar waarschijnlijk bestel ik dat het camelkleurige vest ook in het zwart want die is erg leuk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_85842416
Ik zag vandaag dat de vest die ik wilde was afgeprijsd, dus ik blij.. bleek dat mijn bestelling al in behandeling was. ;( Ik ga niet nog een keer bestellen, haha. Jammer, volgende keer beter.
pi_85842868
Welke H&M is groter, die van Den Haag of die van R'dam?
pi_85842883
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Welke H&M is groter, die van Den Haag of die van R'dam?
welke van de hoeveel? :P
pi_85842893
ik zou voor Rotterdam gaan :)
pi_85844063
Nog even een bijdehante-ik-kan-niet-lezen-en-ben-te-lui-om-te-googlen en hier zitten toch alleen maar behulpzame vrouwen -vraag: Ik heb vrijdag schoenen binnengekregen van de H&M online shop, ik ga ze morgen passen (bij m'n vriendin af laten leveren), mochten ze niet passen kan ik ze dan bij de winkel in R'dam of Den Haag weer inleveren? Ik kan dat uit de OP niet echt afleiden, BVD!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 29 augustus 2010 @ 19:58:09 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_85844107
Ja, maar ik dacht dat je dan geen geld terugkreeg maar een tegoedbon (wil je je geld terug: retour sturen dan, die schoenen).
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_85844132
Ja dat kan, maar dan krijg je een tegoedbon voor de H&M en dus niet gewoon geld terug. Wil je je geld terug dan zul je ze moeten retourneren in de verpakking waarin je ze kreeg met sticker op de voorkant en retourneerbon in het pakket.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 29 augustus 2010 @ 19:58:54 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_85844144
Inderdaad een tegoedbon.

quote:
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')