abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85739717
Na “Sherlock” komt de BBC deze zomer met weer een driedelige serie: “Vexed”. Een spiksplinternieuwe, glossy, snelle comedy-drama, waarin alles draait om Kate en Jack, een recherche duo met chemie.

Slim, sexy en grappig, hun persoonlijke levens zijn al net zo gecompliceerd als de zaken die ze onderzoeken. Ook al zijn ze politieagenten, ze hebben de zelfde frustraties, afleidingen en onzekerheden als jij en ik. Ze zijn altijd onderweg of ze zijn te vinden in hun onofficiële kantoor: hun lokale café tegenover het politiebureau. Hun zaken vertellen ons iets over het moderne leven op een frisse en onderhoudende manier.

In de eerste aflevering proberen Kate en Jack een moordenaar te pakken die supermarkt klantkaarten en bijbehorende aankoophistorie gebruikt voor het uitkiezen van zijn slachtoffers. Alhoewel, Kate gebruikt de zaak om erachter te komen of haar man vreemd gaat en Jack gebruikt de zaak en de database voor zijn eigen liefdesleven.

Teasers:

Vexed, vanaf zondag 15 augustus om 22:00 uur NL tijd op BBC Two, de afleveringen worden de zaterdag erna herhaald

Ontzettend toffe serie. Er zijn tot nu toe 2 episodes geweest. Ik vind de humor in deze detective ontzettend verfrissend, dialogen zijn snel en toch nog lekker wat geweld. Wie heeft dit ook gezien?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:32:52 #2
19242 yavanna
Results may vary.
pi_85818892
Inderdaad een leuke serie. Goede acteurs, karakers en humor. Het lijkt mij zo'n serie die elke aflevering beter wordt naarmate de karakters ( op je ) groeien. Hopelijk krijgt het daar de kans voor en stopt het niet na 1 season.

Jack doet me soms wat aan Cas ( Supernatural ) denken met dat haar, blik en raincoat. :')
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_85819152
Nu herhaling van ep 2 op Biebiesietoe
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:07:40 #5
1337 Zak
.........................?
pi_85882073
Het was er gisteravond op maar heb het niet gekeken. Wil het dan wel vanaf het begin zien dus moet het binnenkort even downloaden. Ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')