ok, ik heb geen moeders/oma's als vrienden op hyves.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Leonidas82 het volgende:
Van die mensen die alleen maar foto's van hun lelijke kinderen op Hyves zetten en elke dag nieuwe foto's uploaden en posten. Dat zie je dan telkens weer in het scherm 'home' Oogkanker krijg je ervan. Kijk je op hun Hyves, gaan de krabbels alleen maar over hun kinderen, welke kunstjes hij nu weer heeft geleerd, dat hij hard groeit enzovoort. Je zou ze bijna weer van Hyves verwijderen.
Klacht: mensen die hun Hyves volspammen met foto's van hun (pasgeboren) kinderen
ik keek daar ent, en ik word er bang vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat dacht je van het subforum OUD?
Die kids zijn niet al verneukt voor de rest van hun leven.
Je mag best voorzichtig zijn met het neerzetten van kinderfoto's op internet....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef Shirley het volgende:
Dat heet trots zijn op iets prachtigs van jezelf.
Maar OUD is toch speciaal gericht aan ouders? Hyves is algemeen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat dacht je van het subforum OUD?
Die kids zijn niet al verneukt voor de rest van hun leven.
Ja dat maakt het allemaal beter iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Maar OUD is toch speciaal gericht aan ouders? Hyves is algemeen.
Maar je kunt jezelf en je ouderschap ook met enige waardigheid dragen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef Shirley het volgende:
Dat heet trots zijn op iets prachtigs van jezelf.
Gewoon niet reageren als je het zo erg vindt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef Alouette het volgende:
Gewoon niet naar kijken als je het zo erg vind.
of:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef trolololo het volgende:
Zit er aan te denken mijn hyves ook te verwijderen.
Kinderen die 'populair' zijn met 900 vrienden met 17 pagina's respect op hun foto's
En dan reacties als: 'Lekkertje' en 'Hottie' met de bekende smiley :toohot: [ afbeelding ]
Hyves klachten zijn bijna altijd terecht.
quote:jy bent hot. daten?RR terug?
![]()
Dat is het meest trieste wat je maar kunt doen. Dat zijn vaak ook ouders die hun kinderen Xarno of Elodie noemen en dat kind meteen volhangen met zilveren armbandjes en oorbellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef Sodeju het volgende:
Wat dacht je van ouders die speciale hyves accounts gaan maken voor hun pasgeboren baby's? Dat is nog triester
quote:
Het kan nog erger... hyves voor ongeboren kinderen of hyves voor 'miskraam babytjes'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef MarMar het volgende:
Het kan nog erger, er zijn mensen die een hyves aanmaken voor hun huisdier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |