abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:26:24 #1
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_85752907
vast al eerder gezegd ofzo, maar: DAMN
Wat een mooie nieuwe site van Lowlands. DIe timeline is echt briljant :D
Jammer dat het maar een half jaar ofzo online staat :(.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_85753433
onoverzichtelijke baggersite :{
You dream it, I live it.
pi_85771149
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef Meddo het volgende:
onoverzichtelijke baggersite :{
De oude site wel ja, nu na het evenement is hij anders en kan je door de beelden van een stationaire camera scrollen. Leuk gedaan!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:25:42 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85788727
Inderdaed tof!
pi_85878764
Ja, zit een leuk dingetje in...maar wat een kutsite is dat zeg. Die vorige was ook kut. Sterker nog: hebben ze uberhaupt wel ooit een overzichtelijke gebruiksvriendelijke site gehad?
People assume too much.
pi_85883756
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef very het volgende:
Ja, zit een leuk dingetje in...maar wat een kutsite is dat zeg. Die vorige was ook kut. Sterker nog: hebben ze uberhaupt wel ooit een overzichtelijke gebruiksvriendelijke site gehad?
Nee, het leven is 1 grote speeltuin.. Wanna Pllay?

Ik vind persoonlijk de websites altijd geniaal, maar ik hou dan ook wel van een beetje van het gebaande pad afwijken en iets anders dan anders. Beetje kloten en kutten en vanalles ontdekken. De gllow site vind ik ook weer heel cool gedaan!
pi_85889153
Afwijken van al het andere kan ook op een wel gebruiksvriendelijke manier.
Maar ieder zijn ding. Ik vind bijvoorbeeld de oude sites van mysteryland wel weer vet (de hudige zuigt ook kont en is maar weinig creatief).
People assume too much.
pi_85889539
link?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85889730
?
ze hebben nooit van grids gehoord vandaar zo onoverzichtelijk overbeladen spuuglelijk druk kut
pi_85896186
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef very het volgende:
Afwijken van al het andere kan ook op een wel gebruiksvriendelijke manier.
Maar ieder zijn ding. Ik vind bijvoorbeeld de oude sites van mysteryland wel weer vet (de hudige zuigt ook kont en is maar weinig creatief).
Die site(s) ken ik niet..
MTV was eerder (nu weet ik niet) ook altijd goed erin om iets bijzonder van de websites te maken.
Lowlands vind ik altijd dus een leuke speeltuin, gave ontwerpjes erin, wel de stijl waar ik van houd iig.
Ik vind de ontwerper ook heel lief, voor mijn minor eindscriptie heeft ie me geholpen, hij werkt op een gave manier en ik zie ook wel wat hem ertoe brengt om zulke ontwerpen te maken. Ik vind het zelf ook leuk om te webdesignen en dan vaak wat verder te gaan. Eerlijk gezegd had ik vorig jaar een site ontworpen en vlak daarna kwam Lowlands 2009 website die gewoon precies hetzelfde werkte.. Blijkbaar zit ik nogal op een lijn wb webdesign. Anyway, er zijn veel mensen die het niet mooi, druk of onrustig vinden, dus je bent niet de enige. Ik denk dat ik eerder zelf een uitzondering op de regel ben als ik de commentaren zo wel eens lees. Het zijn vooral wat interactievere websites die ze van LL hebben, waar je veel zelf kunt en mag doen, daar hou ik van! Ik ben gewoon net een klein kind ;) :P Beetje zelf de boel verschuiven en openklappen en vage dingetjes vinden enzo!
pi_85898964
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Die site(s) ken ik niet..
MTV was eerder (nu weet ik niet) ook altijd goed erin om iets bijzonder van de websites te maken.
Lowlands vind ik altijd dus een leuke speeltuin, gave ontwerpjes erin, wel de stijl waar ik van houd iig.
Ik vind de ontwerper ook heel lief, voor mijn minor eindscriptie heeft ie me geholpen, hij werkt op een gave manier en ik zie ook wel wat hem ertoe brengt om zulke ontwerpen te maken. Ik vind het zelf ook leuk om te webdesignen en dan vaak wat verder te gaan. Eerlijk gezegd had ik vorig jaar een site ontworpen en vlak daarna kwam Lowlands 2009 website die gewoon precies hetzelfde werkte.. Blijkbaar zit ik nogal op een lijn wb webdesign. Anyway, er zijn veel mensen die het niet mooi, druk of onrustig vinden, dus je bent niet de enige. Ik denk dat ik eerder zelf een uitzondering op de regel ben als ik de commentaren zo wel eens lees. Het zijn vooral wat interactievere websites die ze van LL hebben, waar je veel zelf kunt en mag doen, daar hou ik van! Ik ben gewoon net een klein kind ;) :P Beetje zelf de boel verschuiven en openklappen en vage dingetjes vinden enzo!
fair enough ;)
People assume too much.
pi_85905310
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:38 schreef very het volgende:

[..]

fair enough ;)
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: