vind Fonz beter zingen als dat die praat. dat is dan een soort overeenkomst met Sanne Hans....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ongelofelijk dat dit nog zo klinkt! Had t niet verwacht na dat stukkie praten van m nog!
overheerschend typje dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe? Ik ga er niet mee aan de haal hoor, ben bang dat ik een beetje over m heen zou lopen
Hem met Miss Montreal vergelijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind Fonz beter zingen als dat die praat. dat is dan een soort overeenkomst met Sanne Hans....
die zingt niet beter dan dat ze praat hoor, en ze kan inderdaad niet pratenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind Fonz beter zingen als dat die praat. dat is dan een soort overeenkomst met Sanne Hans....
dan trek ik mijn aanbod in. ik laat volgens m'n exen veel te makkelijk over me heen lopen. kan mn accountnm beter veranderen in 3rdDeurmatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Super leuke gast, ook best zn woordje klaar, maar hm... kheb toch iets meer tegengas nodig
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan trek ik mijn aanbod in. ik laat volgens m'n exen veel te makkelijk over me heen lopen. kan mn accountnm beter veranderen in 3rdDeurmat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |