Ik denk dat dat toch wel gebeurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
zo, nu ik in de OP sta, hoef ik niet meer gezellig te doen!
die mensen zijn echt zo ongelofelijk dom gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[RTL 5] Oh Oh Cherso
Ik wil dit gewoon zien
Leuk vermaakquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
die mensen zijn echt zo ongelofelijk dom gewoon.
Daaromquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
die mensen zijn echt zo ongelofelijk dom gewoon.
Raampje open, kind eruit gooien, raampje dichtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Kunnen ze jank kinderen niet verbieden uit de trein.
ik moet altijd een beetje huilen van binnen als ik er weer aan herinnerd wordt dat dit soort mensen bestaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[RTL 5] Oh Oh Cherso
Ik wil dit gewoon zien
dan krijg je een boete voor dingen uit het raam gooienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Raampje open, kind eruit gooien, raampje dicht
Ach, je meot er wat voor over hebben tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan krijg je een boete voor dingen uit het raam gooien
Dat kan idd zeer storend zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Kunnen ze jank kinderen niet verbieden uit de trein.
Slapen in de trein? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn al uit gestapt. Gelukkig. Kan ik rustig slapen.
Soms kan ik het wel. Maar ik ben nu best wel heel erg wakker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slapen in de trein? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet
Ik zou het wél kunnen maar ben dan altijd bang dat ik mijn bestemming misloop of dat eventueel mijn spullen gestolen wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slapen in de trein? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet
Gesprekjes afluisteren is dan wel leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms kan ik het wel. Maar ik ben nu best wel heel erg wakker.
Zitten 2 oude vrouwtjes over hun aankopen te praten en hoe goedkoop alles was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gesprekjes afluisteren is dan wel leuk
Gelukkig kun jij lekker fokkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zitten 2 oude vrouwtjes over hun aankopen te praten en hoe goedkoop alles was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |