abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85731375
quote:
Harkjongetje nog erg bang
BOXTEL - Het tweejarige jongetje uit Best, dat deze week in een speeltuin in Boxtel door een volwassen man met een hark buiten bewustzijn is geslagen, is nog erg ontdaan door het incident.

Volgens de moeder van Fynn, Anouschka Smits, heeft haar zoontje een hersenschudding en vermoedelijk ook een hersenkneuzing. Dat liet ze omroep Brabant weten.

Het kind was met zijn broertje dinsdag rond half zes in een speeltuintje aan het spelen, terwijl Anouschka bij haar schoonouders op bezoek was. Opeens hoorde ze gehuil en toen ze naar Fynn toeging, trof ze hem versuft aan. Een man met een hark kwam op moeder en kinderen af, waarop ze hard wegreed met de auto.

Woensdagmiddag mocht Fynn weer naar huis. Volgens zijn moeder wil hij geen vreemde mensen zien en kruipt hij steeds in een hoekje.

De verdachte is een man tussen de 45 en 50 jaar, hij heeft rossig haar en is ongeveer 1,80 meter. Hij droeg een beige shirt met donkere broek. De politie is ook op zoek naar het meisje dat het incident zou hebben gezien.
zie ook --> http://nos.nl/artikel/180(...)t-hark-op-hoofd.html

Wat een mafkezen lopen er toch ook rond in dit land. Wat kan je nou bezielen om een 2-jarige peuter te gaan slaan met een hark.

Okay... ik wil niet gelijk denken dat het een uit de duim gezogen verhaal is, maar het is toch te absurd voor woorden als het wel waar is? Welke mafkees doet dat :r
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:48:59 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85731427
Ik mis het slaan even?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85731443
Peuters kunnen anders verdomd irritant zijn. Ik heb ook altijd een hark bij de hand als die kleine ratten in de buurt zijn, je weet maar nooit.
pi_85731445
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis het slaan even?
Zie ook zijn zie ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85731480
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

zie ook --> http://nos.nl/artikel/180(...)t-hark-op-hoofd.html

Wat een mafkezen lopen er toch ook rond in dit land. Wat kan je nou bezielen om een 2-jarige peuter te gaan slaan met een hark.

Okay... ik wil niet gelijk denken dat het een uit de duim gezogen verhaal is, maar het is toch te absurd voor woorden als het wel waar is? Welke mafkees doet dat :r
Ik vraag me af wie een kind van 2 alleen met een ander klein kind buiten laat spelen. In een openbaar speeltuintje. Dat vind ik pas vreemd.

Daarnaast is die gozer natuurlijk ook niet helemaal goed bij zijn appel. idioot !
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:51:04 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85731520
Ja, je hebt dit artikel in de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__2__met_hark__.html
Waar ze het hebben over bewusteloos geslagen. Wat knap is want de moeder kwam af op het gehuil.
Gehuil van een bewusteloos jongetje?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:52:02 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85731561
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zie ook zijn zie ook.
Ja, het viel me al op dat het bericht in de OP zichzelf herhaalde. Nu ziet het er beter uit.
pi_85731564
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef Dagonet het volgende:
Waar ze het hebben over bewusteloos geslagen. Wat knap is want de moeder kwam af op het gehuil.
Misschien heeft die idioot meerdere keren gemept :{
Flauw he?
pi_85731617
quote:
Het jochie verloor een aantal keer het bewustzijn.
Brabant is natuurlijk een ontwikkelingsgebied, maar je zou verwachten dat dit zelfs daar net iets te ver gaat.
pi_85731635
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, het viel me al op dat het bericht in de OP zichzelf herhaalde. Nu ziet het er beter uit.
Stapelgek word ik van die pc met windows 98 hier... en die scriptmelding... zo traag allemaal, daardoor ging de copy-paste fout :')

quote:

Mjah, zo te lezen
quote:
Het slachtoffertje verloor enkele malen het bewustzijn en moest worden opgenomen in het ziekenhuis ter observatie
enkele malen dus buiten bewusten, vermoedelijk met huilbuien tussendoor
pi_85731668
Je slaat zo'n kind niet wat het ook doet maar moeders treft ook blaam want je laat ook geen 2-jarig kind zonder toezicht achter in de speeltuintje want dan komt er natuurlijk net weer een mafkees met een hark....of erger. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_85731710
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Misschien heeft die idioot meerdere keren gemept :{
Misschien heeft ie helemaal niet gemept. Ik kan het nergens uit halen.
pi_85731732
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef Frutsel het volgende:

Stapelgek word ik van die pc met windows 98 hier... en die scriptmelding... zo traag allemaal, daardoor ging de copy-paste fout :')
Windows 98....uh...eh...het is 2010!

quote:
Mjah, zo te lezen

enkele malen dus buiten bewusten, vermoedelijk met huilbuien tussendoor
Ok, noem mij wantrouwend maar...geen getuigen? Het is de laatste tijd al iets te vaak voorgekomen dat mensen een verhaal opgehangen hebben om hun eigen handelen te verdoezelen.
pi_85731831
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Windows 98....uh...eh...het is 2010!
bezuinigingen he :{ PC gecrashed, dus doe het maar met deze, die doet het nog goed :')
Vandaag weer zon beroemd blauw scherm, weg excelwerkstuk :{
Ook dat helpt nog niet om een nieuwe pc te eisen :')

Misschien dat ik ff een hark ga gebruiken om mijn eis meer kracht bij te zetten
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:01:37 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85731927
OMG met een hark.. een klein ventje moeten neerslaan met een hark ook :N Dappere kerel zeg. :{ :(
The truth was in here.
pi_85732016
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef Frutsel het volgende:

bezuinigingen he :{ PC gecrashed, dus doe het maar met deze, die doet het nog goed :')
Vandaag weer zon beroemd blauw scherm, weg excelwerkstuk :{
Ook dat helpt nog niet om een nieuwe pc te eisen :')

Misschien dat ik ff een hark ga gebruiken om mijn eis meer kracht bij te zetten
Hark klinkt als een uitstekende onderhandelingsmethode, Windows 98 is geen bezuiniging, da's een faillesement.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:03:57 #17
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_85732031
Optie 1: Wildvreemde man pakt een hark en gaat zonder aanleiding op het hoofd rammen van een 2-jarig jongetje.

Optie 2: Moeder laat kind vallen, raakt in paniek en geeft de schuld aan een enge vreemde man.

Ik ga voor 2 :s)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:06:41 #18
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85732126
Stel dat het waar is: is de geestelijke armoe hier dan dusdanig chronisch dat niemand kan bedenken dat die man waarschijnlijk psychotisch is o.i.d.?

Hele morele lulverhalen komen er voorbij... Niet te filmen gewoon.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:09:48 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85732237
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Stel dat het waar is: is de geestelijke armoe hier dan dusdanig chronisch dat niemand kan bedenken dat die man waarschijnlijk psychotisch is o.i.d.?

Oh want dan is het ok natuurlijk.. gelukkig maar, man is gestoord, sorry kan gebeuren. Kusje erop.
The truth was in here.
pi_85732248
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
Je slaat zo'n kind niet wat het ook doet maar moeders treft ook blaam want je laat ook geen 2-jarig kind zonder toezicht achter in de speeltuintje want dan komt er natuurlijk net weer een mafkees met een hark....of erger. }:|
Of niet dan. Wat deed dat kind daar alleen?
Niet dat het ook maar iets rechtvaardigt maar de wereld is geen Disneyland.
Go hard or go home
pi_85732279
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Optie 2: Moeder laat kind vallen, raakt in paniek en geeft de schuld aan een enge vreemde man.

Ik ga voor 2 :s)
Heeft iemand al een profiel van de moeder kunnen opstellen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85732377
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Hele morele lulverhalen komen er voorbij... Niet te filmen gewoon.
Fantastisch, terwijl ik een serieuze reply aan het maken was zie ik aan de rechterkant een Google ad met "Psychische problemen gehad?"... _O-
pi_85732554
Ik zeg hoax.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:18:30 #24
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85732580
Kinderen behoren ook gewoon niet in je tuin te schijten.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_85732610
Na het zeilmeisje het harkjongetje?
Wat wordt de volgende komkommerhype?
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')