No thanksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon je ballen harsen. Tis even op de tandjes bijten de eerste paar keer, maar de huid went er wel aan. En je hebt er vervolgens een maand geen omkijken meer naar
Men waarschuwt ook dat roken dodelijk is en dat je van teveel alcohol hersenbeschadiding op kan lopen.. Allemaal niets van aantrekken, gewoon doen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef RVP67 het volgende:
Welke creme dan ?
Die ik wel eens had gekocht waarschuwde mij dat ik het niet op de zak moest smeren.![]()
Brazilian wax is toch de billen en de ballen ook? Als de benen al zo pijnlijk zijn.quote:
Je bedoelt tegen de bilspleet aan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Gochme het volgende:
[..]
Brazilian wax is toch de billen en de ballen ook? Als de benen al zo pijnlijk zijn.
OT; achter de ballen is moeilijker dan de ballen zelf, hoe pakken jullie dat aan?
Daar ja. Ik krijg de neiging om mn ballen en gat in te smeren met een brandend goedje en er een vuurtje bij te houden. :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:10 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen de bilspleet aan?Geen idee, goede vraag.
Misschien weet die Goatse het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:11 schreef Gochme het volgende:
[..]
Daar ja. Ik krijg de neiging om mn ballen en gat in te smeren met een brandend goedje en er een vuurtje bij te houden. :p
Jij wilt pics zien, nasty!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:29 schreef Hoogheid het volgende:
Achter je ballen gewoon een oud scheermes ofzo? Of kan iemand even een ontharingscreme gebruiken en de resultaten hier posten?Ik wil niet riskeren dat ik 3 weken niet op een stoel kan zitten
gewoon veet gebruiken... Werkt perfect merk je niks van... (ervaringsdeskundigequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:29 schreef Hoogheid het volgende:
Achter je ballen gewoon een oud scheermes ofzo? Of kan iemand even een ontharingscreme gebruiken en de resultaten hier posten?Ik wil niet riskeren dat ik 3 weken niet op een stoel kan zitten
Ja, al meer dan een jaar of 25quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:25 schreef Draai_kont het volgende:
Remlof, groeit er al haar op je balzak ja.
Haha nu weet heel FOK! datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha nu weet heel FOK! datHet zou raar zijn als dat niet zo was, gezien mijn geboortedatum die gewoon in m'n profiel staat hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige dachten dat je 11 was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als dat niet zo was, gezien mijn geboortedatum die gewoon in m'n profiel staat hè?
Whaa haha!! Ja daar heb je opzich een punt!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Ik poets mijn tanden ongeveer nooit, was mijn haar ook nooit. Alleen als ik weg moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |