abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85746119
Hoi ik heb een probleem het is nu een week uit met mijn ex. ik had 11 maanden een relatie met haar en toen was ze 6 weken op vakantie en toen ze terug kwam zei ze dat ze niks meer voor me voelde. toen is het uitgegaan en sindsdien zijn we nog vrienden en praat ik elke dag nog met haar op msn. Maar ik wil het weer zoals vroeger hebben. Ze is echt de ware voor mij ze denkt het zelfde als mij over de grote vragen in het leven. Heeft iemand wat tips? En zou iemand mij het boek Terug bij mijn ex van Jay ten Brink? Ik heb er echt alles voor over om haar terug te krijgen.
Hallo
pi_85746297
Dit gaat em niet meer worden .

Tip: Zoek een andere vriendin ^O^
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:17:01 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_85746365
Niet van die rare reacties zetten. ik ben serieus dus graag serieuze reacties aub
Hallo
pi_85746395
Ze is vreemd gegaan, en daarom maken ze het uit. Zo zijn vrouwen. Ze dacht dat je haar ging haten en was bang en maakte het uit.
Mijn piek is kwijt
pi_85746411
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Niet van die rare reacties zetten. ik ben serieus dus graag serieuze reacties aub
Wat verwacht je van ons te horen?

Ze heeft het toch uitgemaakt omdat ze niks meer voor je voelde? Move on dude
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85746433
Nee dat weet ik wel zeker van niet ze vertelde me altijd ALLES
Hallo
pi_85746439
Move on JP, move on.

Geloof dat er bij Jack de Vries nog wat vrij is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85746452
De enige manier is om haar weer verliefd op je te laten worden. Hoe dat moet weet niemand hier op fok.

Succes.
deal with it
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:20:12 #10
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_85746481
Ik wil ook wel is wat :')

Vertel je ex maar dat je haar weer terug wilt en als ze dat niet ziet zitten dan zeg je maar dat ze kapot kan vallen ofzo en dan verbreek je lekker al het contact zodat je niet meer aan haar hoeft te denken en het gevoel dat je haar terug wilt verdwijnt.

Succes :s)
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_85746487
Sorry ik kan er echt niets meer van maken .
pi_85746498
Serieus gewoon niet doen. Heb het zelf ook wel eens ooit opnieuw geprobeerd met m'n ex en dat duurde wel helemaal 1 maand voordat ik helemaal gek van haar werd (in de negatieve zin van het woord).

Er is echt wel iemand anders die ook de ware voor je is, ook al zie je dat nu misschien niet.
pi_85746505
dude neuk der in der reet en stomp der in der ribben!!! dan weet ik zeker dat ze terug komt!
pi_85746529
Bij iemand willen blijven die je niet moet? :N En nee ze is niet de ware voor jou want ze wil je immers niet. Ga uithuilen, zuip jezelf klem en pak daarna de draad weer op.
Flauw he?
pi_85746534
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Bijna alles ja :') 8)7
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:21:17 #16
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_85746553
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
TOTDAT ze dacht van: ik heb met iemand anders liggen rollen. Ik durf het niet te zeggen dus maak het uit want ik weet dat het toch nooit goed komt :o
Mijn piek is kwijt
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:21:36 #18
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_85746554
Ik ga d'r zo voor je deur afzetten. Mijn god, wat kan ze op alles zeiken en zeuren. Mijn sokken niet schoon, een baard van 3 dagen, ik eet uit mijn neus, mijn nagels in het badputje.

Kolere man, hoe hou je het vol?!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_85747029
Gewoon niet meer mee MSN-en. Je wil haar vriend zijn, niet een of ander vaag kletsmaatje. Als ze je toch elke dag spreekt zal ze je ook niet missen.
En sta ondertussen open voor andere vrouwen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:51:53 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_85748106
Hoe hard het ook is... je kunt haar niet dwingen. Als zij niet wil, houdt het op. En wat Zeurnietzo al zei: niet meer mee MSN-en, maakt het alleen maar moeilijker voor jou en laat haar dan maar happy zijn zonder jou.
pi_85748353
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook wel is wat :')

Vertel je ex maar dat je haar weer terug wilt en als ze dat niet ziet zitten dan zeg je maar dat ze kapot kan vallen ofzo en dan verbreek je lekker al het contact zodat je niet meer aan haar hoeft te denken en het gevoel dat je haar terug wilt verdwijnt.

Succes :s)
Dit.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:07:40 #22
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85749047
Verbreek dan ten minste het contact, 1) waarom zou je semi-aardig doen als je dat heul niet bent. 2) vrouwen willen altijd alles wat ze niet kunnen/mogen, dus hoe verder jij van haar bent, hoe meer je aan je denkt..
pi_85762101
Misschien voelt het nu alsof zij het voor je is, en alsof je wereld eindigt zodra ze je dumpt, maar dat is niet zo. Aan je manier van praten in te schatten ben je nog jong en dan lijkt zo'n liefde zo heftig en dat is het ook, maar je zult zien dat over 3 maanden je amper nog aan haar denkt.

Belangrijk is dan wel dat je het contact verbreekt.

Waarschijnlijk doe je niets met alle adviezen dat je door moet gaan, maar later zul je ons gelijk geven :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:56:38 #24
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85762333
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Hoi ik heb een probleem het is nu een week uit met mijn ex. ik had 11 maanden een relatie met haar en toen was ze 6 weken op vakantie en toen ze terug kwam zei ze dat ze niks meer voor me voelde. toen is het uitgegaan en sindsdien zijn we nog vrienden en praat ik elke dag nog met haar op msn. Maar ik wil het weer zoals vroeger hebben. Ze is echt de ware voor mij ze denkt het zelfde als mij over de grote vragen in het leven. Heeft iemand wat tips? En zou iemand mij het boek Terug bij mijn ex van Jay ten Brink? Ik heb er echt alles voor over om haar terug te krijgen.
Zoals vroeger/voor de vakantie wordt het nooit meer.

Ze is daar een vakantieliefde tegen het lijf gelopen die haar heeft doen inzien dat er meer interessante jongens zijn. Helaas pindakaas.

Die Jay ten Brink is een kwakzalver... dat soort flauwekul moet je nooit vertrouwen. Gevoelens kun je tenslotte niet forceren. Een nieuwe chick scoren en je ex daarmee jaloers maken heeft waarschijnlijk meer voeten in de aarde. Maar dat is aan jou.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:59:34 #25
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85762416
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Ze is echt de ware voor mij ze denkt het zelfde als mij over de grote vragen in het leven.
Behalve over de vraag of jullie een stel moeten zijn, dus.

Vrienden blijven is mijns inziens absoluut onnodig. Wat bereik je ermee behalve zelfkastijding?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')