quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Kittehquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Wat lievquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kitteh
Ik moest net een kadotje inpakken voor een heel oud dametje. Toen keek ze naar mn nagels, gelakt met Halleys Comet, en zei ze Meid wat een mooie kleur, ik heb altijd rood, maar dit is zo anders. En toen kwam het: "nooohh" de verliefde/stoute blik die ze had bij nooohh moeten jullie erbij fantaseren
![]()
De schat
En ik hou van die katquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
't Is een scheetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En ik hou van die katAlthans, de looks, want misschien heeft hij/zij wel een schijtkarakter
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kitteh
Ik moest net een kadotje inpakken voor een heel oud dametje. Toen keek ze naar mn nagels, gelakt met Halleys Comet, en zei ze Meid wat een mooie kleur, ik heb altijd rood, maar dit is zo anders. En toen kwam het: "nooohh" de verliefde/stoute blik die ze had bij nooohh moeten jullie erbij fantaseren
![]()
De schat
Dat komt helemaal goed uit..ik slaap ook de hele dagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij slaapt wel de hele dag en 's nachts gaat ie de andere katten meppen!
geen idee, dat fenomeen kent ie nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed uit..ik slaap ook de hele dagEn andere katten zijn hier toch niet! Hoe is ie met honden?
ooooooh wat een mooie poezelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eventueel ook deze nog tegen een leuke ruil:
[ afbeelding ]
Die is aanhankelijker, maar ook wat angstig soms.
Wow wat een beauty!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een regenjas en lieslaarzen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef Loqi het volgende:
Pff, straks feestje en ik weet niet wat ik aan moetheb weer zo een dag waarop alles lelijk staat
Wat voor feestje is het? En binnen of buiten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef Loqi het volgende:
Pff, straks feestje en ik weet niet wat ik aan moetheb weer zo een dag waarop alles lelijk staat
Ik bied 2 CG lakjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een regenjas en lieslaarzen?
Verjaardag, binnen ivbm regenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat voor feestje is het? En binnen of buiten?
Oh, dan gewoon een vrolijke tuniek, skinny jeans en hakken (laarzen/enkellaarsjes/pumps)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
heb ik allebei niet
[..]
Verjaardag, binnen ivbm regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |