Hij komt al in UK en frankrijk he. En de content provider wijzigt niet. Het zal meer gaan over op welk moment er beschikbaarheid is en drm gezeik.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie het niet gebeuren in Europa. De rechten voor fims en tv liggen te versnipperd. In de VS praat je met één partij en hop, je hebt iedereen in de VS bedient. Hier zouden ze zo'n beetje voor elk land aparte deals moeten gaan maken. Haast niet te doen.
Wel aardig product dat AppleTV, maar vooral voor de Amerikanen.
Je weet dat als je electronica verplaatst dat het er mee stopt he ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
Zou ik het aandurven en 'm in het kastje zetten ipv op de grond?
Jamaar zo ga ik er vannacht m'n nek over breken als ik moet pissen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet dat als je electronica verplaatst dat het er mee stopt he ?
Hij is welkom hoor. Moet -ie wel dat conservatief bemoeizuchtige laten varen, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Die ab klink die kan ook zo bij D66 trouwens
Het lijkt er me meer een voor de SGP, zo een beetje zurig anderen pret ontzeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Die ab klink die kan ook zo bij D66 trouwens
Oplossing ga vannacht niet pissen ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar zo ga ik er vannacht m'n nek over breken als ik moet pissen.
ik bedoelde meer op zn meewaai praktijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hij is welkom hoor. Moet -ie wel dat conservatief bemoeizuchtige laten varen, natuurlijk.
Men ik moet nu al!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Oplossing ga vannacht niet pissen ?
Nuance is kut Swets. Weetjetoch.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh ik had weer eens het lef om een uiting van een politicus te nuanceren. Dat moet je ook niet doen.
whehehehehequote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh ik had weer eens het lef om een uiting van een politicus te nuanceren. Dat moet je ook niet doen.
ik heb alles op schuimrubbermatjes staanquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
Hm, hd resoneert een beetje in het kastje. Moet ik zeker weer met rubbertjes aan de slag.
En waar haal ik die dan weer???quote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb alles op schuimrubbermatjes staanook tussen de apparaten.
Je hebt gelijk, werk toch maar een halve dag dus kan best ff een half uurtje eerder weg om ff bij de Praxis te shoppen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Joene het volgende:
Klinkt beter dan op vrije dag naar een "klus" bedrijf. ?
Ach ik zoek nog steeds naar de HDMI ingang op m'n TV!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuwe apple tv weer geen 1080P volgens de specs!!
Koop je toch een hdmi naar Scart convertert , niet dat het helpt voor je beeld kwaliteit maar dan ken je hem wel ansluitenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach ik zoek nog steeds naar de HDMI ingang op m'n TV!
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach ik zoek nog steeds naar de HDMI ingang op m'n TV!
Ach dat is de upgrade voor volgend jaar! "It's amazing!"quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Maar dat vind ik wel een serieuze misser.
Hehehehehehe.quote:Ik kan heel goed met mensen opschieten, ik vraag altijd meteen WAT IS JE PROBLEEM?
Now it supports FULL hd. see this beautiful images.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach dat is de upgrade voor volgend jaar! "It's amazing!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |