En is dit dan je eerste half jaar of je 2e half jaar? Eind is iig in zicht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef lynda het volgende:
Ach elke tien weken heb je tegenwoordig op HBO 2 weken vrij ivm tentamens en presentaties
Ik doe nu een differentiatie minor.. Moeilijk woord voor gewoon een half jaar les in iets anders wat toepasbaar is op mijn opleiding (Management, economie en recht)..
Tegenwoordig doe je geen simpele opleiding meer maar is het een Major/Minor stelsel geworden..
Zo doe je eerst 2,5 je 'echte opleiding' (Major) en daarna 2x een half jaar een Minor..
jupquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef lynda het volgende:
2e half jaar!
Hierna nog 20 weken afstudeerstage + achterstallig werk en klaar is ikke
Haha nee helaas, zo naar bed de wekker gaat om vijf uur alweerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dus nu wordt het gezellig?
Ik ga ook op 1 oorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha nee helaas, zo naar bed de wekker gaat om vijf uur alweer
Owjee, Citrix tokens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
niet echt. iedereen heeft een nieuwe token gekregen, ik ook. iedereen kan er in behalve ik dus. ik ben er een beetje klaar mee
Een glaasje Mede zou beter op zijn plek zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, dan mag ik jou zeker koekjes komen brengen?
Schiet lekker opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj. goed begin van de dag. de token waar we mee in moeten loggen op onze server doet het niet. dus ik kan weinig doen. alle office aplicaties en programmas gaan via die server
Die heb ik bij bepaalde klanten nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |