Ja, en als hij dan uiteindelijk gaat (want ik: nee Thijs, we gaan naar boven. NU.) dan moeten er ineens nog allemaal auto's mee naar boven en moeten de poesjes kusjes en papa ook nog een kus en een knuffel en wil hij natuurlijk zelf naar boven lopen. L-a-n-g-z-a-a-a-a-a-a-a-a-m.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
Serieus?![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk Dat het nu al begint
Koen heeft dat nog niet zo hoor
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef Ferb het volgende:
Zal ik Klaagbaak verlaten?
Als ik dit zie is dat allemaal bagger
Het zal zo'n beetje Utrecht - Frankfurt - FUlda - Giessen - Gelnhausen - Fulda (slapen) Fulda - Kassel - Northeim - Göttingen - Hannover - Amersfoort - Utrecht worden denk ik. Ongeveer.quote:
Het is al 11 uur geweest en hij is een man..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
Oh. Ik slaap al hoor![]()
waar zou mini-meneer het nou van hebben? ik weet het echt niet hoor...
Meh. Heb je dan nog wel leuke bordjes onderweg?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal zo'n beetje Utrecht - Frankfurt - FUlda - Giessen - Gelnhausen - Fulda (slapen) Fulda - Kassel - Northeim - Göttingen - Hannover - Amersfoort - Utrecht worden denk ik. Ongeveer.
mini-meneer is geen man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het is al 11 uur geweest en hij is een man..
Stel hij ligt op de bank
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mini-meneer is geen man.
mini-meneer is 2.
dat herken ik dan weer wel, dat speelgoed meenemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als hij dan uiteindelijk gaat (want ik: nee Thijs, we gaan naar boven. NU.) dan moeten er ineens nog allemaal auto's mee naar boven en moeten de poesjes kusjes en papa ook nog een kus en een knuffel en wil hij natuurlijk zelf naar boven lopen. L-a-n-g-z-a-a-a-a-a-a-a-a-m.
Lief he?quote:
whehehe.quote:
Mss moet ik maar ee RE of RB pakken van Frankfurt naar Fulda of zo. Ik moet het plan nog maken dus :;)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh. Heb je dan nog wel leuke bordjes onderweg?
Trustequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief he?
Nou, dan ga ik nu echt echt echt slapen![]()
Slaap lekker mam!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief he?
Nou, dan ga ik nu echt echt echt slapen![]()
Vergeef mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe.
jij edit te langzaam
en die 'ja maar ik moet nog van alles'-blikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat herken ik dan weer wel, dat speelgoed meenemen
Waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef Giertje het volgende:
mijn piercing jeukt
en dat is een goed teken want dan geneest het
Dank je meis, jij ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en die 'ja maar ik moet nog van alles'-blik![]()
slaap lekker snoet, en sterkte en veel plezier met je drukke weekend alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |