Alleen omdat hij 1 piek kost zeker?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef keerfdebest het volgende:
alleen het ontbijt is goed de rest is bagger
Als je twijfelt of het patat of friet is vergeef ik het je nog wel als je patat zegt, maar patatten gaat wel iets te ver...quote:
Jaaaa!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Met die groene marsepeinen bovenlaag toch? Die zijn zķ lekker
Hoezo dat dan? Ik vind het wel te vreten daar en het is niet duur. Beter dan dat bagger in de McDonalds. En het ziet er zeker goed uit voor een verkapte fast-foodrestaurant.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het eten bij IKEA is allesbehalve eetbaar te noemen
Tja, mening enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik vind het wel te vreten daar en het is niet duur. Beter dan dat bagger in de McDonalds. En het ziet er zeker goed uit voor een verkapte fast-foodrestaurant.
Ach, je moet de prijs-kwaliteitverhouding ook even in aanmerking nemen. Tuurlijk, het is zeker geen sterrenrestaurant, maar het hoeft toch niet altijd een verfijnde maaltijd van hoge kwaliteit te zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry, maar het Ikea restaurant, dat is nog erger dan van der Valk, ik wil er niet dood over het hek hangen. Sowieso Ikea, waardeloze troep.
Het blijft gewoon troep van de goedkoopst mogelijke ingredienten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, je moet de prijs-kwaliteitverhouding ook even in aanmerking nemen. Tuurlijk, het is zeker geen sterrenrestaurant, maar het hoeft toch niet altijd een verfijnde maaltijd van hoge kwaliteit te zijn?
Kijk, soms wil je even lekker wat lezen. Dan kan je Oorlog en vrede (Tolstoj) pakken, maar soms is een stapel Suske en Wiskes net zo leuk.
ontopic: de gehaktballetjes dus. Met beide sauzen. En een bekerte Lingonberrylimonade.
Wel van Tolstoj?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:09 schreef RobinOok het volgende:
Nooit gegeten. Nooit behoefte aan gehad en dat gaat ook niet gebeuren ook. Het lijkt me he-le-maal niks. En van Suske en Wiske hou ik ook niet.![]()
met of zonder spekkies?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar je metafoor gaat in mijn ogen ook gewoon op hoor.![]()
Een mens kan niet alles leuk en aardig vinden. Ikea eten of suske en wiskes vind ik niks, maar een bord stamppot andijvie of een aflevering eastenders wel. ;-)
Tegenwoordig meestal zonders pekkies maar met klontjes roquefort.quote:
Eet ik ook nooit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
Natuurlijk is het geen culinair hoogstandje, maar dat is een patatje oorlog met een frikandel ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |