Ik heb ze ook besteldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag verschoven naar eind september
Waarom heet je geen P.F. meer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor stofje is het eigenlijk? Linnen?
Ik heb er twee van 400.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook, maar die heeft nog maar een laag limiet.
Pfoe, klop het af, klop het af!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb er twee van 400.
Nou ja, m'n zusje heeft er èèn & ik.
Ik via acceptgiro & zusje maand dinges.
Kan ik lekker kiezen
+ we hebben allebei nog nooit al die retour problemen gehad.
Alles klopt altijd tot op de cent & alles wordt snel geleverd.
Weekend besteld, maandag in sorteer & woensdag/donerdag binnen.
´k heb hem een tijdje terug al gespot in één van de h&m's in Rotterdam. Alleen geen idee of ze er nu nog steeds hangen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:09 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ketting op het oog, al in meerdere winkels gekeken maar hij is nog niet in de winkels. Heeft iemand enig idee of dat nog komt? Of heeft iemand hem al besteld? Ik wil liever niet bestellen namelijk.
Bedankt! Dan zoek ik gewoon verderquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Joell het volgende:
[..]
´k heb hem een tijdje terug al gespot in één van de h&m's in Rotterdam. Alleen geen idee of ze er nu nog steeds hangen.
Ik kan niet meer inloggen op diequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom heet je geen P.F. meer?
welke van de hoeveel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Welke H&M is groter, die van Den Haag of die van R'dam?
quote:Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |