Geen idee, dit is m'n eerste normale wimperkrullerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wou zo'n ding halen die warm wordt, werkt dat nou echt?
Zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor woningbouw zeg!
Echte killersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Sharana![]()
Ik heb waakteckels hoor
ik weet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die rooie kan aardig eng doen hoor
Nice!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.zuidwestwonen.nl/woningaanbod/aanbod/details/1361
Ah, jij vindt het dus ook een klote klus! Gelukkig kan ik het makkelijk rekken tot 1x per maand. Alhoewel, heb er nu een glitterlak op, weet niet of die het ook volhoudt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de half zwarte lak erop die ik op de meeting ook al had
en daar kreeg ik uiteraard commentaar op van de dames
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zeker bij iemand die geen smoes heeft als een pens die in de weg zit om ze te kunnen lakken
Ziet er goed uit! En wat veel kamers voor zo weinig geldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.zuidwestwonen.nl/woningaanbod/aanbod/details/1361
Hier ook niet hoor dit is ietsje duurder dan waar we nu wonen en nu is het een beganegrond flatje met 2 slaapkamers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! En wat veel kamers voor zo weinig geld
Voor dat geld heb je hier een studio'tje (als je mazzel hebt)
ik heb ook een waakteckel, die komt ook mee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Sharana![]()
Ik heb waakteckels hoor
Ik zou hier ook wel in het centrum willen wonen maar tja ik woon niet alleenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan woon je wel in het midden van érgens
DLG-ers!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel in het centrum willen wonen maar tja ik woon niet alleen
Kom naar dit brabantse gat dan, ik zie alleen maar weiland en niet eens 3g internetquote:
Ik wil het liefst een iPhone 4 of een Blackberry 3G, maar de eerste vind ik vrij prijzig (30/pm voor 150 belm/sms en dan nog 170 bijbetalen) en de tweede is nog niet verkrijgbaar. Ik heb ook gekeken naar de iPhone 3GS maar die is maandelijks even duur als de 4, alleen betaal je 100 euro minder voor het toestel bij aanvang van het abonnement.quote:
Ik heb een HTC Desire en die bevalt goed maar dat is ook net weer iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een iPhone 4 of een Blackberry 3G, maar de eerste vind ik vrij prijzig (30/pm voor 150 belm/sms en dan nog 170 bijbetalen) en de tweede is nog niet verkrijgbaar. Ik heb ook gekeken naar de iPhone 3GS maar die is maandelijks even duur als de 4, alleen betaal je 100 euro minder voor het toestel bij aanvang van het abonnement.
Lastig
Nu zit ik allerlei smartphones te bekijken maar naast twee eerder genoemden kan ik niet echt iets naar mijn smaak vinden
Huurprijzen bij ons (wilde "hier" schrijven, maar ben op Schipholquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor dit is ietsje duurder dan waar we nu wonen en nu is het een beganegrond flatje met 2 slaapkamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |