als er een Fa binnen isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef karton het volgende:
wanneer wordt die Mylene2010 eigenlijk eens geband?
ik ben je slaafje niet mafkeesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef DeParo het volgende:
Langharig werkschuwe profiteurs zetten A'dam op stelten
Gaat er vandaag uberhaupt nog wat gebeuren of hoe zit het?
vraag je dat aan onsquote:Bovendien hoe kan die Admiraal Anaal nog moderator zijn wat een belachelijke toestand!
Het is pas de derde klacht en dan spreek ik alleen nog vanaf 17:00. Zoals ik elders zei was het niet tegen de sectie-mods zoals jijzelf gericht maar tegen het overkoepelende orgaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben je slaafje niet mafkees
sla een normale toon aan ofzo
[..]
vraag je dat aan ons
Vindt ik ook jammer van dat slotje. En zie niks staan wat direct een ander zou beledigen. De OP is wellicht minder moet ik toegeven. Ik denk er wel eens over zelf een topic over te beginnen. Maar ben geen open een topic persoon.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zet hem dan in een ander subforum, geschiedenis oid, de discussie was interessant.
oorlog is leuk
OP was kut, discussie werd leuk, verplaatst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zet hem dan in een ander subforum, geschiedenis oid, de discussie was interessant.
oorlog is leuk
Van een ander topicquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:01 schreef Jan_Janszoon het volgende:
Waarom wordt het topic "Berlusconi houdt Jood het liefst in de kelder" telkens verwijderd?
http://www.joop.nl/wereld(...)liefst_in_de_kelder/
Ik kan me het topic niet herinneren en de vraag dus niet beantwoorden, maar neem maar van mij aan dat er niet snel een topic volledig verwijderd zal worden. Meestal komt er gewoon een slotje op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:10 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Van een ander topic
FOK! censuur?
Ik ben ook best benieuwd. Voordat ik ging slapen was het wellicht slotwaardig maar zeker geen verwijderingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan me het topic niet herinneren en de vraag dus niet beantwoorden, maar neem maar van mij aan dat er niet snel een topic volledig verwijderd zal worden. Meestal komt er gewoon een slotje op.
Gewoon op slot, topic was al bijna volquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De abortus holocaust.
Mag dit ergens anders heen?
OP zonder discussie, onsmakelijk filmpje en geen NWS.
Geen idee, ben er niet geweest dit weekend. Topic zegt me niets, maar als hij verwijderd is zal je denk ik bij een FA of A moeten zijn,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben ook best benieuwd. Voordat ik ging slapen was het wellicht slotwaardig maar zeker geen verwijderingEen Mod die hier meer van weet?
Ik word een beetje moe van al die samenzweringen en andere alu-hoedjes topics van hem. Hadden we daar niet twee reservaten voor gesticht in de vorm van TRU en BNW?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:04 schreef Athlon64x het volgende:
Kan lambiekje niet opbokken uit nieuws ? Meneer zet in elk zijn topic fascisme en nazi beleid
Zet volgende keer aub iets van een laatste nieuwsbericht in de OP dan alleen "hier verder", zodat ook nieuwe lezers een beetje weten waar het over gaat.quote:
Hij is op dit moment weer nu.nl aan het dumpen in dit subforum.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef sp3c het volgende:
niet dat wij weten, loopt al achter de schermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |