quote:
Ik zou het doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Zullen we een slotje op dit topic gooien?
Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Directe aanval op een user en hiervoor een topic aanmaken is ban volgens mij.
Nee, dat kan dus niet hè. Het zijn twee verschillende werkwoorden met allebei een andere betekenis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Gewoon gebruiken wat fijn klinkt
Zie KLB 2.0 regels.quote:
Wat lul jij nou?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet hè. Het zijn twee verschillende werkwoorden met allebei een andere betekenis.
Je bedoelt natuurlijk dat het verschillende vervoegingen zijn van hetzelfde werkwoord.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet hè. Het zijn twee verschillende werkwoorden met allebei een andere betekenis.
Het is toch echt maar 1 werkwoord hoor...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies. Zo bestaat er bijvoorbeeld wel zure zult, maar geen zuur zout. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef TC03 het volgende:
Dat bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat het verschillende vervoegingen zijn van hetzelfde werkwoord.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef FruitenCo het volgende:
Zouden is verleden tijd en zullen is iets wat nog komen gaat
Na een komma volgt normaliter geen "en" dat is taalkundig onwenselijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef TC03 het volgende:
Veel mensen weten het niet, en Leer Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |