Mijn wijkje was prachtigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef Loqi het volgende:
[..]ooh maar die staan er hier ook zat hoor, maar wij hebben de luxe op wijk te kunnen selecteren en inschrijven, dat filtert heel handig
Da's wel erg ruk ja. Ik kan me wel voorstellen dat je als single mom met 5! kids niet in een gammel huis wil wonen. Is er wel aanbod met meer dan drie slaapkamers?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken wt t handigst is...Urgentie aanvragen, waarbij ik erg gebonden ben aan bepaalde regels, of verlengde wachttijd...
Ik heb t woningaanbod eens bekeken en er is nie veel soeps hahaha enige wat ik echt leuk vind zit 20 euro boven de sociale huurgrens... En dr is natuurlujk niet veel aanbod in dat soort huizen, maar 4 ofzo...
Maar ja, ik wil wel in een redelijk buurtje terecht komen avec les enfants natuurlijk....
Mn hypotheek zit nu op iets meer als 600 euro, valt op zich reuze mee, maar t is gewooneen krot....echt wel iets leuks van te maken, maar daar heb ik absolut de financiële middelen niet voor...Ik ben zooooo blij dt er niets is gaan lekken met die regen!
Verbazingwekkend veel eigenlijk...maar vooral in buurtjes waar ik niet heen wil... Buurtje waar ik woonde voordat ik mn zusje uit kon kopen gaat heulemaal op de schop.. met veel koop en een paar (sociale) huurwoningen...Alleen een beetje jammer dat dat nog een jaar of 2 duurt voordat er gewoond kan worden, maar daar zou ik wel heen willen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel erg ruk ja. Ik kan me wel voorstellen dat je als single mom met 5! kids niet in een gammel huis wil wonen. Is er wel aanbod met meer dan drie slaapkamers?
Ga je kind zitten etteren!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef mirannie het volgende:
Ik vind het hier ook een beetje dood en ik heb geen bezoek
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, wat meer leven in de brouwerij dan
bier, tieten, SM, poepen, huizen, teckels, koffie versus thee, hoofdpijn, menstruatiepijn en de Kruidvat. En soms ook over nagelsquote:
En soms zelfs allemaal tegelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier, tieten, SM, poepen, huizen, teckels, koffie versus thee, hoofdpijn, menstruatiepijn en de Kruidvat. En soms ook over nagels
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier, tieten, SM, poepen, huizen, teckels, koffie versus thee, hoofdpijn, menstruatiepijn en de Kruidvat. En soms ook over nagels
heejquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
Geen idee of jullie dit al wisten, maar met de code BN4U krijg je bij Bubsel 10% korting...
Ben op mijn werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je kind zitten etteren!
Als ik een kind zou hebben was ze/hij echt de sigaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |