Dank je!quote:
om je gegevens te wijzigen moet je idd wel nog een keer met je gmail account inloggenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedemorgen
hoe maak ik dat stomme ding duidelijk dat ik al een Gmail account heb? Hij wil dat ik een nieuwe aan ga maken
jamaar als ik ff google op gmail inloggen kom ik dus op mijn google account uit en kan ik alleen maar een nieuwe makenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om je gegevens te wijzigen moet je idd wel nog een keer met je gmail account inloggen
en gmail + gebruiksvriendelijkheid =
Hij is ook cutequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar als ik ff google op gmail inloggen kom ik dus op mijn google account uit en kan ik alleen maar een nieuwe maken
we hebben trouwens eindelijk een plafondventilator gevonden die we leuk vinden
Ik vinnum cute
http://www.apartdesign.nl(...)ator-bumble-bee-wit/
ja klopt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
Wist je dat goudvissen hun kleurtje verliezen als ze altijd in het donker zouden ziten?
zomaar en weetje
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef mirannie het volgende:
De Senior die altijd zeurt over mijn nagellak gaf me net zo maar een compiment dat ze deze lak zo mooi vond
Maar waarom gebeurt dat nou net bij een lak waar ik zelf niet über tevreden over ben
Nee, de kleur is het niet, die vind ik super!! Maar duurt gewoon te lang om het aan te brengen enzo, veel laagjes, lange droogtijd. En dopje is smal dus houdt niet lekker vast. Koh glamourous purple.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik word zelf ook het meest blij van groen, de meesten helaas niet
Wat heb je op?
maar het is de moeite wel waard bij diequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, de kleur is het niet, die vind ik super!! Maar duurt gewoon te lang om het aan te brengen enzo, veel laagjes, lange droogtijd. En dopje is smal dus houdt niet lekker vast. Koh glamourous purple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |