Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Elke week Fred Siebelink als gast waarschijnlijk![]()
En Roos helemaal optiefen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg: Kevin muziekredactie/samensteller en Rudy 3voor12. Dat zou mooi zijn.
ff goed lezen, kheb commentaar gegeven hoor, don't worryquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
nog geen commentaar...ik geef mij nog eens bloot :p
blegh, pa is thuis en blijkbaar was de wijn lekker. *zucht*
ik stem voor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
damn, totaal overheen gelezen. bad me!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
ff goed lezen, kheb commentaar gegeven hoor, don't worry
WTFquote:
En marijke voor de stellingquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met zijn moeder waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt Eric Dikeb zijn 'hete' hits weer promoten.
dezequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paar van de gasten zaten net even Fok te lezen op de pc van Kevin. Zag de foto die op pagina 1 staat.
En M van H dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval niet meer on-air. Ik vind dat niet om aan te horen
Tiga !!!
*proest*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met zijn moeder waarschijnlijk![]()
Kan die weer wat 'zingen'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met zijn moeder waarschijnlijk![]()
wel met eric 2 dagen want hij is ook chilquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga niet eens probéren met jou in discussie te gaan!quote:
Zekerstewetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
wel met eric 2 dagen want hij is ook chil
tja, vrij weinig...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Most charming.
Wel handig als je de was wilt ophangen.
(ja, wat zeg je er anders over he)
Corton is een baas. Hoort er zeker bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
wel met eric 2 dagen want hij is ook chil
Heb je ook die dat hij gaat drummen op de Foo Fighters?quote:
Eric is toch wel een baas hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt Eric Dikeb zijn 'hete' hits weer promoten.
Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af. Lijkt me vooral dodelijk vermoeiend...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens probéren met jou in discussie te gaan!
Hoe doet je vriendin dat Roel? Zegt die gewoon ja en amen of is die gewoon net zo eigenwijs als jij?
Dan heeft Roel echt de jackpot gewonnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe doet je vriendin dat Roel? Zegt die gewoon ja en amen of is die gewoon net zo eigenwijs als jij?
Wij denken over veel dingen hetzelfdequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
past nog goed bij A-Punk ookquote:
Rondje Google Maps leek het opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar gingen ze ook weer naartoe?
Serieus joh? vond 'm eigenlijk vaak behoorlijk irritant. Hij is wel apartquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eric is toch wel een baas hoor.
Klasgenoot heeft bij zijn bedrijfje stage gelopen, kwamen leuke verhalen vandaan.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan heeft Roel echt de jackpot gewonnen
Jewell!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, geen Mr. Brigtside voor 1 uur? Dat is onwennig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |