abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6674747
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:14 schreef Eazzz het volgende:

t zal moeilijk voor ze worden om gisteravond te overtreffen

Ik denk dat het ze wel gaat lukken

[kleine letters die het niet doen modus] hoop ik [/kleine letters die het niet doen modus]

pi_6675723
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik denk dat het ze wel gaat lukken

[kleine letters die het niet doen modus] hoop ik [/kleine letters die het niet doen modus]

Hehehe.. Nou ik maak me ook niet echt zorgen dat het morgen niet goed zal zijn, maar gisteren was wel erg goed.

Maar wel veel zin in morgen

vrijdag 8 november 2002 @ 11:18:49 #53
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_6692848
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:08 schreef Keroppi het volgende:

[..]

die onwijs gave zangeres

Twee jaar gelee was ik al eens naar Moby geweest en al helemaal diep onder de indruk van die zangeres. En ze heeft zichzelf deze keer absoluut weer helemaal waargemaakt! Wat een stem heeft heeft die vrouw!
moeje ook nog een pepernoot?
pi_6694297
Ben er woensdag ook geweest. Was ook meteen de eerste keer voor mij in de Ahoy.
Als ik dit topic eerder had opgezocht had ik kunnen weten dat tribuneplaatsen niet top zijn.
Kwam samen met een vriendin binnen en bedachten we toen pas FUCK FUCK FUCK wat doen we in godsnaam met een zitplaats!

Toen maar in de loopringen blijven staan om toch te kunnen swingen en idd het geluid is dan behoorlijk bagger.

Het voorprogramma vond ik persoonlijk beter dan Moby. Hij komt een beetje arrogant over trouwens.
En hij was laaaaaat! Heb de tijd niet exact bijgehouden, maar volgens mij begon hij pas ruim na tienen en als je dan om iets over elven de metro moet pakken om uiteindelijk nog thuis te kunnen komen is dat goed balen!
We zijn toch gebleven en heb het noodplan uit de kast getrokken (die schat van een man van me gaat toch maar mooit midden in de nacht heel wat kilometertjes voor zijn lieve vrouwtje rijden).

Vond ook dat er niet zoveel interaktie en -reactie tussen Moby en publiek was, maar dat kan ook aan mij liggen want weet niet hoe het in de arena was.
Moby is een geweldige artiest en maakt TOP muziek, maar live hoef ik hem in het vervolg niet meer te zien.

Het echte hoogtepunt van de avond was die fantastische zangeres. WOUW wat een stem.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 8 november 2002 @ 14:06:29 #55
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_6696249
Moby begon om 21.30 (ongeveer) en stopte twee uur later pas. Ik vond het optreden best goed, maar toch wel een beetje hetzelfde als vorig jaar. Ik was ook wel een beetje met mijn hoofd bij andere dingen (het afstuderen gisteren), dus ik heb niet optimaal genoten. Dat kwam deels ook door de groep studenten uit Eindhoven die naast ons stonden, die waren heel irritant.

Er staat trouwens vandaag wel een leuk stuk in de Volkskrant over het concert.

De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  vrijdag 8 november 2002 @ 14:20:49 #56
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_6696644
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 12:40 schreef tiki het volgende:
Het voorprogramma vond ik persoonlijk beter dan Moby.

voorprogramma ... beter ... dan ... moby ...

Nou ja, over smaak valt niet te twisten.
R"oyksopp kende ik niet, en vond het begin en eind wel leuk. Middenstuk werd beetje eentonig. Zat volgens mij ook het een-en-ander aan 'playback' tussen. Die donkere gast roste op z'n electrodrums, klonk er geen drumgeluid
Die basgitarist stond daar trouwens wel heel relaxed te heupwiegen tijdens het spelen

Maar goed, Moby vond ik goed hoor, als geheel vooral. Die 3 strijkers, mooi! De zangeres was ook onbetwistbaar goed natuurlijk.
Het mooie was nog dat ik om 19:45 binnenkwam, en dat we bijna vooraan stonden, het werd pas laat druk.

Maar goed, we hebben weer genoten!

pi_6698251
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 14:20 schreef EyE het volgende:

[..]

[afbeelding]
voorprogramma ... beter ... dan ... moby ...

Ja sorry hoor, maar het kan ook aan mij gelegen hebben. Ik was niet steeds even helder . Heb gewoon van het voorprogramma genoten.
En Moby was natuurlijk ook goed.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  FOK!fossiel vrijdag 8 november 2002 @ 15:18:29 #58
1455 Keroppi
kool kikker
pi_6698275
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 14:20 schreef EyE het volgende:
Zat volgens mij ook het een-en-ander aan 'playback' tussen. Die donkere gast roste op z'n electrodrums, klonk er geen drumgeluid
Dat idee kreeg ik ook al ja, ik dacht dat het aan mij lag.

Ik stond dus echt vooraan en daar was de sfeer erg goed. Maar ik kan me voorstellen dat er op zo'n tribune er echt niks aan is.

Jammer dat het publiek alleen niet meer 'swingde', sommige deden perfecte betonnen paaltjes imitaties.

En wie vond dat er te weinig interachtie was met het publiek... geloof me, er zijn bands die zeggen 1x "hello" en 1x "thanx" op een hele avond spelen

Chick on a mission
  zaterdag 9 november 2002 @ 17:17:09 #59
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_6713150
Ik vond het ook een heel leuk concert. De tijd vloog voor bij. De volgende keer zeker weer heen.
Imagine
  zaterdag 9 november 2002 @ 20:20:48 #60
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_6715760
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 15:18 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Jammer dat het publiek alleen niet meer 'swingde', sommige deden perfecte betonnen paaltjes imitaties.

En wie vond dat er te weinig interachtie was met het publiek... geloof me, er zijn bands die zeggen 1x "hello" en 1x "thanx" op een hele avond spelen

Interactie moet danook van 2 kanten komen he, dus duimpje naar beneden voor iedereen die een betonnen paaltje nadeed tijdens swingnummers Ben nog nooit naar Moby geweest maar de live registraties die ik gezien heb swingden op momenten de pan uit Al is Faithless daarin niet te overtreffen maar dat terzijde
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 11 november 2002 @ 14:20:26 #61
25947 flaphead
twisted shit.
pi_6739410
quote:
Op donderdag 7 november 2002 08:42 schreef AirwiN het volgende: Daarna speelde hij ook nog Creep van Radiohead.
ben toch wel benieuwd hoe dat geklonken heeft..
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  woensdag 13 november 2002 @ 13:22:09 #62
17628 Superann
pi_6776941
Dat klonk echt best goed! Leuk om het ook uit Moby's mond te horen.
pi_6784320
Een beetje laat;

Ik vond het concert toch een beetje tegenvallen. Maar de zangeres maakte een hoop goed. 'In this world' was prachtig!

Wat mij verder opviel was dat Bush een 'insane fascist' werd genoemd. Ik weet dat Moby zijn mening niet onder stoelen of banken steekt, maar de mensen komen toch niet naar een concert voor politiek? Daar moet ie zijn website maar voor gebruiken.

pi_6840150
Nou, ik vond het geweldig (beetje late reactie, maar ik kan er nog met een hele grote glimlach aan terug denken). Helemaal super, Moby, Dianne, de andere muzikanten en de setting natuurlijk...net een sprookje...*weer kippevel*

Wel balen dat we onze laatste trein moesten halen en nu lezen dat hij er 2 uur is geweest

Royksopp was ook tof, had ze al op lowlands gezien.

Kortom: topavond....

p.s. kan het zijn dat het echt dj Tiesto was die naast me stond ??? (hij leek er verrekt veel op en aangezien hij in het voorprogramma van Moby stond in de VS....nah ja, zal wel niet, anders had hij vast wel backstage kaarten gehad....and besides that:...die jongen heeft tegenwoordig vast alleen maar tijd voor optreden)

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 19 november 2002 @ 18:44:34 #65
17628 Superann
pi_6889897
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:04 schreef Areteq het volgende:
Een beetje laat;

Ik vond het concert toch een beetje tegenvallen. Maar de zangeres maakte een hoop goed. 'In this world' was prachtig!

Wat mij verder opviel was dat Bush een 'insane fascist' werd genoemd. Ik weet dat Moby zijn mening niet onder stoelen of banken steekt, maar de mensen komen toch niet naar een concert voor politiek? Daar moet ie zijn website maar voor gebruiken.

Ik geloof dat veel mensen het met je oneens zijn. Zijn statement werd met gejuich onthaald...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')