De eerste 5 dagen denk ik, nadat de acryl eraf was, heb ik constant gelakt met de verharder. Daarna als basecoat gebruikt voor nog een week of 2 ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan?
Alleen verharder en geen lak, of onder je lak ?
Ik heb ook verschillende plekken nagellak op mijn toetsenbord (en mijn witte bureauquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger.
En er zit nagellak op m'n toetsenbord. De N heeft een zilveren vlek.
Ik heb nog geen fotolinkjes voorbij zien komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef mirannie het volgende:
Las net op MUA dat OPI later vandaag een paar foto´s van Burlesque twittert![]()
Alleen heb ik geen twitter, dus kan iemand die please ergens hier plaatsen??
Oh ja, bureau.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook verschillende plekken nagellak op mijn toetsenbord (en mijn witte bureau)
OPI is busy today styling & shooting our models for the next collection! Stay tuned for some pics as the day goes on! about 4 hours ago via HootSuitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef mirannie het volgende:
Las net op MUA dat OPI later vandaag een paar foto´s van Burlesque twittert![]()
Alleen heb ik geen twitter, dus kan iemand die please ergens hier plaatsen??
Ja, dat verwacht ik ook helaas... maar goed, dan morgen ochtend maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
OPI is busy today styling & shooting our models for the next collection! Stay tuned for some pics as the day goes on! about 4 hours ago via HootSuite
Zal wel komen als wij al liggen te slapen.
Ik eigenlijk ook niet. Maar goed, dat dacht ik ook over salmiakijs en dat wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me daar dus geen ruk van voorstellen...sesamzaadijs
Je moet het gewoon een keer gaan proeven, het is niet uit te leggen, maar erg lekker!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me daar dus geen ruk van voorstellen...sesamzaadijs
Dat ken ik dan weer niet, waar eet je dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Maar goed, dat dacht ik ook over salmiakijs en dat was
Ik krijg pistache achtige smaakjes door...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer gaan proeven, het is niet uit te leggen, maar erg lekker!!
Dat hadden ze bij een of ander ijskraampje de laatste keer dat ik in Finland was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, waar eet je dat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hadden ze bij een of ander ijskraampje de laatste keer dat ik in Finland was.Helaasch nog niet in Nederland gespot
't Is er best leuk hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Beetje ver weg en Finland staat niet zo heel hoog op mijn to-do-reislijstje
Wat een kunstwerk lijkt het zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en vlekjes
[ afbeelding ]
Wielen lakken kan ik niet netjes.
Het toffe is dat het fijn kan blijven zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een kunstwerk lijkt het zo.
Succes met het vinden van voedselquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het toffe is dat het fijn kan blijven zitten.
Echt honger nu.*Gaat voedsel zoeken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |