abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85737935
Jammerrrrr dan!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:49:46 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85737998
Niks jammer, hij was precies op post #300 hoor :P

De lapohunter doet het op #300, de lapo is #301 w/
Confidence through competence
pi_85738021
Wat voor couscous heb je gemaakt dan LieLie?
pi_85738045
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor couscous heb je gemaakt dan LieLie?
Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.
pi_85738151
Op het station staan zoenen w/
pi_85738224
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.
Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_85738231
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
*O*
pi_85738232
hi. :s)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85738236
quote:
O-)

Kabeljauwhaasje bakken gaat. w/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:59:52 #10
55709 Stereotomy
pi_85738336
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....
Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker? :P
pi_85738444
quote:
:D en ben je in slow motion op hem afgerend waarna hij je sierlijk een beetje van de grond tilde om daarna in innige omstrengeling rond te draaien? 8-)

Ik heb een pracht brein *) Echt, super mooi, ik was zelf onder de indruk hoe mooi.
(hey, tijdens je opleiding krijg je allemaal mri's van hersenen waar iets aan mankeert te beoordelen)

Maar....ik moet een lumbaalpunctie en :'( ik moet nog een keer in de mri :'( voor mijn ruggenmerg. En er zitten 5 gaatjes in me omdat de mevrouw op het lab niet zo goed kon prikken (en wel heel zenuwachtig werd).

Maar ik troost mezelf met het boek van Ainsley Harriott *O* (en ik maar zoeken bij de A van Ainsley en dat was er niet). Was maar 14,95 jeee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:04:17 #12
55709 Stereotomy
pi_85738475
MRI is niet zo erg toch, of krijg je het benauwd? :)

Ik word zenuwachtiger als ze met straling op me beginnen te schieten.
pi_85738486
Is dat goed nieuws of slecht, Isa?

Ik mag eindelijk naar huis van mezelf, de mail is verzonden :') hoera :')
pi_85738510
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker? :P
Couscous en munt.
Alle andere zaken zijn prima. Maar van couscous gaat ie echt rillen en ik heb gemerkt dat hij dingen waar ik munt in stop niet lekker vindt.
Helaas vind ik de combi couscous en munt echt super!
pi_85738563
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... En er zitten 5 gaatjes in me omdat de mevrouw op het lab niet zo goed kon prikken (en wel heel zenuwachtig werd)...
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was? :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:07:04 #16
55709 Stereotomy
pi_85738566
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Couscous en munt.
Alle andere zaken zijn prima. Maar van couscous gaat ie echt rillen en ik heb gemerkt dat hij dingen waar ik munt in stop niet lekker vindt.
Helaas vind ik de combi couscous en munt echt super!
Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker. :Y

Ik kan me voorstellen dat mensen Couscous niet lekker vinden hoor. Rare kleine zachte korreltjes. Vriend van me at het toen z'n verstandskiezen eruit waren getrokken: slecht idee. :P
pi_85738598
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
MRI is niet zo erg toch, of krijg je het benauwd? :)

Ik word zenuwachtiger als ze met straling op me beginnen te schieten.
Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniek :{ Ik was zooooo blij dat het achter de rug was. Heb ook echt liggen huilen in dat stomme lawaaiding. En ik krijg het dus helemaal warm van het heen en weer schieten van mijn atomen :+

En het is op zich goed nieuws so far, CF. Het zegt niet zo veel en de neuroloog vertelde me zelfs dat er artsen in Nederland zijn die volgens de nieuwste inzichten nu al beginnen met medicatie voor ms ook al is daar op de oogzenuwontsteking na geen verdere aanwijzing voor -O-

Couscous met munt is goddelijk :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85738612
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker. :Y

Ik kan me voorstellen dat mensen Couscous niet lekker vinden hoor. Rare kleine zachte korreltjes. Vriend van me at het toen z'n verstandskiezen eruit waren getrokken: slecht idee. :P
Ja maar couscous met allerlei ingredienten erbij is super!
Maar goed, af en toe maak ik het gewoon toch en dan krijgt hij braaf een biefstukje of zo. Of ik maak voor hem apart een salade met alle ingredienten behalve de couscous en munt.
pi_85738629
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was? :P
Dat zeg ik zelden :D De neuroloog wist het wel, de oogarts had het in de verwijsbrief gezet en dat praatte toch wel prettig.
pi_85738642
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniek :{ Ik was zooooo blij dat het achter de rug was. Heb ook echt liggen huilen in dat stomme lawaaiding. En ik krijg het dus helemaal warm van het heen en weer schieten van mijn atomen :+

En het is op zich goed nieuws so far, CF. Het zegt niet zo veel en de neuroloog vertelde me zelfs dat er artsen in Nederland zijn die volgens de nieuwste inzichten nu al beginnen met medicatie voor ms ook al is daar op de oogzenuwontsteking na geen verdere aanwijzing voor -O-

Couscous met munt is goddelijk :9
Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!
pi_85738664
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zeg ik zelden :D De neuroloog wist het wel, de oogarts had het in de verwijsbrief gezet en dat praatte toch wel prettig.
Haha, ik snap dat je dat inderdaad niet zegt. Maar ik kan me voorstellen dat als je als verpleegkundige of prikmevrouw weet dat je een arts in je stoel hebt zitten, het nogal zenuwslopend is om meteen correct te prikken, hihi!~
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:10:33 #22
55709 Stereotomy
pi_85738669
:* het kan een beetje naar worden in zo'n kleine ruimte he?

Toen ik erin lag, stelde ik me voor dat ik in één van die Japanse hotelcapsules lag:

Maar ik kan me voorstellen dat dat voor normale mensen de boel niet heel veel aangenamer maakt :')

En die pokkeherrie gesnerp vind ik ook maar niets.
pi_85738681
Is er een lange wachttijd voor de punctie & de mri?
Wat een gedoe :( :*
pi_85738688
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:

Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!
Dank je :* Het mag van mij wel allemaal over zijn (qua onderzoeken dan, ben niet levensmoe *) )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:11:54 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85738719
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, daar kunnen we nog wel langer mee.
Alleen.
Morgen eten we pizza, en zaterdag gaan we uit eten -O-
Maar als lunch misschien.

En wat is daar slecht aan? :D
Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.

Viscuisine is een beetje slecht vind ik, omdat het ongetwijfeld rotzooi is. Die saus die erop zit. Maar ik vind het zalig! Beschouw het altijd als mijn culinaire zonde. :Y)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')