quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef very het volgende:Afwijken van al het andere kan ook op een wel gebruiksvriendelijke manier.
Maar ieder zijn ding. Ik vind bijvoorbeeld de oude sites van mysteryland wel weer vet (de hudige zuigt ook kont en is maar weinig creatief).
Die site(s) ken ik niet..
MTV was eerder (nu weet ik niet) ook altijd goed erin om iets bijzonder van de websites te maken.
Lowlands vind ik altijd dus een leuke speeltuin, gave ontwerpjes erin, wel de stijl waar ik van houd iig.
Ik vind de ontwerper ook heel lief, voor mijn minor eindscriptie heeft ie me geholpen, hij werkt op een gave manier en ik zie ook wel wat hem ertoe brengt om zulke ontwerpen te maken. Ik vind het zelf ook leuk om te webdesignen en dan vaak wat verder te gaan. Eerlijk gezegd had ik vorig jaar een site ontworpen en vlak daarna kwam Lowlands 2009 website die gewoon precies hetzelfde werkte.. Blijkbaar zit ik nogal op een lijn wb webdesign. Anyway, er zijn veel mensen die het niet mooi, druk of onrustig vinden, dus je bent niet de enige. Ik denk dat ik eerder zelf een uitzondering op de regel ben als ik de commentaren zo wel eens lees. Het zijn vooral wat interactievere websites die ze van LL hebben, waar je veel zelf kunt en mag doen, daar hou ik van! Ik ben gewoon net een klein kind

Beetje zelf de boel verschuiven en openklappen en vage dingetjes vinden enzo!