Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor couscous heb je gemaakt dan LieLie?
Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.
quote:
Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....
quote:
Couscous en munt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker?
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... En er zitten 5 gaatjes in me omdat de mevrouw op het lab niet zo goed kon prikken (en wel heel zenuwachtig werd)...
Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Couscous en munt.
Alle andere zaken zijn prima. Maar van couscous gaat ie echt rillen en ik heb gemerkt dat hij dingen waar ik munt in stop niet lekker vindt.
Helaas vind ik de combi couscous en munt echt super!
Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
MRI is niet zo erg toch, of krijg je het benauwd?
Ik word zenuwachtiger als ze met straling op me beginnen te schieten.
Ja maar couscous met allerlei ingredienten erbij is super!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker.
Ik kan me voorstellen dat mensen Couscous niet lekker vinden hoor. Rare kleine zachte korreltjes. Vriend van me at het toen z'n verstandskiezen eruit waren getrokken: slecht idee.
Dat zeg ik zeldenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was?
Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniekIk was zooooo blij dat het achter de rug was. Heb ook echt liggen huilen in dat stomme lawaaiding. En ik krijg het dus helemaal warm van het heen en weer schieten van mijn atomen
En het is op zich goed nieuws so far, CF. Het zegt niet zo veel en de neuroloog vertelde me zelfs dat er artsen in Nederland zijn die volgens de nieuwste inzichten nu al beginnen met medicatie voor ms ook al is daar op de oogzenuwontsteking na geen verdere aanwijzing voor
Couscous met munt is goddelijk
Haha, ik snap dat je dat inderdaad niet zegt. Maar ik kan me voorstellen dat als je als verpleegkundige of prikmevrouw weet dat je een arts in je stoel hebt zitten, het nogal zenuwslopend is om meteen correct te prikken, hihi!~quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeldenDe neuroloog wist het wel, de oogarts had het in de verwijsbrief gezet en dat praatte toch wel prettig.
Dank jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:
Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!
Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we nog wel langer mee.
Alleen.
Morgen eten we pizza, en zaterdag gaan we uit eten![]()
Maar als lunch misschien.
En wat is daar slecht aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |