ach... ik vind het niet erg om die token te gebruiken, maar als zoals nu iets verkeerd gaat of internet eruit ligt kan ik weinig doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik bij bepaalde klanten nodig.
Moet ik elke keer bellen en een code vragen om in te kunnen loggen.
niet echt heel efficient.
Kunnen we het dan weer over normale dingen hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
hij doet het weer![]()
zo, nu genoeg gezeikt voor de komende dagen
Gelukkig geen maandagquote:
i don't like mondays. bekendste en enige hit van de boomtown rats...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen we het dan weer over normale dingen hebben
[..]
Gelukkig geen maandag
Ik haat maandagen, er is altijd wel wat, vooral de oudste is saggo omdat hij weer naar school moet of omdat hij niet veel geslapen heeft omdat hij bij zijn vader te laat naar bed is gegaan. Resulteert vaak in een niet luisterend stampvoetend en krijsende koter die er alles aan doet om zijn zin door te drammenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
i don't like mondays. bekendste en enige hit van de boomtown rats...
over het weer praten? of is er genoeg over gepraat de laatste tijd?
lijkt me niet best een kind dat niet luistertquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat maandagen, er is altijd wel wat, vooral de oudste is saggo omdat hij weer naar school moet of omdat hij niet veel geslapen heeft omdat hij bij zijn vader te laat naar bed is gegaan. Resulteert vaak in een niet luisterend stampvoetend en krijsende koter die er alles aan doet om zijn zin door te drammen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan daalt mijn humeur heeeeeel snel
Nu is het dinsdag![]()
Ik wil niet over het weer hebben want dat was de afgelopen dagen ook alleen maar kut
Ach, gelukkig is het in Castricum aan Zeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
altijd handig een cursus... alleen baleb dat het op een zaterdag is
Het komt vaker voor hoor, wacht maar tot je zelf kinderen krijgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
lijkt me niet best een kind dat niet luistert
dat duurt nog evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het komt vaker voor hoor, wacht maar tot je zelf kinderen krijgt
als het aan mijn vriendin legt gebeurt het zo snel mogelijk?quote:
Vertel mij watquote:
en je vader wilt geen opa zijn voor zn 60ste. daar houdt ik me aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel mij watGeen tante voor m'n 25e!
Volgens de planning van mijn broertje ben ik op mijn 27e tantequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel mij watGeen tante voor m'n 25e!
Ah, da's mooi. Dan ben ik op z'n minst bijna 26.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
en je vader wilt geen opa zijn voor zn 60ste. daar houdt ik me aan
Ik 26 hoor ik netquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens de planning van mijn broertje ben ik op mijn 27e tante
Ah, nog zo'n gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn broertje is 4.5 jaar jonger
ik moest eerst met je moeder rekenin houden he? niet voor haar 50stequote:
Och, dat zei m'n tante ook, weet je nog?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik moest eerst met je moeder rekenin houden he? niet voor haar 50ste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |