abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85756985
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad, deze wedstrijden worden op zulke momenten beslist. Het was inderdaad niet best maar schiet je die bal erin is het opeens hosanna.
Maar daar Fer een prutser is jaagt hij de bal hoog over. Fer? Ja dezelfde Fer die 55.000 euri per week wilde verdienen bij Newcastle.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_85757061
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Maar daar Fer een prutser is jaagt hij de bal hoog over. Fer? Ja dezelfde Fer die 55.000 euri per week wilde verdienen bij Newcastle.
En jij gelooft al die Britse-tabloids ? :{

En ik zeg niet dat Fer een prutser is hij is alleen te onrustig en vaak slordig, maar hij is nog jong en kan/moet nog veel leren.
pi_85757207
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En ik zeg niet dat Fer een prutser is hij is alleen te onrustig en vaak slordig, maar hij is nog jong en kan/moet nog veel leren.
Fer is vind ik gewoon op dit moment niet in goede doen maar vorig seizoen heb ik hem toch echt goede dingen zien doen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_85757289
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Fer is vind ik gewoon op dit moment niet in goede doen maar vorig seizoen heb ik hem toch echt goede dingen zien doen
Ja maar ik denk dat het bij hem ook een beetje zwaar weegt dat hij een soort van 'leider' moet zijn. Hij moet jongens hun plek wijzen terwijl hij zelf vaak genoeg gestuurd zou moeten worden. Het is niet echt gezond hoe het nu loopt, maar zo is de situatie nu eenmaal.
pi_85757301
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja maar ik denk dat het bij hem ook een beetje zwaar weegt dat hij een soort van 'leider' moet zijn. Hij moet jongens hun plek wijzen terwijl hij zelf vaak genoeg gestuurd zou moeten worden. Het is niet echt gezond hoe het nu loopt, maar zo is de situatie nu eenmaal.
Hij is idd 1 van de leiders maar hoe oud is ie eigelijk :D?
pi_85757338
Die blanke rechtsback de Vrij vond ik wel goed spelen, net als Schaken, voor de rest was het echt slecht. :') Die keeper zoals vorig seizoen ook met die blunder tegen Ajax in de eerste bekerfinale, zo'n huilhoofd erna. :') Die uitdrukking is hij sindsdien niet kwijt geraakt. :D
pi_85757346
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hij is idd 1 van de leiders maar hoe oud is ie eigelijk :D?
20
pi_85757377
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik hoorde dat van een presentator op sport1 bij een wedstrijd van Newcastle United.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_85757404
En als Martins Indi (18) De Cler keer op keer moet komen uithelpen dan is er iets goed mis. De Cler zou juist een van de sterkhouders moeten zijn, maar ja het tegendeel is waar. Hopen dat Tomasson snel terug is dat scheelt meteen heel wat.
pi_85757414
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:23 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik hoorde dat van een presentator op sport1 bij een wedstrijd van Newcastle United.
Ja dat zijn maar Britse tabloids die dat schrijven, Fer heeft nog niet eens onderhandelt met Newcastle. Ze hadden hem alleen op het oog maar werden nooit concreet en hebben zoals bekend Tiote verkozen.
pi_85757421
Pff, ik schrok toch wel van wat ik vandaag zag. Dit was de eerste wedstrijd die ik zag van Feyenoord dit seizoen. Ik dacht eerste dat de verhalen over dat ze tevreden moeten zijn met het behalen van het linkerrijtje overdreven waren. Maar dit ging echt nergens over. Die Schaken is inderdaad gewoon een prutser. Ongelofelijk. Het leek wel eerste divisie voetbal af en toe. Zo rommeling, ongecontroleerd. En Gent, dat is gewoon de nummer twee van België van vorig seizoen. Die hadden het nog moeilijk zat met Feyenoord. Dus dat dat verschil tussen de Nederlandse en Belgische toppers zo klein zou zijn: vandaag heb ik dit niet gezien.

Jammer dat Feyenoord die financiële meevaller niet heeft weten te behalen. En ook jammer dat Feyenoord Europa niet in gaat. Was een goede leercase geweest voor al die jonge spelers.
pi_85757431
Feyenoord is een beetje het team van de toekomst als je dat talent ziet wat er rondloopt maar ik vraag me af of iedereen zich wel zo goed gaat ontwikkelen tijdens baggerseizoenen
pi_85757502
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Feyenoord is een beetje het team van de toekomst als je dat talent ziet wat er rondloopt maar ik vraag me af of iedereen zich wel zo goed gaat ontwikkelen tijdens baggerseizoenen
Dat is inderdaad de vraag, want nu is het zwoegen en ploeteren en ze kunnen zich niet optrekken en 'ervaren-jongens'. Talent is er genoeg maar er staat geen solide-basis waardoor die jonge jongens al meteen belangrijk/dragend worden. Het beste zou zijn dat ze in een team instroomde wat lekker draait maar dat is helaas niet het geval. Toch vind ik het mooi om die gasten zo te zien gaan en te knokken en na de wedstrijd huilend het veld moeten worden afgedragen. Dat zegt wel iets over hoe graag die jongens willen. Ik hoop dat ze zich Zondag kunnen herpakken en Vitesse gaan verslaan.
pi_85757546
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de vraag, want nu is het zwoegen en ploeteren en ze kunnen zich niet optrekken en 'ervaren-jongens'. Talent is er genoeg maar er staat geen solide-basis waardoor die jonge jongens al meteen belangrijk/dragend worden. Het beste zou zijn dat ze in een team instroomde wat lekker draait maar dat is helaas niet het geval. Toch vind ik het mooi om die gasten zo te zien gaan en te knokken en na de wedstrijd huilend het veld moeten worden afgedragen. Dat zegt wel iets over hoe graag die jongens willen. Ik hoop dat ze zich Zondag kunnen herpakken en Vitesse gaan verslaan.
Feyenoord mist gewoon echt een leider op dit moment, en ik vraag me serieus af of Tomasson dat wel is en ook niet gewoon ondergeneeuwd gaat raken door deze ellende.
En ik zou die Castignos ondanks zijn leeftijd elke keer laten spelen en dan naast Tomasson en dan die Cisse gewoon proberen te verkopen
pi_85757592
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Feyenoord mist gewoon echt een leider op dit moment, en ik vraag me serieus af of Tomasson dat wel is en ook niet gewoon ondergeneeuwd gaat raken door deze ellende.
En ik zou die Castignos ondanks zijn leeftijd elke keer laten spelen en dan naast Tomasson en dan die Cisse gewoon proberen te verkopen
Nee Cisse is nu voor het eerst 100% fit/pijnvrij bij Feyenoord dus die moet nu gaan draaien. En Tomasson is wel echt een leider, je zag het vorig seizoen al dat hij echt jongens beetpakt en ze toespreekt hij kent de voetbalwereld door en door en geeft waar nodig tips. Het probleem is alleen dat Tomasson dan wel heel erg veel te doen krijgt met al die jonkies. :P
pi_85757661
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee Cisse is nu voor het eerst 100% fit/pijnvrij bij Feyenoord dus die moet nu gaan draaien. En Tomasson is wel echt een leider, je zag het vorig seizoen al dat hij echt jongens beetpakt en ze toespreekt hij kent de voetbalwereld door en door en geeft waar nodig tips. Het probleem is alleen dat Tomasson dan wel heel erg veel te doen krijgt met al die jonkies. :P
Kijk laten we eerlijk zijn, ik kan er genieten van wanneer Feyenoord verliest in de competitie maar in de EL had ik ze echt graag verder zien komen maar dit van vandaag was gewoon echt een dikke aanfluiting.
Komen dit gasten dit wel te boven voor zondag denk je?

Ik ga soberzo pitten dus lees het morgen wel haha

later
pi_85757680
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Kijk laten we eerlijk zijn, ik kan er genieten van wanneer Feyenoord verliest in de competitie maar in de EL had ik ze echt graag verder zien komen maar dit van vandaag was gewoon echt een dikke aanfluiting.
Komen dit gasten dit wel te boven voor zondag denk je?

Ik ga soberzo pitten dus lees het morgen wel haha

later
Ik hoop het en denk het ook wel. ^O^

Goodnight. ;)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:57:09 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_85760948
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

och schopt Fer die bal erin vlak voor tijd heeft Feyenoord ineens miljoenen ademruimte dit seizoen.
Ja en? Het blijft een feit dat Feyenoord kwaliteit en ervaring ontbeerd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:58:50 #269
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85760982
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja en? Het blijft een feit dat Feyenoord kwaliteit en ervaring ontbeerd.
Dat kan goed gemaakt worden door er vol overgave voor te gaan.
Met passie en zulks.
Iets wat ik totaal niet gezien heb gisteren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:00:21 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85761011
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat kan goed gemaakt worden door er vol overgave voor te gaan.
Met passie en zulks.
Iets wat ik totaal niet gezien heb gisteren.
Been vond anders van wel, hij had het over hard gewerkt etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:04:04 #271
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85761084
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Politiek correct antwoord heet dat. :X
Zeker na de de Cler rel van laatst... :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:02:53 #272
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85762505
Schandalig van Feyenoord dat ze van zo'n caféploeg verliezen.
pi_85763955
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Schandalig van Feyenoord dat ze van zo'n caféploeg verliezen.
Feyenoord speelde met een veredeld jeugdteam. AA Gent was het afgelopen seizoen gewoon 2e van België en ik denk dat uit de verliezen van AZ en Ajax vorig jaar (door Belgische clubs uit Europa geknikkerd) wel gebleken is dat het verschil tussen de topclubs in België en Nederland echt niet zo groot is. Het is dus eerder een wanprestatie van AA Gent dat ze het zo moeilijk hadden met Feyenoord, dat dit seizoen het goed doet als ze tegen de subtop kunnen aanhikken.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:22:18 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_85764623
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Laatste 20 minuten toen ze er voor moesten gaan, toen pas, ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_85765217
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Feyenoord speelde met een veredeld jeugdteam. AA Gent was het afgelopen seizoen gewoon 2e van België en ik denk dat uit de verliezen van AZ en Ajax vorig jaar (door Belgische clubs uit Europa geknikkerd) wel gebleken is dat het verschil tussen de topclubs in België en Nederland echt niet zo groot is. Het is dus eerder een wanprestatie van AA Gent dat ze het zo moeilijk hadden met Feyenoord, dat dit seizoen het goed doet als ze tegen de subtop kunnen aanhikken.
Ajax verloor vorig jaar misschien wel van Anderlecht, de kampioen van Belgie maar ze werden door Juventus eruit geknikkerd hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')