riep je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oud trainie van mij!Altijd leuk om zo wat extra geld binnen te krijgen.
![]()
Sinds wanneer ben jij zo serieus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef Flappekz het volgende:
Als ik jullie had willen roepen, had ik wel "Kleuter" geroepen
ruzie met het moppie?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef Flappekz het volgende:
Als ik jullie had willen roepen, had ik wel "Kleuter" geroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
Van mij mogen jullie dit soort spam ook over de PM doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo serieus?![]()
Dan is de lol er toch af!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie dit soort spam ook over de PM doen
Ik had toch gehoopt dat hij met zn laatste training nog uitgetraind zou raken maar ja helaas dus niet. Morgen iig maar promoveren zodat ie op de tl kan. ik een vervanger heb voor mn trainie die op de tl staat.quote:Speler kan pas gepromoveerd worden over 1 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Outpost76 op 28-08-2010 18:34:07 ]
Gespamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is de lol er toch af!en ach een beetje onschuldig gespam is toch niet zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gespam![]()
Hattrick![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Greetings Mats02! It's about time we had a little chat…
We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of IJsbrand Vis and is 15 years old.
Right now I would say his Defending capabilities are around the wretched level. Coach this player right and he will reach his potential of solid Keeper before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
Weer wedstrijdje doen vanavond of we WEER een blessure krijgen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef klootzzz het volgende:
Nu echt goedemorgen!![]()
De fin update was nog niet eens begonnen gisteren dus was gelijk maar gaan pitten,
16 jaar en 2 dagenquote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mustafa Chebli is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
- Je moet lid worden van het vragenforum. Bovenin als je bij dat forum bent , ff op lid worden klikken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:54 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik had er ook nog een account.![]()
Alleen kan ik daar niet op het forum posten, daarom stel ik hier maar een aantal vragen.
Waar vind ik de trainingsresultaten?
Wat gebeurt er tijdens dagelijkse en wekelijkse update's?
je hebt inderdaad belachelijk veel talent.. vooral op je middenlinie.. hoe doe je dat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
16 jaar en 2 dagen.
Ik heb teveel goede jeugdspelertjes![]()
En vandaag shoppen voor een keeper!
hahaha ik teken zo voor een WOquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weer wedstrijdje doen vanavond of we WEER een blessure krijgen?
Vrouwelijke charmes in de strijd gooienquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt inderdaad belachelijk veel talent.. vooral op je middenlinie.. hoe doe je dat?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Vrouwelijke charmes in de strijd gooien
die Keller dat wordt volgens mij helemaal een pareltje..quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef GotC het volgende:
En m'n jeugd vaardighedentabel at the moment:
[ afbeelding ]
Ik heb zoveel spelers staan dat ik niet eens meer weet wie het beste eruit zal komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
die Keller dat wordt volgens mij helemaal een pareltje..
had ik maar zulke jeugdspelersquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb zoveel spelers staan dat ik niet eens meer weet wie het beste eruit zal komen![]()
Maar idd, Keller vanwege z'n leeftijd zal zeker interessant worden
je hebt gewoon belooft na iedere wedstrijd samen met ze te douchen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Vrouwelijke charmes in de strijd gooien
beter iets dan nietsquote:Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jhonny Castelijn en hij is 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
http://wiki.hattrick.org/wiki/Nl/Spelhervattenquote:Inleiding
De spelhervatten skill bepaalt hoe goed spelers zijn in het nemen van vrije trappen, corners en strafschoppen. Ongeveer 10% van de kansen in een wedstrijd komen er uit voort. Het hebben van een goede spelhervatter zal helpen om te scoren uit deze kansen. Er is ook een kans op een afstandschot special event.
De meeste teams zullen slechts één spelhervatter in hun hun team hebben die dan ook nog eens goed genoeg is om mee te spelen.
Tegengesteld aan andere skills, draagt spelhervatten niet toe aan het TSI.
Deze skill wordt vooral getraind door Spelhervatten te trainen, maar er is ook een klein effect door Schieten te trainen.
Types
Directe spelhervattingen
Dit zijn vrije trappen en strafschoppen. De skill van de spelhervatter bepaalt de kans op succes.
Indirecte spelhervattingen
Ongeveer 1/3 van de spelhervattingen zijn indirecte vrije trappen. Het resultaat wordt bepaald door (in volgorde van belangrijkheid):
Aanvallend team
Gemiddelde scoren skill van de veldspelers
Gemiddelde spelhervatten skill van de veldspelers
Spelhervatten skill van de spelhervatter
Verdedigend team
Gemiddelde verdedigen skill van de veldspelers
Gemiddelde spelhervatten skill van de veldspelers
Keepen skill van de keeper
Spelhervatten skill van de keeper
Je krijgt ook een bonus op het SH voor degene die op doel staan en nog meer voor degene die als spelhervatter in de opstelling staat. Voor het revealen van skills heb ik geen idee met SH, misschien dat degene die als spelhervatter staat opgesteld gekozen wordt om de skills te laten zien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
Iig, je ziet het door spelhervatten te trainen, maar er is ook een klein effect door scoren te trainen.4
[..]
http://wiki.hattrick.org/wiki/Nl/Spelhervatten
quote:Jochem Verhoef (297767058)
17 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 02-11-2010
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 29-08-2010 (3/43), )
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Je kan voor je hoofdploeg een programma downloaden genaamd Hattrick Organizer, die houdt dan bij welke spelers dalen/stijgen in conditie/vorm/tsi/skills. http://ho1.sourceforge.net/nightlyquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Als je geen supporter bent kun je dan op de een of andere manier zien of een speler beter is geworden?
Wat gebeurt er tijdens de dagelijkse en wekelijkse updates precies? En welke update vind wanneer plaats?
Kun je ergens een overzicht zien van wie je aanvallers, middenvelders, verdedigers en keepers zijn? Of moet je uit de bepaalde gradaties van spelers zelf halen op welke positie ze het beste zouden presteren?
Ja daar krijg je een Trainings Update over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Als je geen supporter bent kun je dan op de een of andere manier zien of een speler beter is geworden?
Die weet ik 1 , 2 , 3 niet te vinden. Misschien dat iemand anders dat weet.quote:Wat gebeurt er tijdens de dagelijkse en wekelijkse updates precies? En welke update vind wanneer plaats?
Door je in te lezen weet je dat zelf zien. Ik zal bv Jochem Verhoef (speler hier boven) niet als spits neer zetten. Als vleugelverdediger zou voor hem beter zijn.quote:Kun je ergens een overzicht zien van wie je aanvallers, middenvelders, verdedigers en keepers zijn? Of moet je uit de bepaalde gradaties van spelers zelf halen op welke positie ze het beste zouden presteren?
Klopt voor je hoofdteam kan je "maar" 1 trainingstype instellen, voor de jeugd kan je er 2 instellen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Nog een vraagske: Kan je bij training altijd maar 1 trainingstype instellen? Dus OF de vorm OF spelhervatten bv? Is dus niet mogelijk om meerdere trainingstypes in te stellen?
Nee dat is niet mogelijk. All1 moet je als je begint niet kiezen voor de vorm maar voor verdedigen of positiespel. Je wil zsm 17 jarige op trainen zodat je ze kan verkopen voor miljoenen zodat je je andere linies beter kan maken door betere spelers te kopen van dat geld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Nog een vraagske: Kan je bij training altijd maar 1 trainingstype instellen? Dus OF de vorm OF spelhervatten bv? Is dus niet mogelijk om meerdere trainingstypes in te stellen?
Als je verdedigen instelt als trainingstype, dan trainen alle spelers die de afgelopen week een wedstrijd gespeelt hebben op verdedigen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogelijk. All1 moet je als je begint niet kiezen voor de vorm maar voor verdedigen of positiespel. Je wil zsm 17 jarige op trainen zodat je ze kan verkopen voor miljoenen zodat je je andere linies beter kan maken door betere spelers te kopen van dat geld.
Ik zou me eens inlezen op hattrick zelf. Of op de hattrick wikiquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:04 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Als je verdedigen instelt als trainingstype, dan trainen alle spelers die de afgelopen week een wedstrijd gespeelt hebben op verdedigen?
En hoevaak per week word er getraind? Is dit altijd op dezelfde dag of bij iedereen verschillend?
Van 17 jarige spelers op trainen snap ik nog niet zo goed, zou je het iets anders kunnen uitleggen?
Ik ben zeer geinteresseerd in Hattrick, aangezien Goalll en Freekick niet echt mijn smaak zijn.
http://www77.hattrick.org/Help/Rules/Default.aspxquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:04 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Als je verdedigen instelt als trainingstype, dan trainen alle spelers die de afgelopen week een wedstrijd gespeelt hebben op verdedigen?
En hoevaak per week word er getraind? Is dit altijd op dezelfde dag of bij iedereen verschillend?
Van 17 jarige spelers op trainen snap ik nog niet zo goed, zou je het iets anders kunnen uitleggen?
Ik ben zeer geinteresseerd in Hattrick, aangezien Goalll en Freekick niet echt mijn smaak zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://hagonline.org/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je nou eerst eens in voordat je alles wat los en vast zit hier gaat vragen ...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Dagelijkse updates: 30-08-2010 08:15
Dagelijkse updates: 31-08-2010 08:15
Dagelijkse updates: 31-08-2010 17:30
Dagelijkse updates: 02-09-2010 08:15
Dagelijkse updates, training: 03-09-2010 01:05
Dagelijkse updates: 04-09-2010 05:05
Wekelijkse en dagelijkse updates: 05-09-2010 02:00
Wat gebeuren er tijdens de dagelijkse updates zoals hierboven, wat tijdens de wekelijkse update?
En als ik het goed heb kun je dus je jeugdspelers promoveren naar je hoofdteam?
Ik weet niet wat ik erger vind, " Vragen " of "quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lees je nou eerst eens in voordat je alles wat los en vast zit hier gaat vragen ...
Vragen die letterlijk in de help staan zijn best erg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, " Vragen " of ""
Nee alleen de spelers die in de verdediging hebben gespeeld krijgen dan training. (op de vorm en conditie training na maar dat is zo lastig uit te leggen.) Er is maar 1 trainings update per week en je speelt maar 2 wedstrijden per week. 1 is je competitie wedstrijd en 1 is je oefen wedstrijd en die moet je zelf regelen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:04 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Dat verscheelt per update, de ene is een gezondheids update en de andere een vorm of een training. Al is die laatste maar 1x per week. Namelijk op vrijdag ochtend vroeg rond 1.30.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Dagelijkse updates: 30-08-2010 08:15
Dagelijkse updates: 31-08-2010 08:15
Dagelijkse updates: 31-08-2010 17:30
Dagelijkse updates: 02-09-2010 08:15
Dagelijkse updates, training: 03-09-2010 01:05
Dagelijkse updates: 04-09-2010 05:05
Wekelijkse en dagelijkse updates: 05-09-2010 02:00
Wat gebeuren er tijdens de dagelijkse updates zoals hierboven, wat tijdens de wekelijkse update?
En als ik het goed heb kun je dus je jeugdspelers promoveren naar je hoofdteam?
Ik vind Goalll erg..saai? eruit zien. Plus, 55 managers onlinequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Edit: iig bedankt voor de snelle reacties van jullie! Ik zit te twijfelen of ik Hattrick of Goalll ga spelen.![]()
idd, maar als ik een spel wil spelen wil ik altijd de gehele uitleg lezen en aangezien het bij hattrick ERG veel is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind Goalll erg..saai? eruit zien. Plus, 55 managers online. Hattrick is wereldwijd bekend, momenteel 37 429 gebruikers online alleen al.
Tsja, makkelijke keuze!
Hopen dat je niet genaaid wordt dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef Drassss het volgende:
Vandaag mijn enige tegenstander waar ik van kan winnen dit seizoen...
Dat komt omdat het een erg uitgebreid spel is. Ik speel nu sinds 2006 en ik maak soms nog noob vauten dus ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
idd, maar als ik een spel wil spelen wil ik altijd de gehele uitleg lezen en aangezien het bij hattrick ERG veel is.
Je wil de hele uitleg lezen, maar ondertussen vraag je hier erg veel vragen die daar te lezen zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
idd, maar als ik een spel wil spelen wil ik altijd de gehele uitleg lezen en aangezien het bij hattrick ERG veel is.
riep je?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, " Vragen " of ""
Vast wel, maar op een gegeven moment doet het je niks meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat je niet genaaid wordt dan.
okay, dan ga ik weerquote:
Genaaid worden zonder dat je het lekker vind doet je volgens mij altijd wat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vast wel, maar op een gegeven moment doet het je niks meer
quote:
ik wil de anderen niet te veel irriterenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genaaid worden zonder dat je het lekker vind doet je volgens mij altijd wat.
[..]
![]()
Hè, het werd net gezellig en dan ga je alweer......![]()
Als ik de bekerwedstrijden hier volgde lijkt me dat idd heel veel gevraagd ja. Ik wens je suc6.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
Ik ga gewoon hopen dat ik vanavond win en zonder blessures. Heel veel gevraagd van de ht-engine....
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik de bekerwedstrijden hier volgde lijkt me dat idd heel veel gevraagd ja. Ik wens je suc6.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Drassss het volgende:
Je eet weer friet met kroketten Hives?
Ach zo een klein beetje gespam moeten ze wel tegen kunnen hoor. 1 topic per dag is overdreven maar ook dat is hier gebeurt. Dus die paarquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wil de anderen niet te veel irriterenen er wordt net geroepen dat er een culinair hoogstandje (
) klaar is
![]()
1 Topic binnen 2 uur.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach zo een klein beetje gespam moeten ze wel tegen kunnen hoor. 1 topic per dag is overdreven maar ook dat is hier gebeurt. Dus die paarmoet kunnen vind ik.
Damn dan waren we wel heul erg bezig.quote:
Helemaal niets inderdaad, maar als ik me niet vergis is die vanwege het WK in het leven geroepen.quote:
Dat klopt idd, maar dacht gezien de reacties hier dat het iets betekende, of iig een hekelpunt wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helemaal niets inderdaad, maar als ik me niet vergis is die vanwege het WK in het leven geroepen.
Het betekend helemaal niets en was puur nutteloze spam op een zaterdag avond. Daarom snap ik de reacties ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar dacht gezien de reacties hier dat het iets betekende, of iig een hekelpunt was
In de competitie zou ik 3-0 achter geen verkeerde uitslag voor mezelf vindenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier 1 (jeugd) helft gehad en al 3-0 achter.
Wut?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
In de competitie zou ik 3-0 achter geen verkeerde uitslag voor mezelf vinden
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:57 schreef GotC het volgende:
Ik ga geen commentaar meer geven over spam oid
Ik lees nu dat mijn tegenstander alles op alles gaat zetten... Dat wil zeggen dat hij voor het eerst een aanval heeft... Nu heb ik net alles op counter gezet, omdat het me een kat in het bakkie leekquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wut?Je zei dat dit de enige wedstrijd was die je kon winnen.
![]()
[..]
Hoeft ook niet.![]()
Ik wilde all1 even aan geven dat de reacties van gisteravond wel erg overdreven waren imo.
Beetje jammer zeg!quote:Felle opklaringen verwelkomden de 23228 liefhebbers die zich in RKDEO's Arena hadden verzameld.
God damn t zal toch niet waar zijn he!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik lees nu dat mijn tegenstander alles op alles gaat zetten... Dat wil zeggen dat hij voor het eerst een aanval heeft... Nu heb ik net alles op counter gezet, omdat het me een kat in het bakkie leekNiet dus. Ik zal wel weer 5-0 klop krijgen
4 min al de 0quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
God damn t zal toch niet waar zijn he!
Hij gaat dus niet voor de counter vandaag!quote:plaatselijke focuste zich vandaag op aanvallen via de vleugels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |