Dank je wel! En sterkte met je blaasontsteking.quote:
Thanks! Is van Espritquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk mirannie, waar issie van?
@ Mss, blaasontsteking sucks
Ja toch?! Hij is echt geweldig! Dank je wel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
200 euro meer dan waard!! Wat een mooi jackie!
Vind het al knap dat je het zelf doet! Ik kan echt niks zelf, behalve Ikea rommel in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn bijna 4 uur bezig geweest om 2 (!!!) lampjes langs het bed te hangen. Voordat we es doorhadden hoe we de stroom moest monteren met een koordje ertussen
Thank you!quote:
Hihi, wat onwijs veel lieve reacties op mijn jasje! Thanks!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk jasje, staat je zo te zien ook erg goed
Oei, compleet verstoord ritme. Eigenlijk moet ik er stiekem ook wel een beetje om lachen dat ie denkt dat het toen al ochtend wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:26 schreef vamperotica het volgende:
Truste allemaal...
Halp...Er gaat hier iets fout...
Kleinste monster was wakker geworedne en wilde hoe dan ook niet meer gaan slapen..Dus die zat voor de tv cars te kijken...zn oudere broertje was wakker geworden en kwam ook naar beneden..,Hoor je die klenste zeggen...Goeie morgen.....
Ja ik snap er niets van. Misschien dat het door de badeend komt.quote:
Zou eigenlijk niet weten of zo'n badeend ergens schadelijk voor is ofzo. Maar misschien is de vis zich letterlijk doodgeschrokken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Misschien dat het door de badeend komt.
het zijn vrij zwakke vissies die types, bij mij gingen ze ook altijd snel doodquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Misschien dat het door de badeend komt.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat vissen bij mij altijd dood gaan. Maar binnen een dag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het zijn vrij zwakke vissies die types, bij mij gingen ze ook altijd snel doodligt echt niet aan je badeend hoor. Misschien zit je kom wel iets te vol met spullen?
gmail -> instellingen -> accounts en import -> accountinstellingen wijzigen / instellingen voor google account -> bekijk gegevens die opgeslagen zij voor dit account -> wijzigen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
n00b vraag: hoe stel ik in mijn google account mijn naam in? Nu staat er het begin van mijn email adres en ik wil dat er gewoon Puckzzz staat.Kan het niet vinden
Ik volg je Brainfarts SQ!
Goedemorgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gmail -> instellingen -> accounts en import -> accountinstellingen wijzigen / instellingen voor google account -> bekijk gegevens die opgeslagen zij voor dit account -> wijzigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |