anders wil ik wel hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
handig, iemand wint mijn opi giveaway, ik zeg mail mij jouw adres, krijg ik een mail met thank you blabblabla, en geen adres erin, zucht
we sink alike!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde die grap ook al maken, maar ik dacht ach, is zo afgezaagd![]()
niet byzonder maar t zijn leuke bloemetjes en de plates en stempel doen het topquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Een beetje bijzondere plates van Herome?
Oke dan laat ik ze aan me voorbij gaan ben tevreden met mijn konadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet byzonder maar t zijn leuke bloemetjes en de plates en stempel doen het top
konad heeft hetzelfde effect, ik vind de konad en herome wel veeel beter dan essencequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oke dan laat ik ze aan me voorbij gaan ben tevreden met mijn konad
ik heb niet zo veel te ruilen nuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij staat nog in t ruiltopic! ik had hem dubbel besteld en hoef ze allebei niet ;p
Bij Glemmer geweest toevallig? Daar is Jillz sponsor van en Pink Floyd project trad opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef vamperotica het volgende:
Jillz en Pink Floyd.... mooie overgan van zomer naar herfst!
Gheheh nee, helaas...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij Glemmer geweest toevallig? Daar is Jillz sponsor van en Pink Floyd project trad op
Wij komen net bij Kane vandaan en hoewel hun echt geweldig waren, was het tofste moment wel toen het podium ontruimd werd en de honderden overgebleven mensen veeet begonnen te dansenwow!
Ik is ook stukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:45 schreef princess-a het volgende:
Moggeh!
Weet niet hoe het met jullie zit vandaag, maar ik ben kapot! 4 uurtjes geslapen en ga zo naar mn werk voor een héle lange dag
cool!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
SQ, hier wat ideetjes!
http://catsparella.blogsp(...)hrough-alphabet.html
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |