En ik hoorde ook op 3FM geloof ik, dat ie bij andere concerten de bezoekers allemaal 1 boek had laten meenemen, die bij de ingang in een doos dumpen en na afloop een andere mee naar huis. Weet iemand hier iets van? moby.com vermeldt niets hierover.
quote:In 2001 ben ik ook naar het concert van Moby geweest in Ahoy. Toen was het supergaaf om te zien. De lichtshow was geweldig en Moby is echt een entertainer.
Op woensdag 30 oktober 2002 09:40 schreef Keroppi het volgende:
Maar wie gaan er allemaal, en hoe moet ik me een Moby concert eigenlijk voorstellen? Sta je er gezellig met allemaal Moby-adepten lekker op de muziek te dansen of staat iedereen als een betonnen paaltje naar het podium te gapen en te denken: "Goh die man is best goed!".
Tot op zeker hoogte is het wel te omschrijven als live gespeeld. Bij bepaalde nummers heeft hij ondermeer ondersteuning van een drummer, strijkers en diverse zangers en zangeressen. Uiteraard loopt er bij de meeste nummers wel een DAT tape mee, maar ja, een kniesoor die daar op let...
Bij dat concert ging het publiek helemaal uit z'n plaat, dus ik zie dit concert vol goeie moed tegemoed.
* AirwiN kan al niet wachten op 't slotnummer...
quote:He bedankt, dit klinkt erg leuk.
Op woensdag 30 oktober 2002 16:51 schreef AirwiN het volgende:
Overgenomen uit een gesloten topic:
[..]In 2001 ben ik ook naar het concert van Moby geweest in Ahoy. Toen was het supergaaf om te zien. De lichtshow was geweldig en Moby is echt een entertainer.
Tot op zeker hoogte is het wel te omschrijven als live gespeeld. Bij bepaalde nummers heeft hij ondermeer ondersteuning van een drummer, strijkers en diverse zangers en zangeressen. Uiteraard loopt er bij de meeste nummers wel een DAT tape mee, maar ja, een kniesoor die daar op let...
Bij dat concert ging het publiek helemaal uit z'n plaat, dus ik zie dit concert vol goeie moed tegemoed.
* AirwiN kan al niet wachten op 't slotnummer...
quote:Ga jij ook?
Op woensdag 30 oktober 2002 17:59 schreef Keroppi het volgende:[..]
He bedankt, dit klinkt erg leuk.
* Superann verheugt zich op een fok!meeting!
quote:Jaja ik ga
Op woensdag 30 oktober 2002 20:16 schreef Superann het volgende:[..]
Ga jij ook?
* Superann verheugt zich op een fok!meeting!
quote:Als je gezelschap wilt... Je bent welkom bij mijn 3/4mans groepje! msn of mail anders even: superann80@hotmail.com
Op woensdag 30 oktober 2002 21:02 schreef Keroppi het volgende:[..]
Jaja ik ga
(alleen, kon maar 1 kaartje krijgen. En ik heb geen moby liefhebbers onder mijn vrienden
).
quote:Ik heb je toegevoegd
Op donderdag 31 oktober 2002 21:43 schreef Superann het volgende:[..]
Als je gezelschap wilt... Je bent welkom bij mijn 3/4mans groepje! msn of mail anders even: superann80@hotmail.com
Maar oooooh wat heb ik er zin in! Cd's opgezet om in de stemming te komen.
Ik kreeg trouwens een mailtje van Moby waarin werd gemeld dat er door gewijzigde opbouw van het podium meer plaatsen beschikbaar zijn. Dus mochten er mensen zijn die nog last-minute willen gaan... morgen even langs je GWK/Postkantoor.
P.s. GWK kantoren zijn bijna allemaal tot 8 uur vanavond open!
quote:Dan had je d'r meteen met de auto kunnen ophalen...
Op dinsdag 5 november 2002 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
BOEHOE. Ik HAD graag gewild. Zeker nou ik weet dat Keroppi gaat. Maar ik moet die dag (weer) afrijden en zo.
Wij hebben er zin in, tot laterzzz.
Als voorprogramma stond de band Röyksopp. Wat begon met een hoop draai-eens-aan-de-knoppen-van-je-analoge-synthesizer (klonk erg tof, als je er van houdt) eindigde in het spelen van hun meest bekende nummers, Elpe en Remind Me. Zeer de moeite waard als voorprogramma.
Daarna de show van Moby zelf. Twee jaar geleden heb ik hem ook zien optreden en dan ben je toch een beetje bang voor het herhalen van zetten. Gelukkig heb ik daar mijn gelijk niet in gekregen. Behoorlijk wat nummers van het nieuwe album werden gespeeld, afgewisseld met klassiekers van de albums Play en Everything is wrong.
De toegift begon verrassend met een cover van Paranoid van Black Sabbath en een ander nummer waarvan ik de naam ff ben vergeten. (hey... ho.... let's go!) Daarna speelde hij ook nog Creep van Radiohead.
* AirwiN heeft het helemaal naar z'n zin gehad!
En Keroppi, vond je het ook de moeite waard?
quote:Zeker weten, het was heel erg gaaf!
En Keroppi, vond je het ook de moeite waard?
De volgende keer ben ik er zeker bij, en de show viel me zo mee, als die muzikanten en die onwijs gave zangeres
quote:2e nummer was let's go (weet niet zeker of het nummer zo heet) van de ramones, errug strak.
Op donderdag 7 november 2002 08:42 schreef AirwiN het volgende:De toegift begon verrassend met een cover van Paranoid van Black Sabbath en een ander nummer waarvan ik de naam ff ben vergeten. (hey... ho.... let's go!) Daarna speelde hij ook nog Creep van Radiohead.
Was inderdaad een geweldige show. Door files kwamen wij pas binnenzetten toen eple van Royksopp begon.
Moby zelf was erg goed, sommige nummers heb ik meerdere keren gehoord bijv. We are all made of stars. Nummers waar het publiek (ik in ieder geval) helemaal bij uit zijn dak ging waren toch wel: Everythings wrong, Go en de afsluiter Feeling so Real
Vooral de laatste was erg goed, werd eerst op klassieke manier ingezet en ineens knalde het erop los. Heerlijk....
[Dit bericht is gewijzigd door Eazzz op 07-11-2002 13:12]
quote:Yups...
Op donderdag 7 november 2002 13:12 schreef calvobbes het volgende:
DemnIk had toch moeten gaan
Maar goed, morgen lekker naar Underworld, had ik in eerste instantie meer zin in dan Moby, maar t zal moeilijk voor ze worden om gisteravond te overtreffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |