zie ook --> http://nos.nl/artikel/180(...)t-hark-op-hoofd.htmlquote:Harkjongetje nog erg bang
BOXTEL - Het tweejarige jongetje uit Best, dat deze week in een speeltuin in Boxtel door een volwassen man met een hark buiten bewustzijn is geslagen, is nog erg ontdaan door het incident.
Volgens de moeder van Fynn, Anouschka Smits, heeft haar zoontje een hersenschudding en vermoedelijk ook een hersenkneuzing. Dat liet ze omroep Brabant weten.
Het kind was met zijn broertje dinsdag rond half zes in een speeltuintje aan het spelen, terwijl Anouschka bij haar schoonouders op bezoek was. Opeens hoorde ze gehuil en toen ze naar Fynn toeging, trof ze hem versuft aan. Een man met een hark kwam op moeder en kinderen af, waarop ze hard wegreed met de auto.
Woensdagmiddag mocht Fynn weer naar huis. Volgens zijn moeder wil hij geen vreemde mensen zien en kruipt hij steeds in een hoekje.
De verdachte is een man tussen de 45 en 50 jaar, hij heeft rossig haar en is ongeveer 1,80 meter. Hij droeg een beige shirt met donkere broek. De politie is ook op zoek naar het meisje dat het incident zou hebben gezien.
Ik vraag me af wie een kind van 2 alleen met een ander klein kind buiten laat spelen. In een openbaar speeltuintje. Dat vind ik pas vreemd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie ook --> http://nos.nl/artikel/180(...)t-hark-op-hoofd.html
Wat een mafkezen lopen er toch ook rond in dit land. Wat kan je nou bezielen om een 2-jarige peuter te gaan slaan met een hark.
Okay... ik wil niet gelijk denken dat het een uit de duim gezogen verhaal is, maar het is toch te absurd voor woorden als het wel waar is? Welke mafkees doet dat
Ja, het viel me al op dat het bericht in de OP zichzelf herhaalde. Nu ziet het er beter uit.quote:
Misschien heeft die idioot meerdere keren gemeptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef Dagonet het volgende:
Ja, je hebt dit artikel in de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__2__met_hark__.html
Waar ze het hebben over bewusteloos geslagen. Wat knap is want de moeder kwam af op het gehuil.
Gehuil van een bewusteloos jongetje?
Het jochie verloor een aantal keer het bewustzijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef Dagonet het volgende:
Ja, je hebt dit artikel in de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__2__met_hark__.html
Waar ze het hebben over bewusteloos geslagen. Wat knap is want de moeder kwam af op het gehuil.
Stapelgek word ik van die pc met windows 98 hier... en die scriptmelding... zo traag allemaal, daardoor ging de copy-paste foutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op dat het bericht in de OP zichzelf herhaalde. Nu ziet het er beter uit.
Mjah, zo te lezenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef Dagonet het volgende:
enkele malen dus buiten bewusten, vermoedelijk met huilbuien tussendoorquote:Het slachtoffertje verloor enkele malen het bewustzijn en moest worden opgenomen in het ziekenhuis ter observatie
Misschien heeft ie helemaal niet gemept. Ik kan het nergens uit halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Misschien heeft die idioot meerdere keren gemept
Windows 98....uh...eh...het is 2010!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef Frutsel het volgende:
Stapelgek word ik van die pc met windows 98 hier... en die scriptmelding... zo traag allemaal, daardoor ging de copy-paste fout![]()
Ok, noem mij wantrouwend maar...geen getuigen? Het is de laatste tijd al iets te vaak voorgekomen dat mensen een verhaal opgehangen hebben om hun eigen handelen te verdoezelen.quote:Mjah, zo te lezen
enkele malen dus buiten bewusten, vermoedelijk met huilbuien tussendoor
bezuinigingen hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Windows 98....uh...eh...het is 2010!
Hark klinkt als een uitstekende onderhandelingsmethode, Windows 98 is geen bezuiniging, da's een faillesement.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef Frutsel het volgende:
bezuinigingen hePC gecrashed, dus doe het maar met deze, die doet het nog goed
Vandaag weer zon beroemd blauw scherm, weg excelwerkstuk![]()
Ook dat helpt nog niet om een nieuwe pc te eisen![]()
Misschien dat ik ff een hark ga gebruiken om mijn eis meer kracht bij te zetten
Oh want dan is het ok natuurlijk.. gelukkig maar, man is gestoord, sorry kan gebeuren. Kusje erop.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Stel dat het waar is: is de geestelijke armoe hier dan dusdanig chronisch dat niemand kan bedenken dat die man waarschijnlijk psychotisch is o.i.d.?
Of niet dan. Wat deed dat kind daar alleen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
Je slaat zo'n kind niet wat het ook doet maar moeders treft ook blaam want je laat ook geen 2-jarig kind zonder toezicht achter in de speeltuintje want dan komt er natuurlijk net weer een mafkees met een hark....of erger.
Heeft iemand al een profiel van de moeder kunnen opstellen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Optie 2: Moeder laat kind vallen, raakt in paniek en geeft de schuld aan een enge vreemde man.
Ik ga voor 2
Fantastisch, terwijl ik een serieuze reply aan het maken was zie ik aan de rechterkant een Google ad met "Psychische problemen gehad?"...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Stel dat het waar is: is de geestelijke armoe hier dan dusdanig chronisch dat niemand kan bedenken dat die man waarschijnlijk psychotisch is o.i.d.?
Hele morele lulverhalen komen er voorbij... Niet te filmen gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |