Maar daar Fer een prutser is jaagt hij de bal hoog over. Fer? Ja dezelfde Fer die 55.000 euri per week wilde verdienen bij Newcastle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, deze wedstrijden worden op zulke momenten beslist. Het was inderdaad niet best maar schiet je die bal erin is het opeens hosanna.
En jij gelooft al die Britse-tabloids ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Maar daar Fer een prutser is jaagt hij de bal hoog over. Fer? Ja dezelfde Fer die 55.000 euri per week wilde verdienen bij Newcastle.
Fer is vind ik gewoon op dit moment niet in goede doen maar vorig seizoen heb ik hem toch echt goede dingen zien doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En jij gelooft al die Britse-tabloids ?![]()
En ik zeg niet dat Fer een prutser is hij is alleen te onrustig en vaak slordig, maar hij is nog jong en kan/moet nog veel leren.
Ja maar ik denk dat het bij hem ook een beetje zwaar weegt dat hij een soort van 'leider' moet zijn. Hij moet jongens hun plek wijzen terwijl hij zelf vaak genoeg gestuurd zou moeten worden. Het is niet echt gezond hoe het nu loopt, maar zo is de situatie nu eenmaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fer is vind ik gewoon op dit moment niet in goede doen maar vorig seizoen heb ik hem toch echt goede dingen zien doen
Hij is idd 1 van de leiders maar hoe oud is ie eigelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat het bij hem ook een beetje zwaar weegt dat hij een soort van 'leider' moet zijn. Hij moet jongens hun plek wijzen terwijl hij zelf vaak genoeg gestuurd zou moeten worden. Het is niet echt gezond hoe het nu loopt, maar zo is de situatie nu eenmaal.
20quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is idd 1 van de leiders maar hoe oud is ie eigelijk?
Ik hoorde dat van een presentator op sport1 bij een wedstrijd van Newcastle United.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En jij gelooft al die Britse-tabloids ?![]()
En ik zeg niet dat Fer een prutser is hij is alleen te onrustig en vaak slordig, maar hij is nog jong en kan/moet nog veel leren.
Ja dat zijn maar Britse tabloids die dat schrijven, Fer heeft nog niet eens onderhandelt met Newcastle. Ze hadden hem alleen op het oog maar werden nooit concreet en hebben zoals bekend Tiote verkozen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:23 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat van een presentator op sport1 bij een wedstrijd van Newcastle United.
Dat is inderdaad de vraag, want nu is het zwoegen en ploeteren en ze kunnen zich niet optrekken en 'ervaren-jongens'. Talent is er genoeg maar er staat geen solide-basis waardoor die jonge jongens al meteen belangrijk/dragend worden. Het beste zou zijn dat ze in een team instroomde wat lekker draait maar dat is helaas niet het geval. Toch vind ik het mooi om die gasten zo te zien gaan en te knokken en na de wedstrijd huilend het veld moeten worden afgedragen. Dat zegt wel iets over hoe graag die jongens willen. Ik hoop dat ze zich Zondag kunnen herpakken en Vitesse gaan verslaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Feyenoord is een beetje het team van de toekomst als je dat talent ziet wat er rondloopt maar ik vraag me af of iedereen zich wel zo goed gaat ontwikkelen tijdens baggerseizoenen
Feyenoord mist gewoon echt een leider op dit moment, en ik vraag me serieus af of Tomasson dat wel is en ook niet gewoon ondergeneeuwd gaat raken door deze ellende.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de vraag, want nu is het zwoegen en ploeteren en ze kunnen zich niet optrekken en 'ervaren-jongens'. Talent is er genoeg maar er staat geen solide-basis waardoor die jonge jongens al meteen belangrijk/dragend worden. Het beste zou zijn dat ze in een team instroomde wat lekker draait maar dat is helaas niet het geval. Toch vind ik het mooi om die gasten zo te zien gaan en te knokken en na de wedstrijd huilend het veld moeten worden afgedragen. Dat zegt wel iets over hoe graag die jongens willen. Ik hoop dat ze zich Zondag kunnen herpakken en Vitesse gaan verslaan.
Nee Cisse is nu voor het eerst 100% fit/pijnvrij bij Feyenoord dus die moet nu gaan draaien. En Tomasson is wel echt een leider, je zag het vorig seizoen al dat hij echt jongens beetpakt en ze toespreekt hij kent de voetbalwereld door en door en geeft waar nodig tips. Het probleem is alleen dat Tomasson dan wel heel erg veel te doen krijgt met al die jonkies.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord mist gewoon echt een leider op dit moment, en ik vraag me serieus af of Tomasson dat wel is en ook niet gewoon ondergeneeuwd gaat raken door deze ellende.
En ik zou die Castignos ondanks zijn leeftijd elke keer laten spelen en dan naast Tomasson en dan die Cisse gewoon proberen te verkopen
Kijk laten we eerlijk zijn, ik kan er genieten van wanneer Feyenoord verliest in de competitie maar in de EL had ik ze echt graag verder zien komen maar dit van vandaag was gewoon echt een dikke aanfluiting.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee Cisse is nu voor het eerst 100% fit/pijnvrij bij Feyenoord dus die moet nu gaan draaien. En Tomasson is wel echt een leider, je zag het vorig seizoen al dat hij echt jongens beetpakt en ze toespreekt hij kent de voetbalwereld door en door en geeft waar nodig tips. Het probleem is alleen dat Tomasson dan wel heel erg veel te doen krijgt met al die jonkies.
Ik hoop het en denk het ook wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk laten we eerlijk zijn, ik kan er genieten van wanneer Feyenoord verliest in de competitie maar in de EL had ik ze echt graag verder zien komen maar dit van vandaag was gewoon echt een dikke aanfluiting.
Komen dit gasten dit wel te boven voor zondag denk je?
Ik ga soberzo pitten dus lees het morgen wel haha
later
Ja en? Het blijft een feit dat Feyenoord kwaliteit en ervaring ontbeerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och schopt Fer die bal erin vlak voor tijd heeft Feyenoord ineens miljoenen ademruimte dit seizoen.
Dat kan goed gemaakt worden door er vol overgave voor te gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja en? Het blijft een feit dat Feyenoord kwaliteit en ervaring ontbeerd.
Been vond anders van wel, hij had het over hard gewerkt etc.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat kan goed gemaakt worden door er vol overgave voor te gaan.
Met passie en zulks.
Iets wat ik totaal niet gezien heb gisteren.
Politiek correct antwoord heet dat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been vond anders van wel, hij had het over hard gewerkt etc.
Feyenoord speelde met een veredeld jeugdteam. AA Gent was het afgelopen seizoen gewoon 2e van België en ik denk dat uit de verliezen van AZ en Ajax vorig jaar (door Belgische clubs uit Europa geknikkerd) wel gebleken is dat het verschil tussen de topclubs in België en Nederland echt niet zo groot is. Het is dus eerder een wanprestatie van AA Gent dat ze het zo moeilijk hadden met Feyenoord, dat dit seizoen het goed doet als ze tegen de subtop kunnen aanhikken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Schandalig van Feyenoord dat ze van zo'n caféploeg verliezen.
Laatste 20 minuten toen ze er voor moesten gaan, toen pas, ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been vond anders van wel, hij had het over hard gewerkt etc.
Ajax verloor vorig jaar misschien wel van Anderlecht, de kampioen van Belgie maar ze werden door Juventus eruit geknikkerd hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Feyenoord speelde met een veredeld jeugdteam. AA Gent was het afgelopen seizoen gewoon 2e van België en ik denk dat uit de verliezen van AZ en Ajax vorig jaar (door Belgische clubs uit Europa geknikkerd) wel gebleken is dat het verschil tussen de topclubs in België en Nederland echt niet zo groot is. Het is dus eerder een wanprestatie van AA Gent dat ze het zo moeilijk hadden met Feyenoord, dat dit seizoen het goed doet als ze tegen de subtop kunnen aanhikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |