Half 7 ook weer. Dat zijn geen Christelijke tijden B...quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:26 schreef Bastard het volgende:
Dit topic is dicht vanaf zondagavond hoor
Ik hoorde van de week over een onderzoek wat aangaf dat mensen die 6 uur slapen 2 zoveel kans hebben op hartfalen, zo ook met mensen die meer dan 9 uur slapen..quote:
En wat als je wisselt tussen 4 en 12?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week over een onderzoek wat aangaf dat mensen die 6 uur slapen 2 zoveel kans hebben op hartfalen, zo ook met mensen die meer dan 9 uur slapen..
Kort gezegd, heb je 7 a 8 uur slaap is het prima. Als ik dus om 0600 op moet staan ga ik wel om een uur of 2200 naar bed dus
Dan ben je morgen doodquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat als je wisselt tussen 4 en 12?
Thnx Gijs. Ze was een Golden Retriever, maar de laatste jaren werd ze steeds lichter. Beetje net als dat mensen grijs worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
Ahhh gecondoleerd kerel.![]()
Was een kuvasz zo te zien?
Ik slaap meestal 4/5 uurtjes, im dy-inquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week over een onderzoek wat aangaf dat mensen die 6 uur slapen 2 zoveel kans hebben op hartfalen, zo ook met mensen die meer dan 9 uur slapen..
Kort gezegd, heb je 7 a 8 uur slaap is het prima. Als ik dus om 0600 op moet staan ga ik wel om een uur of 2200 naar bed dus
aww, hoe gaat die andere hond er mee om? Vast wel zwaar voor die ander...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn ouders hebben onze oudste hond in laten slapen vandaag. Ze was 14 jaar oud maar kon de laatste tijd steeds moeilijker lopen. Ook at ze steeds slechter en de laatste twee dagen dronk ze zelfs niet meer...
[ afbeelding ]
Ze had die schoentjes in huis aan sinds de operatie een aantal jaar geleden toen ze haar kruisbanden had gescheurd om extra steun te hebben op de laminaatvloer.
....
Sterkte Gijs!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn ouders hebben onze oudste hond in laten slapen vandaag. Ze was 14 jaar oud maar kon de laatste tijd steeds moeilijker lopen. Ook at ze steeds slechter en de laatste twee dagen dronk ze zelfs niet meer...
[ afbeelding ]
Ze had die schoentjes in huis aan sinds de operatie een aantal jaar geleden toen ze haar kruisbanden had gescheurd om extra steun te hebben op de laminaatvloer.
....
Geen idee nog. M'n pa zei dat Zoë gewoon weer met een bal klaar stond toen ze thuis kwamen. Misschien morgen ofzo dat ze pas echt doorheeft dat Sarah er niet meer is...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:14 schreef kepler het volgende:
[..]
aww, hoe gaat die andere hond er mee om? Vast wel zwaar voor die ander...
Ja, zal nog wel komen dan... Sterkte iigquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee nog. M'n pa zei dat Zoë gewoon weer met een bal klaar stond toen ze thuis kwamen. Misschien morgen ofzo dat ze pas echt doorheeft dat Sarah er niet meer is...
Ja echt superquote:
FF verneuker iig.. kwamen allemaal popupsquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:29 schreef Wessiej het volgende:
Kijken in Chrome:
http://www.thewildernessdowntown.com/
Holy f'ning shit
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
FF verneuker iig.. kwamen allemaal popups
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |