Wat verwacht je van ons te horen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Niet van die rare reacties zetten. ik ben serieus dus graag serieuze reacties aub
Bijna alles jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Nee dat weet ik wel zeker van niet ze vertelde me altijd ALLES
TOTDAT ze dacht van: ik heb met iemand anders liggen rollen. Ik durf het niet te zeggen dus maak het uit want ik weet dat het toch nooit goed komtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Nee dat weet ik wel zeker van niet ze vertelde me altijd ALLES
Dit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook wel is wat
Vertel je ex maar dat je haar weer terug wilt en als ze dat niet ziet zitten dan zeg je maar dat ze kapot kan vallen ofzo en dan verbreek je lekker al het contact zodat je niet meer aan haar hoeft te denken en het gevoel dat je haar terug wilt verdwijnt.
Succes
Zoals vroeger/voor de vakantie wordt het nooit meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Hoi ik heb een probleem het is nu een week uit met mijn ex. ik had 11 maanden een relatie met haar en toen was ze 6 weken op vakantie en toen ze terug kwam zei ze dat ze niks meer voor me voelde. toen is het uitgegaan en sindsdien zijn we nog vrienden en praat ik elke dag nog met haar op msn. Maar ik wil het weer zoals vroeger hebben. Ze is echt de ware voor mij ze denkt het zelfde als mij over de grote vragen in het leven. Heeft iemand wat tips? En zou iemand mij het boek Terug bij mijn ex van Jay ten Brink? Ik heb er echt alles voor over om haar terug te krijgen.
Behalve over de vraag of jullie een stel moeten zijn, dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Ze is echt de ware voor mij ze denkt het zelfde als mij over de grote vragen in het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |