Dat vind ik er wel een mooie leeftijd voor, eigenlijk. Maar lui die op hun 22e bewust gaan werpen verklaar ik doorgaans voor gek, profiteer eerst nog even van het gemak van geen kinderen hebben, denk ik dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Ach, ik was 26 dat ik (officieel) papa werd
voor je moeder gaat het niet meer opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, dat zei m'n tante ook, weet je nog?
Ik doelde op m'n vader.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
voor je moeder gaat het niet meer op
Ja dat hebben vrouwen wel vakerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als het aan mijn vriendin legt gebeurt het zo snel mogelijk?
Tja, dat moet ieder voor zich weten denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik er wel een mooie leeftijd voor, eigenlijk. Maar lui die op hun 22e bewust gaan werpen verklaar ik doorgaans voor gek, profiteer eerst nog even van het gemak van geen kinderen hebben, denk ik dan.
ik houdt me er aanquote:
Ze zei ook bewust he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder voor zich weten denk ik.
Niet altijd loopt alles volgens planning
Truequote:
Dan moet t buiten jou om gaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik houdt me er aanwendy niet denk ik
Daarom staat er ook bewust achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder voor zich weten denk ik.
Niet altijd loopt alles volgens planning
Ijsdraakje, je bent leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom staat er ook bewust achter
En natuurlijk moet iedereen dat zelf weten, net zoals het mijn voorkeur is geen kinderen te krijgen.
Alleen jammer dat mensen dan altijd gaan zwetsen dat "je nog zo jong bent en dan weet je dat helemaal niet!"
Grmbl.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ijsdraakje, je bent leuk. Heb ook vaak last van die zwetsende mensen, maarja.. hoe kun je als je zo jong bent nou weten of je kinderen wél leuk vind
. Laat staan dat je ze ook daadwerkelijk kunt opvoeden.
Geniaal programmaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Cryothic het volgende:
Hebben ze een tv programma voor
[ afbeelding ]
Die geeft soms heel goed aan wie er wel en niet geschikt is
Ik word steeds blijer van mijn geen tv kijken. Wat een onzinprogramma's.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Cryothic het volgende:
Hebben ze een tv programma voor
[ afbeelding ]
Die geeft soms heel goed aan wie er wel en niet geschikt is
je gaat liever drummen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word steeds blijer van mijn geen tv kijken. Wat een onzinprogramma's.
quote:
mag je dan wel op je 24e zeggen en weten ik wil geen kinderen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ijsdraakje, je bent leuk. Heb ook vaak last van die zwetsende mensen, maarja.. hoe kun je als je zo jong bent nou weten of je kinderen wél leuk vind
. Laat staan dat je ze ook daadwerkelijk kunt opvoeden.
Van mij welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef lynda het volgende:
[..]
mag je dan wel op je 24e zeggen en weten ik wil geen kinderen?
Nu draai je 'm weer terug, en dat is eigenlijk precies waar in ieder geval ik op doelde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef lynda het volgende:
[..]
mag je dan wel op je 24e zeggen en weten ik wil geen kinderen?
Zolang je twijfeld of je het wil moet je het sowieso niet doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu draai je 'm weer terug, en dat is eigenlijk precies waar in ieder geval ik op doelde.
Natuurlijk weet je niet wat er in de toekomst gebeurt en daarom benoem ik het als voorkeur. En dat is mij goed recht. Net als dat iemand de voorkeur voor wel kinderen krijgen "mag" hebben.
Alleen is het zwaar irritant wanneer mensen er over door blijven gaan dat je "toch wel van gedachten verandert wanneer je groot bent". Natuurlijk, 23 is jong voor zulke uitspraken, maar het is nķg jonger om je vast te leggen aan een kind wat je op moet gaan voeden. 18 jaar lang.
Ja, het zit diep.
Lieve schat, dat was mijn mening! ik weet al tien jaar dat ik geen kinderen wil! mensen die het hardst roepen dat ik dat nog niet kan weten kunnen hun eigen reet kussenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu draai je 'm weer terug, en dat is eigenlijk precies waar in ieder geval ik op doelde.
Natuurlijk weet je niet wat er in de toekomst gebeurt en daarom benoem ik het als voorkeur. En dat is mij goed recht. Net als dat iemand de voorkeur voor wel kinderen krijgen "mag" hebben.
Alleen is het zwaar irritant wanneer mensen er over door blijven gaan dat je "toch wel van gedachten verandert wanneer je groot bent". Natuurlijk, 23 is jong voor zulke uitspraken, maar het is nķg jonger om je vast te leggen aan een kind wat je op moet gaan voeden. 18 jaar lang.
Ja, het zit diep.
Ook van mensen zonder kinderen hoor, maar die hebben vaak wel een sterke kinderwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang je twijfeld of je het wil moet je het sowieso niet doen natuurlijk.
Het gezeur komt denk ik ook van mensen die kinderen hebben, of niet?
Die zoiets moois meemaken, en zich dan niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die zoiets niet zouden willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |