Ik dus voor de vakantie even fixen voor ovkaart Had deze op mijn vorige opleiding niet nodig, dus nooit achteraan geweest Noujaa ik vraag hem dus aaan, krijg zo'n brief waarbij je pasfoto en shit moest plakke Stuur hem op, ga op vakantie
Kom dus thuis, blijkt pasfoto afgekeurd te zijn Stuur dus een week later Exact dezelfde, en nu is die wel goedgekeurd Stelletje homo's daar, moet ik voor niets 3 weken op eigen kosten &bij die kosten komt nu al een parkeerboete haha
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende: parkeerboete? Als dat zo is, waarom ga je dan met het OV en niet met de auto.
Als ik toch zelf moet betalen, ga ik liever met de auto Maarja ik dacht dus een gratis parkeerplek gevonden te hebben helaas was deze minder goedkoop dan gedacht
Probeer zwart op wit te krijgen dat de foto die je hebt opgestuurd aan de eisen voldoet. Als je dit hebt zou ik proberen de onkosten te verhalen, is hier een jurist in de zaal?
Het is sowieso kut. Ik heb al 4x mn situatie gewijzigd naar uitwonend, maar het lijkt wel of iemand me probeert te pesten . De eerste maand zal ik vast al geld gaan mislopen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds! Agnes: Yes, I know. Elin: But we are so fucking cool.