Uit mijn profiel:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:23 schreef aambei1 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar je gaat stiekem naar de brugklas :p
Lijkt mij een beetje oud voor de brugklasquote:geboortedatum: 08-12-1991
nop haha ofwel, zo een andere karakter is level 72 warriorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef leeell het volgende:
[..]
private server en dan kan hij oordelen over het echte spel?
![]()
![]()
![]()
en alleen aan misfortune heb ik niet veel, weetje ook de server en/of zijn class+level?
ah, je kan een paar keertjes blijven zitten he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Uit mijn profiel:
[..]
Lijkt mij een beetje oud voor de brugklas
dat zeg je gewoon, omdat runescape gaaf is en de jailguards erop toch niet sterk zijn !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:14 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die Runescape spelen of gespeeld hebben moeten de cel in.
quote:
Daar trots op zijn.quote:
omdat Runescapequote:
18-02-1995 nvm.quote:
waarom vind jij het een faalspel ?quote:
quote:
correctie: Minder leuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef Dynames het volgende:
Omdat ze het verneukt hebben.
Vroeger was het leuk, nu niet meer.
WoW is voor kutmongeulen. Niet te geleuven wat een spel dat is, runescape staat ver boven WoW.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:32 schreef leeell het volgende:
maar wat houd mensen die RS spelen tegen om WoW te spelen vraag ik me af, je kan het een niet leuk vinden zonder het ander (wellicht wel minder) ook leuk te vinden omdat de gameplay veel overeenkomsten bezitten.
maar wààrom dan mijn waarde porschequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WoW is voor kutmongeulen. Niet te geleuven wat een spel dat is, runescape staat ver boven WoW.
Dusch...
Gameplay, verhaal, Graphics.. ect ect ect..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:32 schreef leeell het volgende:
maar wat houd mensen die RS spelen tegen om WoW te spelen vraag ik me af, je kan het een niet leuk vinden zonder het ander (wellicht wel minder) ook leuk te vinden omdat de gameplay veel overeenkomsten bezitten.
Omdat:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:33 schreef leeell het volgende:
[..]
maar wààrom dan mijn waarde porsche
gameplay > Graphics dus dat slaat nergens op, je kan WoW ook spelen zonder enige lore te ervaren of juist wel, idem voor RS, gameplay is beide Gatheren/Professions + het vergaren van beter spullen levels etcquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gameplay, verhaal, Graphics.. ect ect ect..
Er zijn ZOVEEL verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |