Ik ook. Maar de Gele zee ligt toch niet in Europa.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik het dan zo uitgebreid gehadIk heb alle hoofdsteden, grote rivieren/meren/zeeën van Europa moeten leren
Nee, maar dat zijn wel zulke bekende meren/zeeën dat ik die bij aardrijkskunde wel leerdequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de Gele zee ligt toch niet in Europa.
Heb wel veel gehad, ook rivieren enzo ook wel...maar de gele zee zal niet zijn blijven hangen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik het dan zo uitgebreid gehadIk heb alle hoofdsteden, grote rivieren/meren/zeeën van Europa moeten leren
Ja kloptquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb wel veel gehad, ook rivieren enzo ook wel...maar de gele zee zal niet zijn blijven hangen.
Ik weet dat rivier de Po in Italië stroomt...uit mijn hoofd zeg ik dat nu. Straks ff checken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn wel zulke bekende meren/zeeën dat ik die bij aardrijkskunde wel leerdeZelfs Tottenham Hotspur heb ik bij Aardrijkskunde geleerd, omdat ik dat op hutspot vond lijken, dus onthouden
Iets met gele zanddeeltjes uit de Gele rivier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja zie je. Die heb ik wel onthouden.Gele zee is er waarschijnlijk gewoon tussenuit geglipt.
Nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met gele zanddeeltjes uit de Gele rivier?
Ik heb gelukkig geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef jna het volgende:
De sterren.nl top 20 op tv
Ik blijf het een fasinerend fenomeen vinden
Ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen idee waar je het over hebt
Ik heb gezapt omdat ik nieuwsgierig was en nu weet ik het ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pleinen vol tokkievolk met een podium waar artiesten met namen als "dario" optreden. En heel dat plein kent elk woord van elk nummer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat ken ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Pleinen vol tokkievolk met een podium waar artiesten met namen als "dario" optreden. En heel dat plein kent elk woord van elk nummer.
Ze gaat zo weg gelukkigquote:
Gelukkig. En nee, waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze gaat zo weg gelukkigmekkert maar door over dat ze nog een kitten wil nemen. Like I care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |